Hey OP's van 1 woord zijn niet relaxed.quote:
ik vind dat jij keiveel bier moet zuipen en eens extreem chill moet gaan doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef peristilius het volgende:
Ik vind dat er niet gebaggerd moet worden.
Dat doe ik zo vaak.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind dat jij keiveel bier moet zuipen en eens extreem chill moet gaan doen.
Zelfs jij bent slim genoeg om te begrijpen wat onder baggeren valt en wat niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef mordradead het volgende:
bagger is relatief
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Roi het volgende:
Een van die hippie tantes die mij een foldertje gaf zag me trouwens wel zitten![]()
![]()
Ik merk het ook, ophouden nu mordra, het is wel weer leuk geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:14 schreef mordradead het volgende:
eerst even je werk doen peristillus, ik merk op dat er een topic report is geplaatst
Ik ben wel ff een paskamertje in de Bijenkorf ingedokenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben je aangerand door een hippie tante?
Ze hebben in Leeuwarden helemaal geen Bijenkorf toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef mordradead het volgende:
jawel, alleen pas 1x in die van de grootste pauperstad van nederland
Oh ja, jij lucky bastard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Roi het volgende:
Hopelijk krijg ik morgen die pauper psp is binnen
de bijenkorf roxorz.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:16 schreef mordradead het volgende:
de bijenkorfdat is toch niks man, daar kom je toch niet
aaahhh gutquote:
Ik ben heel hard aan het werkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:24 schreef mordradead het volgende:
ga werken bernie
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef peristilius het volgende:
systeembeheerders
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Roi het volgende:
Hopelijk krijg ik morgen die pauper psp is binnen
ok, ik doe meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef capibar het volgende:
ik vind trouwens dat alle slowchatters een magneta avatar moeten nemen
tofjes, nu de rest nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
ik was vergeten dat ik dat ook gewoon op school kon doen![]()
![]()
Jij trendsetter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
zo, ik had er uiteraard al een
Denk dat ik dan ruzie krijg, en sowieso, magenta is gay.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:05 schreef mordradead het volgende:
inderdaad peristillus, ik vind dat er in de nieuwe faq moet komen te staan dat iedereen een magenta avatar moet hebben!!!!
quote:Douwe @ ik vertel wat ik zeg zegt:
magenta
MMaRsu Iedereen Kijkt, Maar Niemand Kent Me zegt:
Is cool
Ik zou een ban moeten aanvragen voor het posten van msn logsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
met wie zou je dan ruzie krijgen? misschien met een stelletje nietszeggende baggerusers, neen dan kun je beter met kwaliteitsusers als capibar, raymannl en mij in zee gaan. Aan MMarSu zal het niet liggen:
quotje van msn
[..]
Met een kapotte doos en de Q is zelf ook kapot !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef mordradead het volgende:
o ja roi.... op segaforum staat zo een Q te koop
Helemaal mee eensch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef Khadgar het volgende:
Echt NO way dus he dat ik dat met mijn icon ga doen! Wat een afschuwelijke kleur!
Kutmod.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:54 schreef mordradead het volgende:
kutusers
goh, je komt om de zoveel tijd langs om te zeiken, blijf dan weg, graftakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef Khadgar het volgende:
Echt NO way dus he dat ik dat met mijn icon ga doen! Wat een afschuwelijke kleur!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Ha! Ouderwets gezellig!
Dit kreng heette ooit de Scumm Bar, met een goede reden! Hier met me grog! Pak aan!
* Khadgar slaat Capibar door de tent heen!
Ik zit momenteel een column reeks idee te overwegen voor inzending op FokGames. Dan ga je je pas echt bescheuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zie je wel, stiekem heeft hij wel leuke posts in zich.
Ik ga slapen.
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Ha! Ouderwets gezellig!
Dit kreng heette ooit de Scumm Bar, met een goede reden! Hier met me grog! Pak aan!
* Khadgar slaat Capibar door de tent heen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.
je durft niet naar buiten te gaan, omdat je dan echte mensen moet ontmoeten, en dat is eng.
daarom uit je je frustratie maar in dit topic.
ik heb na de herfstvakantie tentamens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben klaar met de toetsweekwiskunde was makkelijker dan ik dacht.. nu maar hopen dat het cijfer ook hoger is dan wat ik verwachtte
![]()
Nee, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef HomerJ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die usericonen totaal gay?
Dat is magentaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef HomerJ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die usericonen totaal gay?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Cerbie? dat is toch die kloon van jou?
gast jij moet een magneta avatar nemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef rockstah het volgende:
Goh, jij hebt het wel zwaar zeg
Ik mocht willen dat ik een PSP binnen kreeg. Al zou het een jaar duren.
waarom reageer je niet op trillian.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef rockstah het volgende:
teveel werk
Ja, zoon lekker wijf, en dan kutmuziekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:39 schreef mordradead het volgende:
begon ze te spelen, KUT-muziek
Ik heb geen puistenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Power unlimited gameplay ofzo bedoelt ie, pats hier met je puisten beurs
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:27 schreef mordradead het volgende:
jawel
Ben je depressiefquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:30 schreef mordradead het volgende:
nee, blijf maar gewoon thuis en flikker maarop met dat kutgeld
Tof, lekker vlak voor de herfstvakantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
uiteraard ben ik depressief ik heb volgende week tentamenweek
ha, ik heb het pas na de herfstvakantie, en ik heb nu herfstvakantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
uiteraard ben ik depressief ik heb volgende week tentamenweek
ach leren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:03 schreef mordradead het volgende:
waarom vind ik het kut... nou, omdat ik nu toch wel een keer wat mag gaan leren en daar heb ik geen zin in
Valt mee. Ik studeer aan de pabo en heb net een stageweek gehad. Daarnaast besteed ik een avond aan Jui Jitsu (bruine band inmiddels) en op zaterdag ben ik leiding op m'n scoutingclubje. Dus ik kom zat buiten de deur. En bang om echte mensen te ontmoeten? Geen idee, dat moet je maar aan mijn vrienden en m'n vriendinnetje vragen. Verder werk ik tot het einde van de herfstvakantie in een pretpark, dus ik sta afdoende in de zon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.
je durft niet naar buiten te gaan, omdat je dan echte mensen moet ontmoeten, en dat is eng.
daarom uit je je frustratie maar in dit topic.
Dat is mooi, dat van mij ga jij van kwijlenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Khadgar! Prust0r!!
Binnenkort ga ik iets op FOK!games doen waarvan jij gaat kwijlen als een baby
je mag nu een dropje uit de pot pakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Valt mee. Ik studeer aan de pabo en heb net een stageweek gehad. Daarnaast besteed ik een avond aan Jui Jitsu (bruine band inmiddels) en op zaterdag ben ik leiding op m'n scoutingclubje. Dus ik kom zat buiten de deur. En bang om echte mensen te ontmoeten? Geen idee, dat moet je maar aan mijn vrienden en m'n vriendinnetje vragen. Verder werk ik tot het einde van de herfstvakantie in een pretpark, dus ik sta afdoende in de zon.
Oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
Jawel, maar ik laat het zo om te demonstreren hoe pauper sommige mensen zijn
Heb je wel eens warez gedownload?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor, dat is een zin uit een nummer van Public Enemy, en vond het wel vet als signature
Ga je bowlen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Daar ga ik geen antwoord op geven, als mod zijnde.
Trouwens ik heb nieuwe sneakers gehaald.
[afbeelding]
Geen antwoord geven op dat soort vragen maakt je wel erg verdacht....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Daar ga ik geen antwoord op geven, als mod zijnde.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:17 schreef capibar het volgende:
[..]
Geen antwoord geven op dat soort vragen maakt je wel erg verdacht....
heb je iets te verbergen?
snel editten he!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:41 schreef Fliepke het volgende:
Je mag niet lekker uit crewfora, dus je hebt wel wat te verbergen
LEUGENAAR!!!!!!!!!!!111111111111111111eins!!!!111!
wie is mmrarsu ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef capibar het volgende:
[..]
[afbeelding]
OEHOEHOEH BEWIJSMATERIAAL!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ik die al een tijd terug verkocht heb, en er een nieuwe videokaart van heb gekocht.
jazeker het is echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:23 schreef mordradead het volgende:dat is toch niet echt he cap
alhoewel, het ziet er wel zeer realistisch uit
nu je het zegt.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:32 schreef mordradead het volgende:
klopt het dat die kerel die je door het raam ziet peristillus is?
http://www.bigweb.nl/support_nepemail.phpquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef mordradead het volgende:
dat betekent..... DAT WE 2 ILLEGALEN AAN DE MACHT HEBBEN HIERO![]()
![]()
![]()
haal de big erbij, waar is gamedemon????? waar is hij fterdomme als je hem nodig hebt
IKWEL HAHAHAHAHHAHHHAH!!!!!!!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef mordradead het volgende:
zo die heb ik niet verzonden
waarom vraag je iets om meteen erna antwoord te geven... dat heeft toch geen zin?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom denk je dat die zo moeilijk is? Om paupers met spammail tegen te houden
scoutingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Valt mee. Ik studeer aan de pabo en heb net een stageweek gehad. Daarnaast besteed ik een avond aan Jui Jitsu (bruine band inmiddels) en op zaterdag ben ik leiding op m'n scoutingclubje. Dus ik kom zat buiten de deur. En bang om echte mensen te ontmoeten? Geen idee, dat moet je maar aan mijn vrienden en m'n vriendinnetje vragen. Verder werk ik tot het einde van de herfstvakantie in een pretpark, dus ik sta afdoende in de zon.
ohwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef mordradead het volgende:
nee hoor, dat was gister
zie hier het tweede voorbeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef RaymanNL het volgende:
Zal ik een ''Ik steun BIG'' banner op mijn site zetten![]()
Nope, onze groep is daar te lui voor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
scoutingheb je nu ook JOTI?
eigenlijk is het ook geen ruk aan, allemaal 12-jarige kinderen die de hele tijd niet veel meer zeggen dan dat de plaats waar zij wonen ruled en vragen of er nog leuke mensen zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nope, onze groep is daar te lui voor.
http://poststuff4.entensity.net/101405/media.php?media=devil.wmvquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo?
ma-gen-ta, ga knoopjes maken ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:08 schreef Khadgar het volgende:
Kijk mordra, Ik heb tenminste geen roze icoon!
Okayquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:23 schreef capibar het volgende:
[..]
http://poststuff4.entensity.net/101405/media.php?media=devil.wmv
ga die maar kijken, ik heb me dood gelachen![]()
Forbiddenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
http://fat-pie.com/milkman
ga die maar kijken 10x grappiger
bij dat gekke wijf is het grappig dat ze schreeuwt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik ook bij dat gekke wijf hoor je mij daar over zeuren?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar ik vond het niet zo grappig. Wel bier op.
Bier.
Tain, ouwe boefquote:
Ja hoor, vriendin is net thuis van d'r werkquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tain, ouwe boef. Vermaak jij je nog een beetje op deze zaterdagavond?
Ah gezellig, doet ze een beetje tof werk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja hoor, vriendin is net thuis van d'r werk
Ja, ze werkt in een restaurant als kokquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah gezellig, doet ze een beetje tof werk?
Hmja dat is best wel cool jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, ze werkt in een restaurant als kok
Niet als kokinquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:07 schreef Tain het volgende:
[..]
ben undercover tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef mordradead het volgende:
dat betekent..... DAT WE 2 ILLEGALEN AAN DE MACHT HEBBEN HIERO![]()
![]()
![]()
haal de big erbij, waar is gamedemon????? waar is hij fterdomme als je hem nodig hebt
Een vrouw die kan koken, ideaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan was je de enigequote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef mordradead het volgende:
god man, wat jammer ik checkte elke dag of er nog leuke rayman links waren
Dat was fokquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:28 schreef mordradead het volgende:
echt niet, je bezoekersteller gaf afgelopen week nog 68573 unieke ip's aan
geen breezerquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef mordradead het volgende:
echt niet en nu optiefen kutbreezer
quote:
ik ga daarna weer stoppenquote:Douwe @ ik vertel wat ik zeg zegt:
sinds gisteravond
Douwe @ ik vertel wat ik zeg zegt:
tot straks
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
en trek die bolletjes van je schoenen
Sterf, ik moet 5 uur achter elkaar op de PC zitten op schoolquote:
Dat moet ik op donderdag altijdquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Sterf, ik moet 5 uur achter elkaar op de PC zitten op school
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:36 schreef Thomper het volgende:
Bernie zegt:
thomper
Thomper/Thomas [ Nanostray te koop ] zegt:
Bernie zegt:
wanneer komt de uitslag van de fifa 2006 prijsvraag online
Gisteren.![]()
Bernie zegt:
GVD
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:36 schreef Thomper het volgende:
Bernie zegt:
thomper
Bernie zegt:
wanneer komt de uitslag van de fifa 2006 prijsvraag online
Gisteren.![]()
Bernie zegt:
GVD
quote:Bernie zegt:
ik win ook nooit wat
Bernie zegt:
mag ik bij je uithuilen
Bernie zegt:![]()
![]()
Bernie zegt:
HUIl HUIL
Bernie zegt:
*ziet het leven niet meer zitten![]()
JANK, JANK
Bernie zegt:
*SPRINGT VAN HET DAK AF
Bernie zegt:
ohwneej
Bernie zegt:
wacht
Bernie zegt:
eerst koffie pakken
Hitchhiker's Guidequote:Op maandag 17 oktober 2005 12:30 schreef Thomper het volgende:
So long and thanks for all the fish
So sad that it should come to this
We tried to warn you all but oh dear?
You may not share our intellect
Which might explain your disrespect
For all the natural wonders that
grow around you
So long, so long and thanks
for all the fish
The world's about to be destroyed
There's no point getting all annoyed
Lie back and let the planet dissolve
Despite those nets of tuna fleets
We thought that most of you were sweet
Especially tiny tots and your
pregnant women
So long, so long, so long, so long, so long
for all the fish
(yeah)
So long and thanks for all the fish
So sad that it should come to this
We tried to warn you all but oh dear?
(oh dear)
Despite those nets of tuna fleets
We thought that most of you were sweet
Especially tiny tots and your
pregnant women
for all the fish
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:40 schreef mordradead het volgende:
dan hoor je hier ook niet
oftewel: lol?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:58 schreef capibar het volgende:
[..]
hahahahhaahahhahhhahhahahhaaaahhahahahhahahahahahhahhhhhh
Zeker geweldig.quote:
net gekeken, echt droge filmquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
alsof er ook maar iemand is die dat intresseert hier pauper
Zuiplapquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef capibar het volgende:
serieus, ik drink bier echt re snel.
Maar daarom is het nog wel coolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Thomper het volgende:
Omdat ze pimpen dat ze de GameBoy Micro speelbaar hebben terwijl dat ding op dat moment al drie weken in de winkels ligt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef Thomper het volgende:
Betaal jij het treinticketje naar Amsterdam? _D_
We baggeren niet, we hebben hele serieuse gesprekken .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef Tomasso het volgende:
Baggeraars...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We baggeren niet, we hebben hele serieuse serieuze gesprekken .![]()
WTFquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef Thomper het volgende:
Wow! Wat een deal! Heeft iemand een 30% kortngsbon?
http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=201631496&adid=17662&adid=17662
zat je wel in een wadloper? anders is het natuurlijk je eigen schuldquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zeker geweldig.
Ik heb een hekel aan NoordNet, mordra het is nu officieel dat Friesland kut is. Heb godverdomme 2 uur mogen wachten op een trein, ben vandaag dus van 11.30 tot 19.00 bezig geweest om thuis te komen.
Gelukkig is het hier nu wel gezellig.![]()
Hoi ccapibar jongequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:00 schreef capibar het volgende:
hoi.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:11 schreef mordradead het volgende:
SLOWTJATTUUUUUH
ik heb vandaag een artificiele waterval gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef mordradead het volgende:
ik wil bier
klinkt logisch, maar ik moet morgen iets afhebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef mordradead het volgende:
dan doe je niets
Stoere jongenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef mordradead het volgende:
ik wil bier
nee dat moet je niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
klinkt logisch, maar ik moet morgen iets afhebben![]()
de laatste doos die ik uitcheckte had niet bepaald de middelen ervoor om shit uit te checken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tof
Ach die doos constrolleerd je huiswerk toch niet![]()
![]()
Ik heb toch maar besloten om over exact drie minuten te gaan beginnen met mijn huiswerkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef capibar het volgende:
[..]
de laatste doos die ik uitcheckte had niet bepaald de middelen ervoor om shit uit te checken.
de arme doos was van karton, en ruwweg 15x70x70
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb toch maar besloten om over exact drie minuten te gaan beginnen met mijn huiswerk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |