Alle 4 Oranje gecoached. Jammer dat Louis en Frank geen land coachen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Leo, Guus, Dick en Marco. Conquering the World
De Oezbeken zijn stom geweest..want de heen wedstrijd was eigenlijk 1-0 voor Oezbekistan maar omdat de scheidsrechter onterecht een penalty anuleerde van Oezbekistan wilde ze de wedstrijd over laten spelen. Hadden ze de stand van 1-0 gehouden waren zij door gegaan naar de playoffsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:55 schreef FlyingFox het volgende:
Damn, ik lees het nu. 0 - 0 in Bahrein, en in Tasjkent werd het 1 - 1. Ik pleit voor verlenging en panelties. Stomme FIFA-regelgeving ook.
idd Trinidad - Bahrein, lachen manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:32 schreef Doc het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Leo en Guus er beiden bij zonden zijn. Laat de NOS die play-offs maar uitzenden
Nemeth is er eentje die in mijn hoofd opkomtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:34 schreef JorgeCampos het volgende:
Kan iemand trouwens wat Slowaakse voetballers noemen?![]()
Resultaten op de afgelopen 3 WK's tellen vrij zwaar mee, en als je er daar eentje van hebt gemist, dan zit je zomaar in Pot 2, alleen als Spanje wordt uitgeschakeld worden we groepshoofd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:31 schreef Damzzz het volgende:
Hoezo zou Nederland geen groepshoofd zijn op het WK? Ze staan nota bene 2e op de ranglijst
statischtisch een kans van 1 op 8 dat een Nederlandse coach wereldkampioen wordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Leo, Guus, Dick en Marco. Conquering the World
94 en 98 waren we idd wel groepshoofd volgens mij. 2004 volgens mij niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef JorgeCampos het volgende:
hoe zat het eigenlijk op de WK's van '94 en '98..? Waren "we" toen wel groepshoofd? Als ik kijk naar de tegenstanders toen leek het van wel.
Zou de FIFA de groepshoofden ook een beetje over de continenten willen spreiden? Zuid-Korea en de VS groepshoofden?![]()
Dat kan voordelen hebben als je zelf onterecht in pot 2 belandt natuurlijk.![]()
In Portugal keken ze naar de uefa ranking en daar stonden we toen niet al te hoog op. Nu staan we wel hoogmaar blijkt de uefa ranking niet relevant te zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
94 en 98 waren we idd wel groepshoofd volgens mij. 2004 volgens mij niet.
Da's wel zeker: ze hebben twee bakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Warme ballen...
Dat wordt dus idd vermoedelijk Spanje, Tsjechië en Turkije vrijwaren van onderlinge duels.
Da's wel zeker: ze hebben twee bakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Warme ballen...
Dat wordt dus idd vermoedelijk Spanje, Tsjechië en Turkije vrijwaren van onderlinge duels.
Uit Afrika komen alleen al 4 "kleine" landen die meedoen, Togo, Ghana, Angola, Ivoorkust, de winnaar van Trinidad&T en Bahrein is ook klein.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:22 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik gok erop dat Slowakije als enige "kleine" land het WK haalt.
uiteraard had ik het in dit geval over de bak met koude ballen.. de kleintjes onder deze 6 play-off deelnemers.quote:Ik gok erop dat Slowakije als enige "kleine" land het WK haalt.]
Ze zullen ook best een goed team hebben, anders worden ze niet 3e van Zuid-Amerika, maar ik denk dat als ze in Duitsland tegen Uruguay zouden moeten spelen dat ze dan weinig kans maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je Ecuador dan niet tekort als je het enkel over het hoogteverschil hebt Ixnay?
En het mooie was... eerst won Oezbekistan.. met 1 - 0 gingen ze klagen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:55 schreef FlyingFox het volgende:
Damn, ik lees het nu. 0 - 0 in Bahrein, en in Tasjkent werd het 1 - 1. Ik pleit voor verlenging en panelties. Stomme FIFA-regelgeving ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |