Waarheen leidt de weg die we moeten gaanquote:
Een beetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
de lol zakt je wel een beetje in de schoenen zo ja
*voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, hoe groter zo'n site, hoe meer vijanden.... tenminste ik neem aan dat er weer wat levensmoeie rukkertjes aan het DDOSsen zijn.
Van mij mogen ze allemaal doodgeschoten worden
Wat is DDOSsenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, hoe groter zo'n site, hoe meer vijanden.... tenminste ik neem aan dat er weer wat levensmoeie rukkertjes aan het DDOSsen zijn.
Van mij mogen ze allemaal doodgeschoten worden
ja, en ik weet dat ik gewonnen hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
had je je opgegeven voor EA World?
server plat leggen door heel veel data tegelijk opvragen, met zoveel mogelijk (gehackte) pc'squote:
Love it when you talk nerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
server plat leggen door heel veel data tegelijk opvragen, met zoveel mogelijk (gehackte) pc's
ik wilde het nog zo niet-nerdachtig makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Love it when you talk nerd.
Maakt alleen niet heel veel duidelijk, ben al blij als ik de 'aan'knop van mijn pc weet te vinden![]()
Ik weet gewoon niks van kompjoetersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wilde het nog zo niet-nerdachtig maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/DDoS
neem ik een broodjequote:
Ik stuur 'm wel ff door naar PHteV, die wil 'm vast wel, zelf zoen ik niet met vrouwen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:19 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Thanks anders voel ik me ook zo lullig als niemand 1 wil![]()
Haha me neither nouja mn mams krijgt nog wel eens een kusje natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik stuur 'm wel ff door naar PHteV, die wil 'm vast wel, zelf zoen ik niet met vrouwen.
ik was je voorquote:
quote:
alles natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:36 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja maar ik had er een heleboel kusjes neergelegdof had je stiekem alles ingepikt?
![]()
iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
die hele kutwedstrijd had niet gespeeld hoeven worden
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
die hele kutwedstrijd had niet gespeeld hoeven worden
Wat doe je dan hier? Dan hoor je in je bedje te liggenquote:
www.meerhonkbaloptv.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja!! Honkbal!![]()
Dat was gaaf om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |