abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31393359
Allereerst om een leuke discussie over deze zaak op gang zetten Lees er niet veel goede dingen over, maar ok.

Ik zie hier een foldertje liggen voor banken voor 99 euro Zijn dit 2 banken of per stuk?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:44:22 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_31393596
99 per stuk

het zijn oplichters jah

heb er bank gekocht die moest 1700 euri kosten.

Net zo lang afgedingd tot ik hem mee kreeg voor 1000 euro.

2 maanden later wassie 500 euri. Oplichters dus
pi_31393647
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef Daniel1976 het volgende:
heb er bank gekocht die moest 1700 euri kosten.
Net zo lang afgedingd tot ik hem mee kreeg voor 1000 euro.
2 maanden later wassie 500 euri. Oplichters dus
Of jij kunt gewoon niet afdingen
pi_31394067
Zit hoek daar gekocht , na een half jaar begon je al slijtage te zien en te merken

seats en sofa,s is voor minder geld ook mindere kwaliteit
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_31394261
De truc van die 99 euro bank is dat ze em niet hebben. Meestal proberen ze je een andere aan te smeren. Neem je genoegen met een zogenaamde wachttijd van 4 maanden bellen ze je 3 maanden later op met de mededeling dat die stof niet meer leverbaar is en of je je geld terug wil of een ander (duurder) stofje.

Is overigens wat een verkoper van daar me letterlijk heeft verteld .

Verder hadtie nog wel wat andere leuke verhalen, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen .

Die ene keer dat ik er naar binnen durfde te stappen heb ik met afgrijzen door de winkel gelopen (Lelijke banken!!! Brrrrrr) En werd vervolgens bij de uitgang door een gladde verkoper in mijn nek gesprongen die met guerillatechnieken mij alsnog een bank aan probeerde te smeren . 1 ding, ik kom er noooooit meer.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:15:37 #6
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_31394532
NIET DOEN, NOOIT, NEVER !!!!!!!!

Wij hadden er ook een bank gekocht waarvan de kussen binnen 2 maand al "doorgezeten" waren ofwel een duitse zitkuil ....
Dus wij met de kussens naar de seats en zooi, kwam volgens hun dik in orde...
We hebben een HALF JAAR! op onze kussen moeten wachten.... en het zaakie is nog niet goed !
Het is de laatste winkel op deze aardbol waar ik ooit wat koop
en btw bellen heeft geen zin zijn allemaal iq loze figuren daar! Niemand weet ergens van en je moet alles per brief doen.
Lekker modern

Zelfs de consumentenbond is er mee bezig geweest !
http://www.consumentenbon(...)8186/?ticket=nietlid
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:50:31 #7
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_31397605
Wat ik niet snap, is wanneer je de folder in de bus gekregen hebt, je de foto's in het foldertje gezien hebt, je nog steeds zoiets hebt van: Ja! Daar moet mijn geld heen!

Iedere meubelwinkel heeft lelijke dingen, de één meer dan de ander afhankelijk van je smaak of prijsklasse. Maar S&S is naar mijn weten de enige zaak met alléén maar wanstaltige gedrochten. Mèn...
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_31406645
Wij hebben een bank daar gekocht anderhalf jaar geleden. Bank is nog steeds harstikke goed.
Verkoopwijze is alleen te erg. Ondanks dat de bank nog steeds heerlijk zit kom ik er niet weer omdat die verkoper echt in je nek zit te hijgen en je haast verplicht bent om iets te kopen.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:37:22 #9
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31406738
Wij hebben er ook een bank van, nergens problemen mee...hele aardige verkoper, goed geholpen allemaal Je weet alleen al vantevoren dat je geen garantie hebt, en daar betaal je dan ook naar
Overigens was de levering super goed...zou 6 tot 11 weken duren en na 3 weken waren ze al binnen Je moet ze alleen ook zelf ophalen en dat zie je ook weer terug in de prijs. Maar ik heb dus nergens problemen mee gehad daar Ik zou er niet nog eens een bank kopen, maar als je net gaat samenwonen en wat minder geld hebt is het een prima oplossing. Die dure bank kan later ook nog.
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:06:59 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31407539
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Wat ik niet snap, is wanneer je de folder in de bus gekregen hebt, je de foto's in het foldertje gezien hebt, je nog steeds zoiets hebt van: Ja! Daar moet mijn geld heen!

Iedere meubelwinkel heeft lelijke dingen, de één meer dan de ander afhankelijk van je smaak of prijsklasse. Maar S&S is naar mijn weten de enige zaak met alléén maar wanstaltige gedrochten. Mèn...
Ah, weer eentje voor het lijstje 'het komt tóch wel goed met de inrichting'

Hoewel, deze heet naar mijn zeer beminde oudste zuster

Zie voor meer stijlvolle banken: http://www.seatsandsofas.nl/
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:17:46 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31407813

Maar deze is nog wel oké trouwens:
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31407957
Ik vond die verkopers bij S&S nog gladder dan een autoverkoper op de 2e hands markt in Utrecht. Het feit dat je voor meer dan de helft kan afdingen was voor mij al een indicatie dat er iets mis was met die zaak.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_31408524
ik ken iemand die daar werkt en volgens haar krijgen de meeste klanten geen krediet omdat ze geregistreerd staan, zegt weer iets over het soort mensen dat daar koopt

bijzonder slechte kwaliteit vooral , zonde van je geld
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:31:26 #14
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_31411155
Ik ben er nog nooit geweest.
Zie de folders wel eens voorbij komen , en soms staat er idd ook een mooie bank in.

Ik hoor van veel mensen dat ik het niet moet doen, maar dan denk ik weer >
waarom gelijk een hele dure bank kopen waar ik over een half jaar misschien genoeg van heb of niet lekker op zit of wat dan ook.... Dan kan ik net zo goed bij seats en sofa's een goedkope bank kopen .

Maar hoelang gaat zo'n bank gemiddeld mee? en is het wat om als starter mee te beginnen?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_31411393
Ik zou nooit een toko vertrouwen waar je een carry-in garantie hebt op meubels. Als er wat mis is met je bank mag je hem op een speciale dag zelf langs komen brengen. En de kwaliteit is super super bagger. Luciferhout.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_31411412
Ik ben amper thuis, en zal ik thuis zijn zou ik achter me bureau zitten. Ik had inderdaad de bank op het oog die 'ok' is, Julie.
pi_31411444
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik ben amper thuis, en zal ik thuis zijn zou ik achter me bureau zitten. Ik had inderdaad de bank op het oog die 'ok' is, Julie.
Dan ga je der toch langs?? .
Niemand houdt je tegen.
pi_31411679
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben er ook een bank van, nergens problemen mee...hele aardige verkoper, goed geholpen allemaal Je weet alleen al vantevoren dat je geen garantie hebt, en daar betaal je dan ook naar
Geen garantie Mag dat wel?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:58:09 #19
11458 ivetje
pi_31411845
Je hebt garantie zoals in de wet staat ja, maar niet zoals vaak 5 jaar ofzo Dus geen extra garantie.

Als starter is het zeker goed te doen...en tja, van een bank van 99 euro kan je weinig verwachten, maar wij hebben er dus 1 van 1000 euro met geen eceht leer maar het niveau eronder. Niveau 3 dus. Hele goede kwaliteit en zit dus prima. Als je bijvoorbeeld het goedkoopste nepleer pakt, tja dan kan je er idd niet veel van verwachten maar dat weet je dan ook gewoon.
Ik zal even kijken of ik die van ons kan vinden
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:00:15 #20
11458 ivetje
pi_31411900
Model college als je kijkt bij de collectie
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:21:35 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31415196
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef ivetje het volgende:
Je hebt garantie zoals in de wet staat ja, maar niet zoals vaak 5 jaar ofzo Dus geen extra garantie.

Als starter is het zeker goed te doen...en tja, van een bank van 99 euro kan je weinig verwachten, maar wij hebben er dus 1 van 1000 euro met geen eceht leer maar het niveau eronder. Niveau 3 dus. Hele goede kwaliteit en zit dus prima. Als je bijvoorbeeld het goedkoopste nepleer pakt, tja dan kan je er idd niet veel van verwachten maar dat weet je dan ook gewoon.
Ik zal even kijken of ik die van ons kan vinden
Ja hoe zat dat ook weer met de wet. Is het niet zo dat je reparatie/vervanging mag eisen voor de periode dat je 'redelijkerwijs mag verwachten dat het object probleemloos meegaat' of zoiets?
Ik meen me zoiets te herinneren. Dat het onzin is dat mensen bijvoorbeeld een verlengde verzekering op een wasmachine nemen, want je mag 'redelijkerwijs' verwachten dat zo'n ding vijf jaar zonder mankementen functioneert.

Maar ja, wat staat er voor een bank?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31418007
Ik vind service en garantie toch belangrijker dan de prijs denk ik. Naar een bank van 99 euro ga ik niet eens kijken als 'ie 2e hands is.
pi_31421186
Vandaag gekeken, twas niks
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:54:42 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31421492
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:46 schreef D-MIXXX het volgende:
Klopte je indruk een beetje met wat je in dit topic las?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31421652
Nee, dat niet. Geen last van verkopers etc. Je kan wel wat vragen, geven je wat info en dan wast weer klaar. Maar ik dacht dat alle banken 99 euro waren Zag ik een mooie bank, was die 500 euro En stelde niks voor! Voor die 99 euro moest je bijna nog nadenken bij dat ding
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:23:48 #26
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31447068
Probleem van SS is in de meeste gevallen de garantie.
Situaties waarbij de bank ingepakt en al meegenomen moet worden mee naar huis, waar bij aankomst thuis er schade aan de bank zit wat door SS weer word afgedaan als transport schade door de koper zelf, resultaat: weg garantie.

Zoek maar eens op het forum van Tros Radar naar Seats en Sofa's en je word gek van de gevallen van garantie of service waarbij mensen om de tuin geleid worden.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:46:28 #27
11458 ivetje
pi_31447835
Idd, dat bedoel ik dus met die garantie...je hebt dus geen garantie omdat je hem zelf moet vervoeren en als er dan iets beschadigd is is dat jou schuld. Maar goed, wij hebben van tevoren goed gekeken of alles goed ingepakt was...helemaal nix mis met de bank toen we thuis kwamen Alleen 1 nietjes wat niet goed zat en dat tik je er zelf in met een hamertje. Verder dus totaal geen klachten over SS.
De meeste klachten komen dan ook vaak van mensen die dus zo'n bank kopen van 200 euro en ervan verwachten dat hij net zo goed is als een bank van 2000 euro. Mensen verwachten vaak teveel voor zo weinig geld...wij hebben ons erop ingesteld dat die bank geen jaren mee zal gaan zoals een dure bank. Dan is het dus ook niet erg als je over 3 jaar een nieuwe moet kopen
To infinity…and beyond!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:58:07 #28
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31448245
Van een bank mag je verwachten dat je er toch wel een aantal jaren plezier van mag hebben. Ook van een bank van 200 euro. Een bank van 200 euro mag ook niet na 1-2 jaar kapot gaan.
Niet iedereen heeft evenveel geld te besteden dus ook voor die mensen zou een bank gewoon enkele jaren mee moeten gaan.

Probleem is alleen dat bij SS binnen een aantal jaar (2 a 3 jaar) er redelijk veel kapot gaat. Als je gaat lezen op het forum van Tros Radar dan zie je daar reakties van mensen die daar ook banken gekocht hebben voor 1000 euro of meer en die ook kapot gaan zonder dat er enige service vanuit SS komt.

Wat sowieso een punt van aandacht is bij SS als je een bank zelf meeneemt is dat je van te voren controleert of je echt de bank naar keuze meekrijgt. Aangezien deze meestal compleet ingepakt meegegeven word is het handig om deze alsnog te controleren op: kleur en model, want ook op het forum van Tros Radar staan verhalen van mensen die een klein afwijkend model hebben meegekregen in tegenstelling tot het model dat ze in de winkel hebben uitgezocht.

Ik zou hier persoonlijk onder geen enkel beding iets kopen. Dat mensen sowieso al gelokt moeten worden met fietsen, hogedrukreinigers of pda's is in mijn ogen geen goede zaak. Ik weet dat Nederlanders happig zijn op gratis zaken maar bij SS zit er wel degelijk een reden achter deze strategie.

De 99 euro aktie is natuurlijk ook een lokkertje. In de meeste gevallen zijn deze banken al op of niet meer leverbaar. Zelfs bij de start van zo'n aktie kan dit al het geval zijn. Simpelweg lokkertjes.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:09:47 #29
11458 ivetje
pi_31448603
Ik weet niet hoor, maar jij denkt dat je een bank van 200 euro kan vergelijken met een bank van 2000 Iedereen weet toch dat je voor die prijs ook minder kwaliteit krijgt, daar hoef je niet eens aan te twijfelen.
Als jij voor 10/15 jaar een bank wil ga je niet naar SS, dan ga je naar een fatsoenlijke meubelzaak. Je kiest voor een prijs, maar dan zeker ook voor minder kwaliteit en dat weet je.
To infinity…and beyond!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:24:29 #30
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31449011
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:09 schreef ivetje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jij denkt dat je een bank van 200 euro kan vergelijken met een bank van 2000 Iedereen weet toch dat je voor die prijs ook minder kwaliteit krijgt, daar hoef je niet eens aan te twijfelen.
Als jij voor 10/15 jaar een bank wil ga je niet naar SS, dan ga je naar een fatsoenlijke meubelzaak. Je kiest voor een prijs, maar dan zeker ook voor minder kwaliteit en dat weet je.
Een bank van 200 zou in een hoop opzichten moeten verschillen t.o.v. een bank van 2000 euro:
gebruikte materialen, design & exclusiviteit, maar een bank blijft een bank en dat is een product wat dagelijks gebruikt word.
Daarom ben ik van mening dat ook een bank van 200 euro zeker een aantal jaar mee moet gaan, want anders zou dit niet verkocht moeten worden. Men weet namelijk dat dit dagelijks gebruikt word.

Dat in zo'n geval bijvoorbeeld de naden scheuren, slijtageplekken komen is in mijn ogen ook zeker wel mogelijk, maar ik las een paar gevallen waar complete onderstellen uit elkaar vielen. Tja dat lijkt me meer een enorm slechte constructie.

Als je gaat kijken dat de IKEA ook banken onder de 200 euro levert die dan ook nog eens kwalitatief niet eens zo slecht zijn dan zou ik hem toch maar daar halen. Je weet dan wel dat bijna heel Nederland zo'n bank heeft, maar dan weet je ook dat de service een stuk beter is.

Sowieso: waarom zou je een bank kopen bij een winkel waarvan je op consumentensites niets anders dan problemen hoort (nu weet ik dat je in de meeste gevallen alleen maar problemen zal zien verschijnen, maar SS komt wel heel erg veel voor)..
pi_31451751
Overigens ben je niet goed bij je hoofd als je een bank van 2000 euro bij de Seats en Sofa's gaat kopen .
Maar dat is mijn mening.
pi_31453285
Ik heb 4,5 jaar geleden een 2 + 3 zits voor samen 350 gulden gekocht bij S&S en ik zit er nog steeds heerlijk op.

Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:56:39 #33
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31453567
Paar jaar geleden liep ik die zaak in met vriendje.. enne we zagen meteen al.. nee geen zaak voor ons.. ( bleh)
Lopen terug naar de auto, die best wel stukje verderop stond.. was er zo'n verkoper achter ons aangekomen.. trok ons zowat die auto uit het lef@! en dan vragen.. "Wrom loopt u weg? wat als ik u een mega scherpe aanbieding doe.. komt u dan astublieft een bank kopen bij ons?"
Wij: "wat dacht jezelf.. flikker op man"

triest gewoon..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31457342
Wij hebben ons bankstel ook bij SS vandaan. VInd het wel heel verneukeratief daar. Je krijgt een boekje met de prijzen en bij de bankstellen staan ook prijzen.. de goedkoopste prijzen wel te verstaan maar de duurste uitvoering bankstellen staat in de winkel. De goedkoopste bankstellen zijn zo kapot... Wij hebben uiteindelijk de duurste uitvoering genomen, wel een mega mooi bankstel hoor en hij zit perfect... Maar ja.. wel bijna 2000 pleuro.

Volgende keer iig geen bankstel meer van de SS
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31457349
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:46 schreef D-MIXXX het volgende:
Tis dan ook een kutwinkel .
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:16:00 #36
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_31457585
wij hebben bankstel "englisch rose" gekocht bij seats and sofa`s 1700 euro geloof ik

Prachtige bank, goede zit en ja we weten dat hij geen 20 jaar meegaat, maar dat hoeft ook niet !!

Nu 2 jaar in bezit, en geen klacht erover
pi_31457885
Van een bank van 1700euro mag je verwachten dat het ding toch zeker 10jaar fatsoenlijk blijft.

1700euro uitgeven bij S&S is zowiezo de helft van je geld weggooien, dus de meningen die daarover hier boven staan deel ik zeker.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:47:36 #38
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_31458164
Dat is een vooroordeel, seats and sofa`s koopt banken in bij verschillende fabrikanten.
Bij enkele van die fabrikanten is hun topprodukt bij seats and sofa`s te koop.
Hier heb je voor een redelijk bedrag een prima kwaliteit. ( ca. 2000 euro )

Voor weinig geld koop je ook niet veel bank !!!!

maar kijk eens naar een ikea bank In mozambique zitten ze nog beter.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:54:39 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31458286
Onze bank komt van S&S. Ze hebben er hele gladde verkopers die je altijd 'zomaar' een 'speciaal' stofje willen aanbieden 'voor niks' etc.
Dreigen met weggaan omdat je 't allemaal niks vindt, wil echter altijd wel helpen
Bank moet je wel zelf gaan halen, maar de prijs is wel vriendelijk. De levertijd van ons bankje was ong. een maand
We hebben ons bankje nu bijna 2 jaar en we zijn er nog altijd heel erg tevreden over
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_31461164
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:47 schreef Martineke het volgende:
Dat is een vooroordeel, seats and sofa`s koopt banken in bij verschillende fabrikanten.
Bij enkele van die fabrikanten is hun topprodukt bij seats and sofa`s te koop.
Hier heb je voor een redelijk bedrag een prima kwaliteit. ( ca. 2000 euro )

Voor weinig geld koop je ook niet veel bank !!!!

maar kijk eens naar een ikea bank In mozambique zitten ze nog beter.
Voor 2000e heb je zelfs een Rolf Benz 3 zits bank met verstelbare achterleuning.

Noway dat die banken bij S&S 2000e waard zijn.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:43:06 #41
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_31462121
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Voor 2000e heb je zelfs een Rolf Benz 3 zits bank met verstelbare achterleuning.

Nu heb ik een hoekbank 3+2 + relax en weinig bankjes kunnen tippen aan de zit kwaliteit van onze englisch rose gekocht bij Seats and Sofa`s
pi_31465598
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:43 schreef Martineke het volgende:

[..]

weinig bankjes kunnen tippen aan de zit kwaliteit van onze englisch rose gekocht bij Seats and Sofa`s
Haha, ja en Sinterklaas bestaat ook.

zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:45:31 #43
11458 ivetje
pi_31465936
Al die mensen die hier kritiek hebben op SS zijn zeker alleen ooit binnen geweest en meteen weer weggegaan? Koop er eerst zelf een bank voordat je er iets over gaat roepen hier zou ik zeggen
To infinity…and beyond!
pi_31466223
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef ivetje het volgende:
Al die mensen die hier kritiek hebben op SS zijn zeker alleen ooit binnen geweest en meteen weer weggegaan?
En dat zou iedereen moeten doen.
quote:
Koop er eerst zelf een bank voordat je er iets over gaat roepen hier zou ik zeggen
Nee liever niet. Al eens de tros radar forums door gelezen mbt S&S? Daar wordt erg aan de uitmuntende kwaliteit van de bankstellen getwijfeld.
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:18:29 #45
11458 ivetje
pi_31477602
Dan moet je dus je mond houden want je hebt zelf geen enkle bewijs of wat dan ook van dat ze kut zitten ofzo. Je neemt maar vanlles aan van wat anderen zeggen...misschien hebben die mensen idd wel een hele cheap ass bank gekocht en is er dus idd iets mis mee geweest. Maar als ik hier de reacties zo lees is iedereen tot nu toe tevreden over zijn/haar bank van SS en zit ie bij iedereen nog steeds goed...de mensen die erover zeiken hebben niet eens een bank van SS en die zeiken
To infinity…and beyond!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:37:50 #46
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31478204
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:48:04 #47
11458 ivetje
pi_31478531
Maar waarom heeft niemand hier dan problemen??

En ik ga niet in discussie met jou
To infinity…and beyond!
pi_31480968
Mijn ouders hebben nu een S&S bank, een vervangende wel te verstaan, nu een die voor het geld redelijk te noemen valt. De vorige was ronduit drama: ging ± 6 maanden na aanschaf al ernstige mankementen vertonen en S&S wilde er NIKS aan doen. (Het eerste wat ik ook zei toen ze het ding hadden gekocht: "Wat? Toch NIET daar hè?!")

Uiteindelijk is het door een of andere manager klantenservice van het hoofdkantoor persoonlijk opgelost door een bank vanuit Zwolle per koerier naar Oosterhout te laten komen, met de schriftelijke toezegging dat wanneer hiermee iets mis is binnen een bepaalde periode, S&S de bank komt ophalen en dat het volledige aankoopbedrag dan wordt vergoed.

Helaas voor mijn ouders gingen daar wel een jaar lang ettelijke telefoontjes en vele brieven en een flinke dosis ergernis aan vooraf - aan de andere kant geeft het wel HEEL veel voldoening om, nadat je voor de zoveelste keer schandalig telefonisch te woord bent gestaan ("Ja maar, wat zeurt u nou??") met veel kabaal en stemverheffing in die toko andere klanten te vertellen over de problemen die je er hebt gehad. Alles voor de omzet; geef die man z'n zin anders lopen potentiële nieuwe slachtoffers weg!

(-edit- volgens mij hebben ze een soort journal bijgehouden van alle perikelen rondom de bank, dit is zeker een pagina of 4 lang )
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_31483134
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:18 schreef ivetje het volgende:
Dan moet je dus je mond houden want je hebt zelf geen enkle bewijs of wat dan ook van dat ze kut zitten ofzo. Je neemt maar vanlles aan van wat anderen zeggen...misschien hebben die mensen idd wel een hele cheap ass bank gekocht en is er dus idd iets mis mee geweest. Maar als ik hier de reacties zo lees is iedereen tot nu toe tevreden over zijn/haar bank van SS en zit ie bij iedereen nog steeds goed...de mensen die erover zeiken hebben niet eens een bank van SS en die zeiken
Ik ben er binnen geweest en snel weer weggelopen. Wat een wanstaltige cheap ass gedrochten.

Als er dan ook nog een Tros Radar forum vol staat met vele en vele problemen met deze firma zou je je toch eens achter de oren moeten krabben.

Ik zie de topics in de KLB over een jaar al "Help, mijn S&S bank is doorgezakt en de service is klote, wat zijn mijn rechten?". Want als het ding stuk is, mag je je bank gaan brengen naar Maassluis, dat kost je vast een dikke 350euro om ze die kant op te brengen als je zelf geen vervoer hebt dat groot genoeg is (en de kosten van de vrije dag opnemen van 2 personen).

Kan je beter dat geld bij wel een fatsoenlijkere toko achterlaten, desnoods bij Piet Klerkx oid.

Dus door dat soort dingen hier aan de kaak te stellen hoop ik dat mensen wel 10x nadenken voordat ze een bank bij S&S kopen.
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:52:28 #50
11458 ivetje
pi_31488256
Desnoods bij piet klerkx ??? Zeker ook DAAR nog nooit binnen geweest
Onze overige meubels komen nl daar vandaan en als er 1 winkel goed is qua service etc. is het Piet klerkx wel!! En daar mag je ook wel kwaliteit verwachten want de prijzen daar zijn er ook naar.
To infinity…and beyond!
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:59:11 #51
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_31488407
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Weer zo'n merkgeile mafkees

Jaren terug een keer een maat van me, moest en zou een B&O TV hebben want dat was o zo goed en o zo gaaf en dan wassie o zo stoer.
Mijn god, ik heb nog geen 2 minuten scherp beeld gezien op die kut B&O troep. Mijn Daewoo TV die een keer of 50 zo goedkoop was had een betere kwaliteit

Merken zeggen niets
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_31489069
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:59 schreef thaduck het volgende:

[..]

Jaren terug een keer een maat van me, moest en zou een B&O TV hebben want dat was o zo goed en o zo gaaf en dan wassie o zo stoer.
Mijn god, ik heb nog geen 2 minuten scherp beeld gezien op die kut B&O troep. Mijn Daewoo TV die een keer of 50 zo goedkoop was had een betere kwaliteit

Merken zeggen niets
Het ging om de vergelijking knul. Dat je voor 2000e een heel wat betere kwaliteit kan kopen dan een S&S bankje dat na 3 maanden mischien al uit elkaar valt van ellende. (Zie Tros Radar forum).

En kwa TVs, als het aangevoerde signaal ruk is, is de 'kwaliteit' van het beeld dat ook ja. B&O of Daewoo boeit dan niet.

Laten we het verder over "Seats and Sofas" hebben want daar gaat het topic over.

Niet over het feit dat ik wel of niet een mafkees ben.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Arthur op 16-10-2005 16:00:20 ]
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:22:24 #53
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_31491542
quote:

[..]

Merken zeggen niets
Dat zegt dus niks ... kan ook best aan de bekabeling liggen !
Mensen gebruiken vaak van die spagettie cai kabels en goedekope plastic connectoren ipv van metalen afgeschermde.
Of te lange lengtes CAI-kabel zonder verstrekers ertussen. B&O is stukken beter dan dawoo.. dat het beeld niet scherp is ligt meestal aan de gebruikers ( niet fijn stellen ed )
Back ontopic maar weer
pi_31492767
quote:

[..]

Merken zeggen niets
Je vergelijking slaat nergens op .
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:50:44 #55
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_31493269
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:22 schreef Partyman het volgende:

[..]

Dat zegt dus niks ... kan ook best aan de bekabeling liggen !
Mensen gebruiken vaak van die spagettie cai kabels en goedekope plastic connectoren ipv van metalen afgeschermde.
Of te lange lengtes CAI-kabel zonder verstrekers ertussen. B&O is stukken beter dan dawoo.. dat het beeld niet scherp is ligt meestal aan de gebruikers ( niet fijn stellen ed )
Back ontopic maar weer
Iemand die mij wat over techniek wil leren

Daarvoor stond er een Sony TV op exact dezelfde bekabeling met perfect en haarscherp beeld.

Maar back ontopic.. Wie heeft er hier een bank van de S&S die er NIET tevreden over is? Ik heb nog niemand in het topic gezien hier.
pi_31493642
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef thaduck het volgende:

[..]

Daarvoor stond er een Sony TV op exact dezelfde bekabeling met perfect en haarscherp beeld.

Maar back ontopic.. Wie heeft er hier een bank van de S&S die er NIET tevreden over is? Ik heb nog niemand in het topic gezien hier.
Euh, mijn post gemist? Ik zou op basis van de ervaringen van mijn ouders niemand aanraden daar een bank te kopen. (Seats and Sofas)
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_31496441
quote:

[..]

Iemand die alles al weet van techniek
quote:
Jep, die post is er zelfs! Valt niet tegen he.

Owja en 100den posts op een ander forum, maar die tellen niet he want ze staan niet hier
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:54:40 #58
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_31498836
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Haha, ja en Sinterklaas bestaat ook.

jaloezie he
pi_31504436
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:54 schreef Martineke het volgende:

[..]

jaloezie he
Jazeker! Want ik geloofde nog wel in Sinterklaas!
pi_31506621
quote:
Jup hier is er 1.
Heb daar toen ik net ging samenwonen 2 banken gekocht ( had een verkoper die het echt niet snapte gewoon.. die heb ik zo ziek gelult met mn meisje over de prijs ( 3 zits + 2 zits + 1 zits maar dan zonder de 1 zits met hocker en als je dan de 2 zits + 2 zits met hocker zonder 1 zits of met de 3 zits en alleen de hocker dus niet 2x 2 zits.. neemt wat kost het dan )..
Uiteindelijk zat hij DIK onder de prijs ( geloof wel 60 % ofzo ) en dat hebben we zwart op wit laten zetten. nog even over nagedacht en uiteindelijk toch gedaan..

Nu 3,5 jaar later 1 is er weg ( gewoon verkocht en de ander staat er nog ) ..
HElaas heb ik die wel al moeten fixen met een hoekbeugel aangezien het vurenhouten balkje ( ???) doorgezakt was.

Kussen zitten vast genaaid aan de bank dus opvullen ? ho maar.

Voor het geld zeg ik : tsja wat moet je ervan verwachten.. aan de andere kant.. Doe het nou niet , spaar iets door en koop wat degelijks..

"een bank voor 99 euro + een tuinset van 150 euro er gratis bij .. " uhhh ja tuurlijk !
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:03:30 #61
11458 ivetje
pi_31507396
En als je dat geld gewoon niet hebt?? En ook weinig mogelijkheid tot sparen...dan vind ik SS een goede oplossing hoor

Maar wat ik al zei...koop dan ook niet de goedkoopste bank met de goedkoopste stof enzo. Je weet dat je van een stof die net zo dun is als een velletje papier niet veel kan verwachten. Wij hebben niveau 3 bekleding en die is net zo dik als echt leer. Ook kan je gewoon voor echt leer kiezen, alleen was de bank dan 2 keer zo duur
Maar goed, ik vind niet dat je moet zeiken als je een bank voor 500 euro gekocht hebt en er 3/4 jaar plezier van hebt gehad hoor. Is toch een aardige score.
En ik zou niet eens een bankstel willen voor de komende 15 jaar hoor...nu is het tenminste niet zo erg als je eens wat anders wil, dat doe je met een bank van 3000 euro niet, na 3 jaar weer eens iets anders kopen
To infinity…and beyond!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:21:53 #62
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_31548197
quote:

[..]

Ik leg het aan jij beheert het alleen maar ... pfff..
pi_31556200
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef ivetje het volgende:
Model college als je kijkt bij de collectie
Dan hebben jullie er 300 euro teveel voor betaald ik heb het zelfde model voor 700 pleuro mee genomen . En ik heb een echt lederen bank.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:28:59 #64
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_31559204
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:44 schreef Ultralaser het volgende:

[..]

Dan hebben jullie er 300 euro teveel voor betaald ik heb het zelfde model voor 700 pleuro mee genomen . En ik heb een echt lederen bank.
Dan heb jij het idd beter gedaan whehe
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:22:54 #65
11458 ivetje
pi_31562122
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:44 schreef Ultralaser het volgende:

[..]

Dat is jou verteld ja
To infinity…and beyond!
pi_31580106
Toen ik en Lishe samen gingen wonen, moesten we ook even een 2e bank hebben. Niet te duur dus effe bij de S&S gekeken. Wij een bank van 500 euro gezien, afgedingt naar 300 (was niet heel moeilijk daaro ), maar hij zit nog steeds lekker.

Hij is nu 2 en een half jaar oud en nog in perfecte staat, gaat wel het huis uit omdat we stoelen willen ipv een 2e bank, maar aangezien de prijs laag was, kan dat ook makkelijker.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:19:28 #67
11458 ivetje
pi_31583301
Ja idd, dat bedoel ik dus...een bank van 3000 euro doe je niet na 2 jaar weg. Terwijl ik toch graag in die 10 jaar eens wat anders zou willen hebben. Nu doe je dat toch wat sneller dan wanneer je een dure bank hebt.
Wij hebben overigens een 2- en een 3-zitter
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')