abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31393359
Allereerst om een leuke discussie over deze zaak op gang zetten Lees er niet veel goede dingen over, maar ok.

Ik zie hier een foldertje liggen voor banken voor 99 euro Zijn dit 2 banken of per stuk?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:44:22 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_31393596
99 per stuk

het zijn oplichters jah

heb er bank gekocht die moest 1700 euri kosten.

Net zo lang afgedingd tot ik hem mee kreeg voor 1000 euro.

2 maanden later wassie 500 euri. Oplichters dus
pi_31393647
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef Daniel1976 het volgende:
heb er bank gekocht die moest 1700 euri kosten.
Net zo lang afgedingd tot ik hem mee kreeg voor 1000 euro.
2 maanden later wassie 500 euri. Oplichters dus
Of jij kunt gewoon niet afdingen
pi_31394067
Zit hoek daar gekocht , na een half jaar begon je al slijtage te zien en te merken

seats en sofa,s is voor minder geld ook mindere kwaliteit
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_31394261
De truc van die 99 euro bank is dat ze em niet hebben. Meestal proberen ze je een andere aan te smeren. Neem je genoegen met een zogenaamde wachttijd van 4 maanden bellen ze je 3 maanden later op met de mededeling dat die stof niet meer leverbaar is en of je je geld terug wil of een ander (duurder) stofje.

Is overigens wat een verkoper van daar me letterlijk heeft verteld .

Verder hadtie nog wel wat andere leuke verhalen, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen .

Die ene keer dat ik er naar binnen durfde te stappen heb ik met afgrijzen door de winkel gelopen (Lelijke banken!!! Brrrrrr) En werd vervolgens bij de uitgang door een gladde verkoper in mijn nek gesprongen die met guerillatechnieken mij alsnog een bank aan probeerde te smeren . 1 ding, ik kom er noooooit meer.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:15:37 #6
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_31394532
NIET DOEN, NOOIT, NEVER !!!!!!!!

Wij hadden er ook een bank gekocht waarvan de kussen binnen 2 maand al "doorgezeten" waren ofwel een duitse zitkuil ....
Dus wij met de kussens naar de seats en zooi, kwam volgens hun dik in orde...
We hebben een HALF JAAR! op onze kussen moeten wachten.... en het zaakie is nog niet goed !
Het is de laatste winkel op deze aardbol waar ik ooit wat koop
en btw bellen heeft geen zin zijn allemaal iq loze figuren daar! Niemand weet ergens van en je moet alles per brief doen.
Lekker modern

Zelfs de consumentenbond is er mee bezig geweest !
http://www.consumentenbon(...)8186/?ticket=nietlid
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:50:31 #7
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_31397605
Wat ik niet snap, is wanneer je de folder in de bus gekregen hebt, je de foto's in het foldertje gezien hebt, je nog steeds zoiets hebt van: Ja! Daar moet mijn geld heen!

Iedere meubelwinkel heeft lelijke dingen, de één meer dan de ander afhankelijk van je smaak of prijsklasse. Maar S&S is naar mijn weten de enige zaak met alléén maar wanstaltige gedrochten. Mèn...
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_31406645
Wij hebben een bank daar gekocht anderhalf jaar geleden. Bank is nog steeds harstikke goed.
Verkoopwijze is alleen te erg. Ondanks dat de bank nog steeds heerlijk zit kom ik er niet weer omdat die verkoper echt in je nek zit te hijgen en je haast verplicht bent om iets te kopen.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:37:22 #9
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31406738
Wij hebben er ook een bank van, nergens problemen mee...hele aardige verkoper, goed geholpen allemaal Je weet alleen al vantevoren dat je geen garantie hebt, en daar betaal je dan ook naar
Overigens was de levering super goed...zou 6 tot 11 weken duren en na 3 weken waren ze al binnen Je moet ze alleen ook zelf ophalen en dat zie je ook weer terug in de prijs. Maar ik heb dus nergens problemen mee gehad daar Ik zou er niet nog eens een bank kopen, maar als je net gaat samenwonen en wat minder geld hebt is het een prima oplossing. Die dure bank kan later ook nog.
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:06:59 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31407539
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Wat ik niet snap, is wanneer je de folder in de bus gekregen hebt, je de foto's in het foldertje gezien hebt, je nog steeds zoiets hebt van: Ja! Daar moet mijn geld heen!

Iedere meubelwinkel heeft lelijke dingen, de één meer dan de ander afhankelijk van je smaak of prijsklasse. Maar S&S is naar mijn weten de enige zaak met alléén maar wanstaltige gedrochten. Mèn...
Ah, weer eentje voor het lijstje 'het komt tóch wel goed met de inrichting'

Hoewel, deze heet naar mijn zeer beminde oudste zuster

Zie voor meer stijlvolle banken: http://www.seatsandsofas.nl/
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:17:46 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31407813

Maar deze is nog wel oké trouwens:
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31407957
Ik vond die verkopers bij S&S nog gladder dan een autoverkoper op de 2e hands markt in Utrecht. Het feit dat je voor meer dan de helft kan afdingen was voor mij al een indicatie dat er iets mis was met die zaak.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_31408524
ik ken iemand die daar werkt en volgens haar krijgen de meeste klanten geen krediet omdat ze geregistreerd staan, zegt weer iets over het soort mensen dat daar koopt

bijzonder slechte kwaliteit vooral , zonde van je geld
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:31:26 #14
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_31411155
Ik ben er nog nooit geweest.
Zie de folders wel eens voorbij komen , en soms staat er idd ook een mooie bank in.

Ik hoor van veel mensen dat ik het niet moet doen, maar dan denk ik weer >
waarom gelijk een hele dure bank kopen waar ik over een half jaar misschien genoeg van heb of niet lekker op zit of wat dan ook.... Dan kan ik net zo goed bij seats en sofa's een goedkope bank kopen .

Maar hoelang gaat zo'n bank gemiddeld mee? en is het wat om als starter mee te beginnen?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_31411393
Ik zou nooit een toko vertrouwen waar je een carry-in garantie hebt op meubels. Als er wat mis is met je bank mag je hem op een speciale dag zelf langs komen brengen. En de kwaliteit is super super bagger. Luciferhout.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_31411412
Ik ben amper thuis, en zal ik thuis zijn zou ik achter me bureau zitten. Ik had inderdaad de bank op het oog die 'ok' is, Julie.
pi_31411444
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik ben amper thuis, en zal ik thuis zijn zou ik achter me bureau zitten. Ik had inderdaad de bank op het oog die 'ok' is, Julie.
Dan ga je der toch langs?? .
Niemand houdt je tegen.
pi_31411679
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben er ook een bank van, nergens problemen mee...hele aardige verkoper, goed geholpen allemaal Je weet alleen al vantevoren dat je geen garantie hebt, en daar betaal je dan ook naar
Geen garantie Mag dat wel?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:58:09 #19
11458 ivetje
pi_31411845
Je hebt garantie zoals in de wet staat ja, maar niet zoals vaak 5 jaar ofzo Dus geen extra garantie.

Als starter is het zeker goed te doen...en tja, van een bank van 99 euro kan je weinig verwachten, maar wij hebben er dus 1 van 1000 euro met geen eceht leer maar het niveau eronder. Niveau 3 dus. Hele goede kwaliteit en zit dus prima. Als je bijvoorbeeld het goedkoopste nepleer pakt, tja dan kan je er idd niet veel van verwachten maar dat weet je dan ook gewoon.
Ik zal even kijken of ik die van ons kan vinden
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:00:15 #20
11458 ivetje
pi_31411900
Model college als je kijkt bij de collectie
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:21:35 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31415196
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef ivetje het volgende:
Je hebt garantie zoals in de wet staat ja, maar niet zoals vaak 5 jaar ofzo Dus geen extra garantie.

Als starter is het zeker goed te doen...en tja, van een bank van 99 euro kan je weinig verwachten, maar wij hebben er dus 1 van 1000 euro met geen eceht leer maar het niveau eronder. Niveau 3 dus. Hele goede kwaliteit en zit dus prima. Als je bijvoorbeeld het goedkoopste nepleer pakt, tja dan kan je er idd niet veel van verwachten maar dat weet je dan ook gewoon.
Ik zal even kijken of ik die van ons kan vinden
Ja hoe zat dat ook weer met de wet. Is het niet zo dat je reparatie/vervanging mag eisen voor de periode dat je 'redelijkerwijs mag verwachten dat het object probleemloos meegaat' of zoiets?
Ik meen me zoiets te herinneren. Dat het onzin is dat mensen bijvoorbeeld een verlengde verzekering op een wasmachine nemen, want je mag 'redelijkerwijs' verwachten dat zo'n ding vijf jaar zonder mankementen functioneert.

Maar ja, wat staat er voor een bank?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31418007
Ik vind service en garantie toch belangrijker dan de prijs denk ik. Naar een bank van 99 euro ga ik niet eens kijken als 'ie 2e hands is.
pi_31421186
Vandaag gekeken, twas niks
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:54:42 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31421492
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:46 schreef D-MIXXX het volgende:
Vandaag gekeken, twas niks
Klopte je indruk een beetje met wat je in dit topic las?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31421652
Nee, dat niet. Geen last van verkopers etc. Je kan wel wat vragen, geven je wat info en dan wast weer klaar. Maar ik dacht dat alle banken 99 euro waren Zag ik een mooie bank, was die 500 euro En stelde niks voor! Voor die 99 euro moest je bijna nog nadenken bij dat ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')