abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32232653
merci
pi_32233588
quote:
Op zondag 13 november 2005 01:14 schreef Butra het volgende:
Scoort daar nou een blanke? Die is vast aangespoeld.
Birchall is dat. Die ontdekte een week of twee terug dat hij nog ergens voorouders uit Trinidad had. Binnen een dag een paspoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32233613
quote:
Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef trepper het volgende:
Hoe groot is dat land Bahrein eigenlijk?
Voor al uw weetjes:

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ba.html
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32234027
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Birchall is dat. Die ontdekte een week of twee terug dat hij nog ergens voorouders uit Trinidad had. Binnen een dag een paspoort.
Eat that Verdonk.
pi_32236038
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Op de BBC was er een korte reportage over. Zijn moeder, die ook gewoon Engelse is, is geboren op T&T, zodoende kon hij ook aan een paspoort komen. Hij was tot 6 maanden geleden zelfs nog nooit op T&T geweest.
  maandag 14 november 2005 @ 10:03:46 #256
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32252129
quote:
Uruguay heeft WK-titels, Australië WK-frustratie

10/11/2005 8 :20

Australië en Uruguay vechten zaterdag en volgende woensdag om één ticket voor het WK in Duitsland. Waar de Zuid-Amerikanen een aardig cv hebben opgebouwd, hopen The Socceroos op hun tweede deelname aan een eindronde.

Op papier zijn de verschillen levensgroot tussen Uruguay en Australië. De Celestes waren al tien keer van de partij op een WK. Twee keer wonnen de Uruguayanen de wereldtitel. Het eerste wereldkampioenschap, dat in 1930 in Uruguay werd georganiseerd, leverde de eerste wereldtitel op voor de lichtblauwen.

En in 1950 dompelden de Uruguayanen heel Brazilië in rouw door in een volgepakt Maracanã het thuisland te verslaan op weg naar de titel. Maar sinds de vierde plaats in 1970 heeft Uruguay nooit meer kunnen imponeren op een eindronde.

Dat kan al helemaal niet gezegd worden van Australië, dat vooral frustraties heeft overgehouden aan de kwalificatierondes. Liefst zeven keer moest Australië via twee beslissingswedstrijden af zien te rekenen met een tegenstander uit een ander werelddeel. Zes keer liep dat uit op een fiasco. Vier jaar geleden sneuvelden de Aussies in Montevideo, de plek waar zaterdag het eerste play-offduel met Uruguay staat gepland.

De enige keer dat Australië succes had was in de aanloop naar het WK van 1974. Destijds schakelden the Socceroos Zuid-Korea uit. Daarvoor had men na de twee reguliere play-offduels nog een extra beslissingswedstrijd nodig, die in Hong Kong met 1-0 werd gewonnen.
pi_32254101
Que viva España!! Aragonés heeft een hoop kritiek gekregen n.a.v. het selecteren van Luis García ipv Joaquín, maar eens te meer bewezen dat de winnende coach altijd gelijk heeft. Niet dat ik nu een hoge pet van hem op heb, want ik blijf van mening dat ze als ze zich plaatsen (alweer) een bijrol zullen gaan spelen op komend WK. Maar goed, ze zijn er zo goed als zeker bij...nu maar hopen dat ze mijn ongelijk aantonen.

En gelijk weer dat gezeur over omkopen en voortrekken...
pi_32282121
´Hoewel het duel pas voor aanstaande woensdag op de rol staat, heeft de Zwiterse nationale ploeg reeds kennis gemaakt met de Turkse furie. De selectie had vandaag 2,5 uur nodig om het vliegveld te verlaten.

Een grote schare fans was op de been gekomen om de Zwitsers te trakteren op snerpende fluitconcerten. Zelfs het luchthavenpersoneeld deed mee door een spandoek met de teksten 'Welkom in de hel!' te openen.

Uiteindelijk verlieten de Zwitsers het vliegveld onder politiebegeleiding en met vertraging. De Turkse furie was een voorbode voor wat komen gaat. Aanstaande woensdag verdedigt de ploeg in de heksenketel van Istanbul een 2-0 voorsprong.

De Turkse vijandigheid is waarschijnlijk een reactie op de behandeling die het eigen elftal in Zwitserland kreeg. Tijdens de heenwedstrijd zijn de Turken uitgefloten en onrespectloos behandeld. Ook werd de Turkse bondscoach en voetballers uitgescholden door Zwitserse voetballers, die Turkse scheldwoorden hadden ingestudeerd´.

Vergelden is geen oplossing, maar het lijkt meer op een psychologische oorlog.
Abstract denken...meer zien door minder voorbeelden.
pi_32282696
Dit hoort er allemaal bij, ik denk dat de Zwitsers ervaren genoeg zijn om het hoofd koel te houden.
That's all folks!
pi_32282886
Wordt gezellig morgen dan

Overigens zijn Australie - Uruguay (10.00 op EurosporT), Bahrein - T&T (17.00 op Eurosport) en Turkije - Zwitserland (19.15 op ARD) op tv te zien.
pi_32282903
Lekker spannend zo. De planning voor morgen is duidelijk;

10:00 Australië-Uruguay (EUROSPORT)
17:00 Bahrein-Trinidad (EUROSPORT)
19:20 Turkije-Zwitserland (ARD - Duitse zender)
of
19:40 Jong Oranje-Jong Slovenië (Talpa)
pi_32282910
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt gezellig morgen dan

Overigens zijn Australie - Uruguay (10.00 op EurosporT), Bahrein - T&T (17.00 op Eurosport) en Turkije - Zwitserland (19.15 op ARD) op tv te zien.
pi_32285327
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:32 schreef sampoo het volgende:
Lekker spannend zo. De planning voor morgen is duidelijk;

10:00 Australië-Uruguay (EUROSPORT)
17:00 Bahrein-Trinidad (EUROSPORT)
19:20 Turkije-Zwitserland (ARD - Duitse zender)
of
19:40 Jong Oranje-Jong Slovenië (Talpa)
fuck, wil australie zien, maarja natuurlijk school!
pi_32286914
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Opnemen?
pi_32291490
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een dagje thuis blijf. Genieten van een dag WK voetbal, heerlijk.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 november 2005 @ 18:16:05 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_32291931
De NOS zendt Australië - Uruquay ook live uit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32292362
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:01 schreef Future het volgende:
´Hoewel het duel pas voor aanstaande woensdag op de rol staat, heeft de Zwiterse nationale ploeg reeds kennis gemaakt met de Turkse furie. De selectie had vandaag 2,5 uur nodig om het vliegveld te verlaten.

Een grote schare fans was op de been gekomen om de Zwitsers te trakteren op snerpende fluitconcerten. Zelfs het luchthavenpersoneeld deed mee door een spandoek met de teksten 'Welkom in de hel!' te openen.

Uiteindelijk verlieten de Zwitsers het vliegveld onder politiebegeleiding en met vertraging. De Turkse furie was een voorbode voor wat komen gaat. Aanstaande woensdag verdedigt de ploeg in de heksenketel van Istanbul een 2-0 voorsprong.

De Turkse vijandigheid is waarschijnlijk een reactie op de behandeling die het eigen elftal in Zwitserland kreeg. Tijdens de heenwedstrijd zijn de Turken uitgefloten en onrespectloos behandeld. Ook werd de Turkse bondscoach en voetballers uitgescholden door Zwitserse voetballers, die Turkse scheldwoorden hadden ingestudeerd´.

Vergelden is geen oplossing, maar het lijkt meer op een psychologische oorlog.
De Turken zijn inderdaad geirriteerd en zullen morgen zware geschut inzetten in de psychologische oorlogs voering.

Oud Ottomaanse oorlogsmuziek

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32293299
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
De NOS zendt Australië - Uruquay ook live uit.

Welk net?
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:52:29 #269
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_32296251
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:05 schreef sampoo het volgende:

[..]

Welk net?
Nederland 1, uitzending begint 9.50 uur.
pi_32296293
Blij dat ik vrij ben. Moet alleen leren. Maar dan eerst maar leuk kijken.
pi_32297739
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Nederland 1, uitzending begint 9.50 uur.
Late programmawijziging zo te zien. Op tvgids.nl staat nog MAX & Catherine. Zowieso vreemd om voetbal op NED1 te vinden.
pi_32312768
aussie aussie aussie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32314140
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Slayage het volgende:
aussie aussie aussie
Joeghei!!!
pi_32314613
Wat een geweldige sfeer en geweldige spanning toch bij de wedstrijd van Australië
  woensdag 16 november 2005 @ 14:30:03 #275
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32314735
Ja idd. Het stadion zat helemaal afgeladen terwijl het helemaal geen voetbal land is.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')