Janquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef laffer het volgende:
wat doet die jan paparazzi eigenlijk op die bank????hij zegt niks, doet niks....
Ik heb alleen Jamai en die Herman gezien, Han Pekel daar geef ik niks omquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Overbodiger kan je bijna niet zijn.
Leuk programma is Jensen trouwens geworden.![]()
Zal vast wel weer een groene vraag zijn; voor hoeveel geld heb je de belasting opgelicht?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef dragems het volgende:
vanavond bassie aan roulette misschien heeft hij vroeger ook wel coke gedaan vroeger
Ja, ik ben benieuwd met Bassiequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een groene vraag zijn; voor hoeveel geld heb je de belasting opgelicht?
vroeger vroegerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef dragems het volgende:
vanavond bassie aan roulette misschien heeft hij vroeger ook wel coke gedaan vroeger
Jan, krijgt geen kans om iets te zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef slindenau het volgende:
Als jensen maar gewoon tegen iemand kan praten als er nog geen gasten zijn/het stil valt...verder boeit Jan niet. Zn gekke bekken altijd.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Die aflevering waarin de imitator-Bassie zijn verontschuldigingen aanbood aan Bassie was legendarisch. Maar dit vind ik niet leuk.
Hij zei nog dat Herman graag een keer de roulette wou meemaken, en zo'n vent kan je natuurlijk niet weigeren!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef slindenau het volgende:
Alweer herman. Zou Jensen echt geen gasten meer kunnen vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |