Ach op de radio lult ie er altijd op losquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:47 schreef rosmalen het volgende:
ik vind die jan.....zo zielig...die moet zich toch wel verschrikkelijk opgelaten voelen....mag niets zeggen....of zou die alleen maar aan zijn salaris denken en alles slikken...komt ie thuis ...en zegt zijn vrouw....hoe was het op je werk schat........ohhh stilletjes lieverd
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Nel VeerkampIk ga wel kijken vanavond.
Oja dat wel !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze is wel een ideale gast voor de Friday Night Roulette.
Idem hier. Sympathieke kerel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef pekel het volgende:
Jaoa VarelaKijk nu heel anders tegen hem aan
Nee dat is echt een vrouw !quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Kim Holland *ril* enge vrouw. Ik heb altijd het idee dat het een omgebouwde kerel is
In 3 secondenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef 7eVeNL het volgende:
`Tering.... zag je ff die lucille werner dat biertje in 3 seconden wegklokken??![]()
kijk maar naar de herhaling vanavondquote:Op woensdag 2 november 2005 22:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In 3 secondenToe maar, die Lucille niet van haar verwacht
![]()
erm was gewoon iets van aftappen of kappen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef H.Flick het volgende:
Alleen die term die ze ervoor gebruikte kende ik niet. Dat heet atten/adten toch?
Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
kijk maar naar de herhaling vanavond![]()
Jah leuk joh, lekker zuipen...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef trith het volgende:
Lucille a.k.a. The Alcoholist
Je zal zo'n wijf hebben MAN!
![]()
Ja, ik ookquote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat kappen kende ik dus niet. Ik ken het als atten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |