Lekkere knal van buiten de 16, richting de kruising, crossbal. Zo ongeveer dacht ik ...quote:Op zondag 13 november 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, geeft weer hoop. Hoe ging ie erin?
Jij begrijpt het? Ik kan er niet meer van maken dan dit:quote:Op zondag 13 november 2005 01:19 schreef Butra het volgende:
Voor de meeschrijvers:
Tallal Yussuf komt erin.
2-1 voor T&T komt eraan!quote:Op zondag 13 november 2005 01:19 schreef Butra het volgende:
Voor de meeschrijvers:
Tallal Yussuf komt erin.
Van de week nog, tegen FC Zandduinquote:Op zondag 13 november 2005 01:28 schreef Butra het volgende:
Fawzi Ayesh erin. Schijnt dat-ie aan de lopende band scoort bij FC Oliebron.
Die keeper moet waarschijnlijk z'n laatste toets (laat het echt lijken) opnieuw doen..quote:Op zondag 13 november 2005 01:25 schreef Butra het volgende:
Tijdrekken is in Bahrein zeker een verplicht vak op school.
4 duinen, 2 zandbakken en wat olieboortorensquote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef trepper het volgende:
Hoe groot is dat land Bahrein eigenlijk?
665 km² (3.5 keer Washington, DC).quote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef trepper het volgende:
nee nederland is lekker grootquote:Op zondag 13 november 2005 01:47 schreef trepper het volgende:
Ongelofelijk dat zo'n land als Bahrein het dan beter doet dan landen als China, Thailand en India met miljarden inwoners
Even groot als Texel ongeveer, maar het is wel heel dichtbevolkt en rijk. Veel olie etc.quote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef trepper het volgende:
Nieuw Zeeland had gewonnen van Solomon Eilanden, maar omdat ze zo stom waren om te verliezen van Vanuatu hadden ze het niet meer in eigen hand.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef trepper het volgende:
[..]
Of de Salomon Eilanden.Die waren dit keer al sterker dan Nieuw Zeeland.
Zou denk ik het kleinste land ooit zijn wat zich plaatst voor een WK.quote:Op zondag 13 november 2005 11:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Even groot als Texel ongeveer, maar het is wel heel dichtbevolkt en rijk. Veel olie etc.
qua inwonertal of qua oppervlakte? of misschien wel allebei?quote:Zou denk ik het kleinste land ooit zijn wat zich plaatst voor een WK.
10:00 in de morgen volgens mij.quote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef JorgeCampos het volgende:
hoe laat is dat? (op eurosport)
[..]
qua inwonertal of qua oppervlakte? of misschien wel allebei?
Staat al in dit topic, en wel hier.quote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef JorgeCampos het volgende:
hoe laat is dat? (op eurosport)
Birchall is dat. Die ontdekte een week of twee terug dat hij nog ergens voorouders uit Trinidad had. Binnen een dag een paspoort.quote:Op zondag 13 november 2005 01:14 schreef Butra het volgende:
Scoort daar nou een blanke? Die is vast aangespoeld.
Voor al uw weetjes:quote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef trepper het volgende:
Eat that Verdonk.quote:Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Birchall is dat. Die ontdekte een week of twee terug dat hij nog ergens voorouders uit Trinidad had. Binnen een dag een paspoort.
Op de BBC was er een korte reportage over. Zijn moeder, die ook gewoon Engelse is, is geboren op T&T, zodoende kon hij ook aan een paspoort komen. Hij was tot 6 maanden geleden zelfs nog nooit op T&T geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Birchall is dat. Die ontdekte een week of twee terug dat hij nog ergens voorouders uit Trinidad had. Binnen een dag een paspoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |