Er wordt geloot, die loting is vrijdag 14 Oktober en live te volgen bij o.a. Eurosport. Ik weet alleen niet precies hoe laat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Wordt er geloot of is van te voren al bepaald wie tegen wie moet.
Als er geloot wordt, wanneer is die loting dan?
Er komen twee bakken met elk drie landen. De landen worden ingedeeld op de plaats op de fifa ranglijstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Wordt er geloot of is van te voren al bepaald wie tegen wie moet.
Als er geloot wordt, wanneer is die loting dan?
Klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Tsjechië, Spanje en Turkije komen dus niet tegenover elkaar.
Dit gaat over de play-offs zelf en niet over de standen in de poules en over welke clubs wel/niet de play-offs gaan halen, want dat is inmiddels bekendquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er is hier al een topic over. Wel een beetje opletten moderators
[WK 2006] Standen Poules met oog op Play-Off's
Het lijkt me duidelijk dat de deelnemers van poule 1 alsnog naar het WK gaan en die van poule 2 niet. Ik geloof niet dat Noorwegen, Zwitserland of Slowakije voor een verrassing kunnen zorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef borisz het volgende:
Bak1: Tjechië, Spanje en Turkije
bak2: Noorwegen, Zwitserland en Slowakije
Ik wel. Spanje Tsjechie en Turkije zitten niet voor niets in de playoffsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat de deelnemers van poule 1 alsnog naar het WK gaan en die van poule 2 niet. Ik geloof niet dat Noorwegen, Zwitserland of Slowakije voor een verrassing kunnen zorgen.
Bahrein gewonnen van Oezbekistan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En zojuist bekend geworden, de 2 overige playoffs:
Trinidad & Tobago - Bahrein om één WK ticket en datzelfde geldt voor Uruguay - Australië.
Hoezo zou Nederland geen groepshoofd zijn op het WK? Ze staan nota bene 2e op de ranglijstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:00 schreef Timmehhh het volgende:
Jammer dat Frankrijk zich geplaatst heeft, dan hadden we in ieder geval 3 interessante wedstrijden gehad. Waarbij de kans groter was geweest dat de Turken eruit gekickt worden of Spanje en Frankrijk, zodat Nederland toch nog groepshoofd zou worden op het WK.
ahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En zojuist bekend geworden, de 2 overige playoffs:
Trinidad & Tobago - Bahrein om één WK ticket en datzelfde geldt voor Uruguay - Australië.
Lijkt me leuk als ze tegen tjechië loten....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:22 schreef JorgeCampos het volgende:
wow Oezbekistan flink genaaid.
Hoeveel zou de sjeik van Bahrein daarvoor betaald hebben?![]()
MAAR nu gaan Leo en Guus allebei naar het WK.. verwacht ik..
Ah de play-offs gaan op ranglijst.. Dat wist ik niet.. Heeft de FIFA dit keer geen warme/koude ballen nodig.
Ik gok erop dat Slowakije als enige "kleine" land het WK haalt.
(sowieso een land in the winning mood > Davis Cup)
Leo, Guus, Dick en Marco. Conquering the Worldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:32 schreef Doc het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Leo en Guus er beiden bij zonden zijn. Laat de NOS die play-offs maar uitzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |