En en het been niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:01 schreef Inca het volgende:
tanja is geen prater nee dat is een roddelaar![]()
Tanja was Juist degene die hem rechtstreeks van alles zei.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef teamlead het volgende:
Rob: "je kunt ook achter mijn rug om dingen zeggen, dan kun je het ook rechtstreeks zeggen"_O-
ik zeg het met tegenzin, maar:go Tanja
misschien wil ze rob niet nog verder afbrandenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Chica87 het volgende:
Ik vind dit vrij dom van Tanja.. Waarom niet?
Ze hoeft niks kwijt en wil niks delen. Ook het aanhoren van een ander hoeft voor haar niet zo. Houdt ze niet van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Chica87 het volgende:
Ik vind dit vrij dom van Tanja.. Waarom niet?
Laf, want ze had eerder zo'n grote bek over hem 'eens de waarheid zeggen'quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeeeeeeeeeeee Tanja wil niet meepraten. Die wil Rob natuurlijk niet in de zeik zetten.
Ik kan niks bedenken..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is toch ook een onmogelijke vraag om iets positiefs over Rob te zeggen
Het is wel een BB opdracht anders zegt Joost ten eerste niet :quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:04 schreef style het volgende:
Rob ziet zijn kans schoon om Tanja in een slecht daglicht te zetten in de hoop dat hij mag blijven morgen.
Alsof Rob niet achter andermans ruggen om heeft gesproken. Hypocriete vent!
Volgens mij was het geen BB opdracht, maar een idee van Joost.
Dat zou ik helemaal stuitend vinden, waar bemoeit ie zich meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:04 schreef style het volgende:
Rob ziet zijn kans schoon om Tanja in een slecht daglicht te zetten in de hoop dat hij mag blijven morgen.
Alsof Rob niet achter andermans ruggen om heeft gesproken. Hypocriete vent!
Volgens mij was het geen BB opdracht, maar een idee van Joost.
En dat wil ze op haar manier en haar tijdstip doen en niet omdat het Joost zo leuk lijkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Laf, want ze had eerder zo'n grote bek over hem 'eens de waarheid zeggen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |