Of jij kunt gewoon niet afdingenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef Daniel1976 het volgende:
heb er bank gekocht die moest 1700 euri kosten.
Net zo lang afgedingd tot ik hem mee kreeg voor 1000 euro.
2 maanden later wassie 500 euri. Oplichters dus
Ah, weer eentje voor het lijstje 'het komt tóch wel goed met de inrichting'quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Wat ik niet snap, is wanneer je de folder in de bus gekregen hebt, je de foto's in het foldertje gezien hebt, je nog steeds zoiets hebt van: Ja! Daar moet mijn geld heen!
Iedere meubelwinkel heeft lelijke dingen, de één meer dan de ander afhankelijk van je smaak of prijsklasse. Maar S&S is naar mijn weten de enige zaak met alléén maar wanstaltige gedrochten. Mèn...
Dan ga je der toch langs??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik ben amper thuis, en zal ik thuis zijn zou ik achter me bureau zitten. Ik had inderdaad de bank op het oog die 'ok' is, Julie.
Geen garantiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben er ook een bank van, nergens problemen mee...hele aardige verkoper, goed geholpen allemaalJe weet alleen al vantevoren dat je geen garantie hebt, en daar betaal je dan ook naar
Ja hoe zat dat ook weer met de wet. Is het niet zo dat je reparatie/vervanging mag eisen voor de periode dat je 'redelijkerwijs mag verwachten dat het object probleemloos meegaat' of zoiets?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef ivetje het volgende:
Je hebt garantie zoals in de wet staat ja, maar niet zoals vaak 5 jaar ofzoDus geen extra garantie.
Als starter is het zeker goed te doen...en tja, van een bank van 99 euro kan je weinig verwachten, maar wij hebben er dus 1 van 1000 euro met geen eceht leer maar het niveau eronder. Niveau 3 dus. Hele goede kwaliteit en zit dus prima. Als je bijvoorbeeld het goedkoopste nepleer pakt, tja dan kan je er idd niet veel van verwachten maar dat weet je dan ook gewoon.
Ik zal even kijken of ik die van ons kan vinden
Een bank van 200 zou in een hoop opzichten moeten verschillen t.o.v. een bank van 2000 euro:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:09 schreef ivetje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jij denkt dat je een bank van 200 euro kan vergelijken met een bank van 2000Iedereen weet toch dat je voor die prijs ook minder kwaliteit krijgt, daar hoef je niet eens aan te twijfelen.
Als jij voor 10/15 jaar een bank wil ga je niet naar SS, dan ga je naar een fatsoenlijke meubelzaak. Je kiest voor een prijs, maar dan zeker ook voor minder kwaliteit en dat weet je.
Voor 2000e heb je zelfs een Rolf Benz 3 zits bank met verstelbare achterleuning.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:47 schreef Martineke het volgende:
Dat is een vooroordeel, seats and sofa`s koopt banken in bij verschillende fabrikanten.
Bij enkele van die fabrikanten is hun topprodukt bij seats and sofa`s te koop.
Hier heb je voor een redelijk bedrag een prima kwaliteit. ( ca. 2000 euro )
Voor weinig geld koop je ook niet veel bank !!!!
maar kijk eens naar een ikea bankIn mozambique zitten ze nog beter.
Nu heb ik een hoekbank 3+2 + relax en weinig bankjes kunnen tippen aan de zit kwaliteit van onze englisch rose gekocht bij Seats and Sofa`squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Voor 2000e heb je zelfs een Rolf Benz 3 zits bank met verstelbare achterleuning.
Noway dat die banken bij S&S 2000e waard zijn.
Haha, ja en Sinterklaas bestaat ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:43 schreef Martineke het volgende:
[..]
weinig bankjes kunnen tippen aan de zit kwaliteit van onze englisch rose gekocht bij Seats and Sofa`s![]()
En dat zou iedereen moeten doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef ivetje het volgende:
Al die mensen die hier kritiek hebben op SS zijn zeker alleen ooit binnen geweest en meteen weer weggegaan?
Nee liever niet. Al eens de tros radar forums door gelezen mbt S&S? Daar wordt erg aan de uitmuntende kwaliteit van de bankstellen getwijfeld.quote:Koop er eerst zelf een bank voordat je er iets over gaat roepen hier zou ik zeggen
Ik ben er binnen geweest en snel weer weggelopen. Wat een wanstaltige cheap ass gedrochten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:18 schreef ivetje het volgende:
Dan moet je dus je mond houden want je hebt zelf geen enkle bewijs of wat dan ook van dat ze kut zitten ofzo. Je neemt maar vanlles aan van wat anderen zeggen...misschien hebben die mensen idd wel een hele cheap ass bank gekocht en is er dus idd iets mis mee geweest. Maar als ik hier de reacties zo lees is iedereen tot nu toe tevreden over zijn/haar bank van SS en zit ie bij iedereen nog steeds goed...de mensen die erover zeiken hebben niet eens een bank van SS en die zeiken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Voor 2000e heb je zelfs een Rolf Benz 3 zits bank met verstelbare achterleuning.
Noway dat die banken bij S&S 2000e waard zijn.
Het ging om de vergelijking knul. Dat je voor 2000e een heel wat betere kwaliteit kan kopen dan een S&S bankje dat na 3 maanden mischien al uit elkaar valt van ellende. (Zie Tros Radar forum).quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
Weer zo'n merkgeile mafkees
![]()
Jaren terug een keer een maat van me, moest en zou een B&O TV hebben want dat was o zo goed en o zo gaaf en dan wassie o zo stoer.
Mijn god, ik heb nog geen 2 minuten scherp beeld gezien op die kut B&O troep. Mijn Daewoo TV die een keer of 50 zo goedkoop was had een betere kwaliteit![]()
Merken zeggen niets![]()
Dat zegt dus niks ... kan ook best aan de bekabeling liggen !quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
![]()
Jaren terug een keer een maat van me, moest en zou een B&O TV hebben want dat was o zo goed en o zo gaaf en dan wassie o zo stoer.
Mijn god, ik heb nog geen 2 minuten scherp beeld gezien op die kut B&O troep. Mijn Daewoo TV die een keer of 50 zo goedkoop was had een betere kwaliteit![]()
Merken zeggen niets![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
![]()
Merken zeggen niets![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:22 schreef Partyman het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks ... kan ook best aan de bekabeling liggen !
Mensen gebruiken vaak van die spagettie cai kabels en goedekope plastic connectoren ipv van metalen afgeschermde.
Of te lange lengtes CAI-kabel zonder verstrekers ertussen. B&O is stukken beter dan dawoo.. dat het beeld niet scherp is ligt meestal aan de gebruikers ( niet fijn stellen ed )
Back ontopic maar weer![]()
Euh, mijn post gemist? Ik zou op basis van de ervaringen van mijn ouders niemand aanraden daar een bank te kopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
Iemand die mij wat over techniek wil leren
![]()
Daarvoor stond er een Sony TV op exact dezelfde bekabeling met perfect en haarscherp beeld.
Maar back ontopic.. Wie heeft er hier een bank van de S&S die er NIET tevreden over is? Ik heb nog niemand in het topic gezien hier.
Iemand die alles al weet van techniekquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
![]()
Jep, die post is er zelfs! Valt niet tegen he.quote:Maar back ontopic.. Wie heeft er hier een bank van de S&S die er NIET tevreden over is? Ik heb nog niemand in het topic gezien hier.
jaloezie hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Haha, ja en Sinterklaas bestaat ook.
![]()
Jup hier is er 1.quote:Maar back ontopic.. Wie heeft er hier een bank van de S&S die er NIET tevreden over is? Ik heb nog niemand in het topic gezien hier.
Ik leg het aan jij beheert het alleen maar ... pfff..quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
![]()
Dan hebben jullie er 300 euro teveel voor betaald ik heb het zelfde model voor 700 pleuro mee genomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef ivetje het volgende:
Model college als je kijkt bij de collectie
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Dan hebben jullie er 300 euro teveel voor betaald ik heb het zelfde model voor 700 pleuro mee genomen. En ik heb een echt lederen bank.
Dat is jou verteld jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:44 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Dan hebben jullie er 300 euro teveel voor betaald ik heb het zelfde model voor 700 pleuro mee genomen. En ik heb een echt lederen bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |