Doe esquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:50 schreef static het volgende:
Ik kan me hier godverdomme zo kwaad om maken.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:55 schreef GSMboy het volgende:
Waarom dacht ik dat Rob de Nijs werd vermoord en uitgescholden werd als ezel........:?
De dader.quote:
Had je hem ook willen inslapenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:27 schreef Copycat het volgende:
Nu dan toch laten inslapen.
Jammer dat Pistolen Paultje dood is.
Beter zo danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
Linkse terroristen
walgelijk wat mensen met dieren doen - echt walgelijk
quote:
Daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef dolle_hond het volgende:
alleen niet relevant dat t de ezel van een BN-er is. voor elke ezel is dit triest.
quote:Meulman strijdt voor vermoorde ezel.
Ezel Jessie overleed woensdag, volgens Meuldijk aan de gevolgen van mishandeling. De politie Zeist zou de zaak hebben afgedaan door te stellen dat de verwondingen zijn veroorzaakt door de trap van een paard.
Verwondingen
De advocaat van de levenspartner van zanger Rob de Nijs liet donderdag weten dat de dierenarts en de patholoog-anatoom geen uitwendige verwondingen hebben geconstateerd, die er bij een trap van een ander dier wel zouden moeten zijn. 'Bovendien konden de paarden niet bij de ezel komen', aldus raadsman H. van der Tak. 'Ik wil er dan ook voor zorgen dat het onderzoek naar de dader of daders van deze zware mishandeling, met de dood tot gevolg, wordt heropend.'
Weiland
Volgens de advocaat is er niet zomaar sprake van een 'ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het is niet zomaar een open weiland waar automobilisten langsrijden, maar een afgesloten terrein. De ezel stond in een afgesloten stal en werd met verwondingen aangetroffen terwijl de stal nog dicht was.'
Tuurlijk is het voor elke ezel (elk dier) intriest, ze zocht daarom terecht de publiciteit om te voorkomen (en ook te waarschuwen) dat ook andere dieren in de buurt het slachtoffer zouden worden zolang de dader(s) nog vrij rond loopt (lopen).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef dolle_hond het volgende:
het is natuurlijk intriest.
alleen niet relevant dat t de ezel van een BN-er is. voor elke ezel is dit triest.
Vanzelfsprekend moeten ze alle mogelijkheden/oorzaken onderzoeken maar het dier stond in een afgesloten ruimte toen het werd ontdekt volgens Belinda, mag toch aannemen dat het dan niet kán dat andere dieren zoiets hebben kunnen aanrichten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
Misschien is het dus een heel ander verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |