Ik krijg neigingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze had, echt waar. Ze doet zó neerbuigend over bijna iedereen.... zó enorm neerbuigend. Het is gewoon te erg om aan te moeten horenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef crazymamma het volgende:
Kan iemand aub dat wijf d'r mond snoeren. Mijn hele systeem komt in opstand als ik haar stem hoor.
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg neigingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze had, echt waar. Ze doet zó neerbuigend over bijna iedereen.... zó enorm neerbuigend. Het is gewoon te erg om aan te moeten horen
Dat vond Tanja ook al, wat zitten daar toch voor een figuren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Probeer maar aan minder dan modaal-verdienend Nederland uitleggen dat DRIE-EN-EEN-HALVE ton niks is.
Waarom denk je dat Chantal nominaties zou krijgen. Heb zo'n idee dat maar weinigen haar door hebben en ze meer redenen hebben om op een ander te stemmen. Aannemend dat Rob donderdag weg gaat op wie zullen Menno en Ingrid dan stemmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef Falco het volgende:
@TT: Geen onprettige combinatie, me dunkt
Voor verdere frustaties: Werp hier viezigheid op roddeltaart Chantal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |