Of jij kunt gewoon niet afdingenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef Daniel1976 het volgende:
heb er bank gekocht die moest 1700 euri kosten.
Net zo lang afgedingd tot ik hem mee kreeg voor 1000 euro.
2 maanden later wassie 500 euri. Oplichters dus
Ah, weer eentje voor het lijstje 'het komt tóch wel goed met de inrichting'quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Wat ik niet snap, is wanneer je de folder in de bus gekregen hebt, je de foto's in het foldertje gezien hebt, je nog steeds zoiets hebt van: Ja! Daar moet mijn geld heen!
Iedere meubelwinkel heeft lelijke dingen, de één meer dan de ander afhankelijk van je smaak of prijsklasse. Maar S&S is naar mijn weten de enige zaak met alléén maar wanstaltige gedrochten. Mèn...
Dan ga je der toch langs??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik ben amper thuis, en zal ik thuis zijn zou ik achter me bureau zitten. Ik had inderdaad de bank op het oog die 'ok' is, Julie.
Geen garantiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben er ook een bank van, nergens problemen mee...hele aardige verkoper, goed geholpen allemaalJe weet alleen al vantevoren dat je geen garantie hebt, en daar betaal je dan ook naar
Ja hoe zat dat ook weer met de wet. Is het niet zo dat je reparatie/vervanging mag eisen voor de periode dat je 'redelijkerwijs mag verwachten dat het object probleemloos meegaat' of zoiets?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef ivetje het volgende:
Je hebt garantie zoals in de wet staat ja, maar niet zoals vaak 5 jaar ofzoDus geen extra garantie.
Als starter is het zeker goed te doen...en tja, van een bank van 99 euro kan je weinig verwachten, maar wij hebben er dus 1 van 1000 euro met geen eceht leer maar het niveau eronder. Niveau 3 dus. Hele goede kwaliteit en zit dus prima. Als je bijvoorbeeld het goedkoopste nepleer pakt, tja dan kan je er idd niet veel van verwachten maar dat weet je dan ook gewoon.
Ik zal even kijken of ik die van ons kan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |