Op het moment dat ze het bekend maken kan ik van iedereen een foto maken op het moment dat ze het huis uitlopenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bb: "Omdat 3 1/2 ton blijkbaar niks is, hebben we besloten de geldprijs afte schaffen. In plaats daarvan winnen jullie nu eeuwige roem".
beter dan boven elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat doen meiden onder elkaar wel vaker hoor...
op deze caps zie je mooi wat die kapster er nog van heeft geprobeerd te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Nu is het opeens weer veel geld voor Chantal? Dat mens is echt niet helemaal 100%
In de kamer kletst Menno met Nathalie
[afbeelding]
wat kan jij doordenken zeg...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:23 schreef luciano het volgende:
Ik had "ff" niks te doen , en dus heb ik eens zitten rekenen .....
T A N J A = T A L P A !!!!!
Dus ze gaat er NIET uit natuurlijk ........... reken maar mee .
t a N J A = t a L P a >>>>>>>
t a N ( = 14e letter uit het alfabet ) J ( = 10e letter uit het alfabet ) a
t a L ( = 12e letter uit het alfabet ) P ( = 16e letter uit het alfabet ) a
De relatie tussen deze 2 ?
N - J = 14 - 10 = 4 !
P - L = 16 - 12 = 4 !
Dus : t a N J a = t a L P a
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP , is er een dagboekkamer op FOK , waar ik " ff " met de psycholoog kan praten ....... ik zit er geloof ik helemaal doorheen![]()
, maar ja , alles is beter dan naar een op de wc zittende sjankerkwal te kijken
![]()
Dit is wat roddelsessies betreft wel het dieptepunt. We hebben al meerdere dieptepunten gehad vandaag, vind ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chantal en Ingrid zijn echt heel achterbaks
Nee hoor, ik had ook al zulke visioenen maar dan met Ingrid erbij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
is het raar als ik nu allemaal beelden krijg waarbij Chantal met der hoofd in de wc zit en dan iemand de bril dicht doet en daarop gaat zitten
Nee, ze zijn helemaal niet achterbaksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chantal en Ingrid zijn echt heel achterbaks
ze heeft je gehoordquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:23 schreef teun911 het volgende:
ingrid spoort niet.
chantal: ik heb altijd gekeken. ik wist niet hoe erg het zou zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
Zo onbeschoft gewoon, dat geroddel op de WC
Ja dit is echt HEEEEL ergquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is wat roddelsessies betreft wel het dieptepunt. We hebben al meerdere dieptepunten gehad vandaag, vind ik.
eerst Ingridquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten Chantal echt over de schutting flikkeren.
en dan ingrid, menno, tanja en rob erachteraan...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
ik zag het al helemaal voor me, der hoofd erin en doorspoelen, wedden dat ik dat vannacht ga dromenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had ook al zulke visioenen maar dan met Ingrid erbij.
Maar menno wel vol op zijn bekzoenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Ing had al eens gezegd dat ze NIET van Menno houdt!
Ik denk dat ze zichzelf groot houdt tegenover chantal..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Ing had al eens gezegd dat ze NIET van Menno houdt!
Net zo'n mannenhaatster?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef Coos het volgende:
Brr.... ik kwam er vandaag achter dat Chantal heel erg op Yvonne Kroonenberg lijkt.![]()
dat wist ze allang hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef teun911 het volgende:
Ingrid verklapt nu aan Chantal dat ze op Rob heeft gestemd.
Bad move.
Misschien moet je is met iemand van het Riagg gaan praten ofzo, je zit er echt helemaal doorheen en je moet nog 2 maandenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:23 schreef luciano het volgende:
Ik had "ff" niks te doen , en dus heb ik eens zitten rekenen .....
T A N J A = T A L P A !!!!!
Dus ze gaat er NIET uit natuurlijk ........... reken maar mee .
t a N J A = t a L P a >>>>>>>
t a N ( = 14e letter uit het alfabet ) J ( = 10e letter uit het alfabet ) a
t a L ( = 12e letter uit het alfabet ) P ( = 16e letter uit het alfabet ) a
De relatie tussen deze 2 ?
N - J = 14 - 10 = 4 !
P - L = 16 - 12 = 4 !
Dus : t a N J a = t a L P a
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP , is er een dagboekkamer op FOK , waar ik " ff " met de psycholoog kan praten ....... ik zit er geloof ik helemaal doorheen![]()
, maar ja , alles is beter dan naar een op de wc zittende sjankerkwal te kijken
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef Falco het volgende:
Ah Rob gaat nu een bruine trui breien om er voor te zorgen dat ze niet terugkeren op de plee.
En dan maar hopen dat er een auto voorbij komt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft op de toneelschool gezeten tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Dat Ingrid nu Dido zo loopt af te zeiken komt wat mij betreft zéér onverwachts aan. Daar heb ik in haar omgang met Dido nooit iets van gemerkt.
Over goed kunnen acteren gesproken
Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Chantal Kroonenbergquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef Coos het volgende:
Brr.... ik kwam er vandaag achter dat Chantal heel erg op Yvonne Kroonenberg lijkt.![]()
BRRRRRRRRRRRRR!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef Coos het volgende:
en dan dr bek en handen afvegen aan de theedoekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:31 schreef PCaulfield het volgende:
Gadverdamme, Ingrid likt van de lepel en gooit 'm vervolgens terug en Nathalie zit gewoon met d'r handen in het vreten...
Ingrid zal tegen dido wel weer over chantal gaan roddelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Dat Ingrid nu Dido zo loopt af te zeiken komt wat mij betreft zéér onverwachts aan. Daar heb ik in haar omgang met Dido nooit iets van gemerkt.
Over goed kunnen acteren gesproken
Sex met kroonenberg zal toch alleen maar resulteren in definitieve pikrot!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Chantal Kroonenberg![]()
ik had nog wel zo'n leuke foto van Yvonne gegoogled maar hotlinken werkt hier nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Chantal Kroonenberg![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Dat constant bevestiging zoeken van die dames vind ik echt zo enorm triest. Ze trekken naar de persoon toe waarvan ze weten dat die het met hun eens is ... en dan gaan ze lekker hun ongenoegen spuien. Het is allemaal zo triest... ongelooflijk. geweldig!
Is het ook maar aan de andere kant ben ik wel benieuwd hoe dit verder gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Dat constant bevestiging zoeken van die dames vind ik echt zo enorm triest. Ze trekken naar de persoon toe waarvan ze weten dat die het met hun eens is ... en dan gaan ze lekker hun ongenoegen spuien. Het is allemaal zo triest... ongelooflijk.
Tuurlijk wel! 5000 euro extra en 'r leven lang lang gratis pampers heelt alle wonden! In iedere geval tot de volgende uitbarstingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil echt naar huis. Ik mag toch hopen dat BB het niet pikt dat ze nu wéér op haar besluit terug gaat komen
en toch heb je een puntquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat moet het af en toe toch fijn zijn om helemaal hersenloos te zijn zoals Nathalie, dat je helemaal niets mee krijgt van alle lelijke verwikkelingen en vrolijk aan Dido kan hangen en onderwijl kirrende geluidjes maken met een heliumstemmetje.
Ik ook, als ik die buffers blijf krijgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:37 schreef Bocaj het volgende:
Er gaan mensen TOTAAL instorten.... (Chantal, Tanja... and the rest will follow...)
Ingrid staat nu bij mij met stipquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:37 schreef Cuaderno het volgende:
aan wie moet ik nu meer hekel hebben? chantal of ingrid
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat moet het af en toe toch fijn zijn om helemaal hersenloos te zijn zoals Nathalie, dat je helemaal niets mee krijgt van alle lelijke verwikkelingen en vrolijk aan Dido kan hangen en onderwijl kirrende geluidjes maken met een heliumstemmetje.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ook, als ik die buffers blijf krijgen.![]()
sinds vanavond wel ja, tot vanavond dacht ik Menno, maar ze hebben nu stuivertje gewisseld.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef farceman het volgende:
Misschien is ingrid nog wel het ergste van allemaal, denken julllie van niet ?
Ja, ik had gehoopt dat een modje het al wel even had veranderd... maar helaasquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef Dynabite het volgende:
"Chan gaat naar zo'n verschrikkelijk leuk leven terug" ..Alsof ze zich nog op straat kan tonen zonder uitgescholden te worden.![]()
Ja, hoe komt ze daarbij? Ze is echt aan het doordraaien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef Arcee het volgende:
Chantal: "Ik heb een week niet gerookt zonder mokken".
nevermind...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef MissX het volgende:
Chantal: ik ben niet zo bang voor nominatie
een paar dagen terug zou ze diegene nog verrot trappen die op haar zou stemmen
Soms is het leuk om ook nog even normale mensen te capturenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
Wat doen al die foto's van lieske hier? die speelt toch heel niet mee in het geheel. Zelfs sjankwal roddelt niet over haar!
Mooi germaans uiterlijk!quote:
rob ook niet want die is al uit gekotstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:41 schreef Nitro_YE het volgende:
Tanja heeft last van der maagzuur, over wie zal ze gaan heen kotsen?
Chantal misschien?![]()
Zeker weten!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:42 schreef Anitra het volgende:
Ik hoop voor Tanja dat de bevalling snel is want dat maagzuur is echt zwaar klote!
Ik denk dat diegene gaat winnen die zij juist telkens nomineert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt echt dat ze wel kan winnen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms is het leuk om ook nog even normale mensen te capturen
Die kan zo in het quotes topicquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef Arcee het volgende:
Chantal: "Ik heb een week niet gerookt zonder mokken".
op de boerderiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:43 schreef Splash het volgende:
tanja: ik kom wel aan mn geld hoor.
het ligt niet aan tanja, het ligt aan haar truitje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:43 schreef Wup het volgende:
aha, Tanja wil nog steeds weg
ik krijg trek in kip......
Je moet er maar eens op letten maar Ingrid zit echt altijd iedereen op te stoken en verraad ook nog haar enige vriendenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:42 schreef Splash het volgende:
ingrid stookt tanja op om te gaan
Prachtig om dat vrolijke gezicht van Lieske te zien tussen dat gejank/kwijl enzoooo...ja ja, ik weet het, ook Lieske heeft gejankt, maar m.i. had zij hier duidelijk een reden voor en dit is bij die kwal van een Sjan duidelijk anders, zij is gewoon ENG...quote:
Verbroederen ????? Dacht je dat echt na dat eisen pakket van tanja na de bevalling , m.b.t. herrie / drank / roken / etc etc ,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
trouwens wel kut als tanja moet bevallen, dat verbroedert in het huis en dat is nou net waar ik als streamer niet op zit te wachten!
dat heb ik allang doorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Je moet er maar eens op letten maar Ingrid zit echt altijd iedereen op te stoken en verraad ook nog haar enige vrienden
Gelukkig zijn er veel bijgeluiden, hoor je haar niet snuiven en briesen terwijl ze dat kippenbot af zit te bijten.quote:
Het zou me niet verbazen als ingrid menno gebruikt om zo lang mogelijk in het huis te blijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef Splash het volgende:
[..]
dat heb ik allang door
Inrit is de grootste matennaaier daar in huis
let maar op
haha, nou ja, Linda heeft kleding genoeg toch:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:48 schreef Minouishere het volgende:
zit chantal nou op linda d'r mooie nieuwe jas te kwijlen???
Mooie topic-titel, hè?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Valt me nu pas op hoe erg Rob is afgevallen. Kijk maar naar zijn gezicht.
Hoop doet leven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef Cuaderno het volgende:
hoe kan tanja nou in vredesnaam denken dat ze ooit advocate kan worden?
at is gebeurd toen hij 16 was, toen is zijn been eraf gevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Valt me nu pas op hoe erg Rob is afgevallen. Kijk maar naar zijn gezicht.
En berekende Menno heeft niets door.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Het zou me niet verbazen als ingrid menno gebruikt om zo lang mogelijk in het huis te blijven.
ze gebruikt menno als schild jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ingrid menno gebruikt om zo lang mogelijk in het huis te blijven.
Heeft ze kleding nodig dan? Loopt altijd in d'r string of dat achterlijke korte broekje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, nou ja, Linda heeft kleding genoeg toch:)
Dat wist ze ook totaal niet. Ze doet niet aan internet en heeft vorige edities sowieso nauwelijk gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Tanjas reden om niet aan het gesprek deel te nemen eigenlijk wel goed.
Ik heb medelijden mee haar. Volgens mij weet ze echt neit waar ze is ingestapt. ik vind het niet gezond dat een zwangere vrouw in de laatste weken aan zoveel emoties word bloodgesteld, ze heeft last van brandend maagzuur wat volgens mijn zus erg kut is als je zwanger bent en nu al dit gezeur erover.
politie bellen, kunnen ze een inval doen ik het huis. met een beetje geluk zit er een lekker kerel tussen die chantal erop kan trekken, is dat kunstje ook weer geweest en kan zij ook het huis uit gebonjourd wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef style het volgende:
Je zou toch vlak bij dat BB huis wonen en dan staat er een Rob op een stip in de tuin te zingen![]()
Kunnen die dan gelijk Joost inrekenen en afvoeren naar een inrichting?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
politie bellen, kunnen ze een inval doen ik het huis. met een beetje geluk zit er een lekker kerel tussen die chantal erop kan trekken, is dat kunstje ook weer geweest en kan zij ook het huis uit gebonjourd worden
Die heb ik ook nooit gezien en toch wist ik wel dat ik nooit zwanger mee zou doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat wist ze ook totaal niet. Ze doet niet aan internet en heeft vorige edities sowieso nauwelijk gezien.
Wat een junkenkop had die Vrienten eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef ruby het volgende:
Rob ziet zich zelf wel op een podium schitteren.
NEE joost moet winnen!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef style het volgende:
[..]
Kunnen die dan gelijk Joost inrekenen en afvoeren naar een inrichting?
Linda zei laatst dat ze veel te weinig kleren heeft meegenomen en er van baalt dat ze steeds hetzelfde aan moet trekkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef Catty het volgende:
[..]
Heeft ze kleding nodig dan? Loopt altijd in d'r string of dat achterlijke korte broekje.![]()
Songteksten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
Wat voor papieren heeft Rob?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[afbeelding]
Graag!!!!
Is echter wel eenmalig
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef APK het volgende:
Wat een junkenkop had die Vrienten eigenlijk.![]()
Laat ik me dat nu net wel voor kunnen stellen dat ze zichzelf daar druk over maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:55 schreef -Delta- het volgende:
Oh god begint ze weer te zeiken, dat ze alles moet regelen voor de bevalling als ze net exit gaat voor de bevalling.
Jezus christus zeg, dat is dan heus wel voor haar geregeld hoor. Zeikwijf.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit gezien en toch wist ik wel dat ik nooit zwanger mee zou doen.
Kom op zeg, moet ik medelijden hebben meteen vrouw van 27(!).
Please![]()
Ah, die uitspraak had ik gemistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Linda zei laatst dat ze veel te weinig kleren heeft meegenomen en er van baalt dat ze steeds hetzelfde aan moet trekken
haha, ow wat vals weerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Graag!!!!
Is echter wel eenmalig
Tanja heeft hetzelfde bandje van een aantal weken geleden ingeslikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft geen zin meer in het gezeik weer genomineerd te worden vlak voor de bevalling. Wat doeje dan in dat huis mens??? De opmerkingen komen weer terug van Tanja...
nep X rokerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:56 schreef Djoj het volgende:
Wat een imbeciel gedoe met dat rook inademen zeg...jezus...geen haar op mn hoofd die daar ooit aan gedacht heeft tijdens het stoppen...
nu nog een rits voor der mondquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik moet het toegeven.. Chantal heeft over het algemeen wel leuke, hippe kleding aan (voor een vrouw van haar leeftijd : chan-mode)
Ja, vooral d'r bontmuts is helemaal geweldig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik moet het toegeven.. Chantal heeft over het algemeen wel leuke, hippe kleding aan (voor een vrouw van haar leeftijd : chan-mode)
Ik draag liever een (neppe) bontmuts dan bv dat roze tijgerprint doekje van Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:00 schreef Catty het volgende:
[..]
Ja, vooral d'r bontmuts is helemaal geweldig.![]()
Er zijn grenzenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:00 schreef Catty het volgende:
[..]
Ja, vooral d'r bontmuts is helemaal geweldig.![]()
Tsja, het is allebei niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik draag liever een (neppe) bontmuts dan bv dat roze tijgerprint doekje van Ingrid![]()
Brrr![]()
Waaaaat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
volgens de mode van 1986 jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Chantal is echt een dramaqueen. Ze kleedt zich inderdaad erg modieus.....
endemol studio's toch, lijkt me geen woonwijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:02 schreef Falco het volgende:
Jongens, dat BB-huis staat in een woonwijk! Er proberen nu mensen te slapen!!!
Dan loopt half vrouwelijk Nederland er ouderwets bij.quote:
Inderdaad, die anderen hebben precies hetzelfde gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
"Al die anderen hebben 5 minuten met Menno gehad en ik heb 3 kwartier gehad", zegt Chantal gekwetst.
Dit is zó gigantisch tragisch
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef Falco het volgende:
Ik ga me uitleven in dat Chantal-haat-topic. Ik kan dit niet langer meer aanzien.
Er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de pureequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef Djoj het volgende:
Dillema: het geroddel van Sjankwal of het gezang van buiten??
BB, laat Chantal eens wat willekeurige reacties van kijkers lezen ofzo. Ze wordt zo gigantisch uitgekotst.. dat moet ze echt even weten. Misschien dat ze dan wat indimt met dat hooghartige gedrag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef Falco het volgende:
Ik ga me uitleven in dat Chantal-haat-topic. Ik kan dit niet langer meer aanzien.
En van die 'uniform-look' jasjes, die vind ik trouwens er leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan loopt half vrouwelijk Nederland er ouderwets bij.
Dat is de mode nu slimmerik, ouderwetse accesoires, kraaltjeskettingen, etc.
Dit is inderdaad 'nicht zu fassen' - ongelooflijk. Mag hopen dat Roel er doorheen prikt. Wat een uitgeslepen sloerie...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]
luister dan hoe geslepen ze lult nu tegen Roel
Bling je menopauze.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
Dan loopt half vrouwelijk Nederland er ouderwets bij.
Dat is de mode nu slimmerik, ouderwetse accesoires, kraaltjeskettingen, etc.
Er worden een paar katten heel langzaam afgemaakt ofzo...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:09 schreef Cuaderno het volgende:
wat wordt daar geslacht?
Tesamen met dat 'meeroken' dubbel aanpakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef Inca het volgende:
fluisteren is verboden toch dus volgende week chanwal op de bank aan pakken die hap![]()
![]()
![]()
wees blij man!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
ik vind het heel leuk voor ze dat ze zoveel plezier hebben daar buiten, maar ik hoor Roel & cjhantal bijna nier meer......
Pimp je opvliegers!quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Bij deze nomineer ik Chantal voor de meest trieste BB bewoner ooit!
De aap? Zeg een hele apenheulquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:16 schreef Rica het volgende:
De aap komt bij Chantal uit de mouw, ze werd door Menno in de maling genomen terwijl ze zelf dacht iedereen uit haar hand at.
Ik stort zo 25 euro naar talpa mee idd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Echt, ik geef 5 euro voor een half uurtje roddel-tv in het bb-huis![]()
![]()
![]()
Gatverquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH...Rob: ik hou van jullie bahbahbah
Omdat hij op voorhand natuurlijk al wist dat Menno de homo niet was natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
ALS er iemand reden heeft om zich een beetje lullig te voelen door de leugens van Menno, dan is het Joost. Die kwam met het verhaal dat hijhet zo leuk vond dat een macho dus ook homo kan zijn en een watje géén homo. Dat hele verhaal werd weggevaagd omdat het allemaal een leugen bleek te zijn. Maar Joost zit er niet zo mee.
Die gaat nu wel erg ver om stemmers te krijgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH...Rob: ik hou van jullie bahbahbah
Was even weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]
luister dan hoe geslepen ze lult nu tegen Roel
Kunst! Die is verliefd op Didoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
Roel neemt het gelukkig voor Dido op.
Werp hier viezigheid op roddeltaart Chantalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef crazymamma het volgende:
Kan iemand aub dat wijf d'r mond snoeren. Mijn hele systeem komt in opstand als ik haar stem hoor.
Waarom krijgt ze nu ook nog eens 2 streams tegelijk. Er gebeurt toch ook nog wel wat anders lijkt mij.
Al die aandacht voor dat rotwijf!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt het dus niet gezien of je begrijpt het nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Omdat hij op voorhand natuurlijk al wist dat Menno de homo niet was natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |