abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31674797
Wat een ongezond uiterlijk. Vast niet oud geworden.
pi_31674850
Meneer was filosoof?
Logisch positivist welteverstaan.
pi_31674922
Ik wou dat ik zo'n kapsel had, dan zou ik een tevreden man zijn.

Gellius mag niet meer mee raden, en meneer was geen filosoof.
Aldus.
pi_31675026
quote:
Gellius mag niet meer mee raden
.
pi_31675161
Je weet toch al wie het is. Je mag natuurlijk wel opmerkingen en een sneer hier en daar plaatsen!
Aldus.
pi_31687280

Ik heb ém even meegenomen, deed hij soms het een en ander in de amusementsindustrie?
pi_31690214
Terugvindsneer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_31690870
Ik heb vorige week nog van 'm genoten.
pi_31695139
Hij ziet er een beetje uit als de oudere en meer wijze broer van James Dean...
pi_31695286
Dat is een pose.

En ik zou het niet 'amusementsindustrie' industrie noemen. Dat terwijl Gellius zich vorige week kennelijk wel geamuseerd heeft.
Aldus.
pi_31695371
De pose suggereert een onbegrepen artiest. Artiest en genoten en niet-amusent suggeren het edele beroep van schrijver.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_31695804
quote:
En ik zou het niet 'amusementsindustrie' industrie noemen. Dat terwijl Gellius zich vorige week kennelijk wel geamuseerd heeft.
Genieten kan alleen in de amusementsindustrie, denk je?
pi_31696470
Nee, amuseren kan alleen in de amusementsindustrie.

Meneer was geen schrijver, meneer was wel onbegrepen, hij werd daardoor ooit onterecht gearresteerd.
Aldus.
pi_31696709
Maar ik zei dat ik genoten had, Z.
pi_31697234
'Van kunnen genieten' vind ik wat anders van 'genoten hebben', het eerste klinkt een beetje als iets wat een 50 jarige met een hobbie zegt, het tweede klinkt beter, maar klink ook als 'één keer en nooit meer'. Amuseren klink wat negatief vind ik, in de trant van 'Wat vind je van m'n nieuwe kapsel?' en dan het antwoord 'apart/anders' krijgen. Eigenlijk vond je er geen flikker aan, maar je hebt er een hoop geld aan uitgegeven dus heb je je 'best geamuseerd'. Iets echt leuk vinden kan je wat mij betreft het beste uitdrukken door iets 'fantastisch' te vinden, eventueel te versterken door iets 'fan-tas-tisch' te vinden.

Dus wat vond je er nou eigenlijk van Gellius? Heb je je geamuseerd, kan je er (enorm) van genieten, heb je genoten, of vond je het gewoon fan(-)tas(-)tisch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Z op 26-10-2005 12:26:09 ]
Aldus.
pi_31698009
Het was niet mijn eerste keer natuurlijk, maar ook nu vond ik het weer geweldig om te zien. Indrukwekkend zelfs, hier en daar. Je zou dus wel kunnen stellen dat ik er van genoten heb om zijn werk weer eens in het echt te zien.

Verhip, dat is wat ik eerder ook al zei.
pi_31698686
Als meneer geraden is moet je me wel even vertellen waar al dat genieten plaats gevonden heeft. Ik wil namelijk ook wel eens van meneer genieten.
Aldus.
pi_31699420
Er viel een tijdje geleden nog in Den Haag van hem te genieten. Maar toen had geloof ik wat beters te genieten .
pi_31699497
Mag ik uw gewauwel een weinig onderbreken met de vrijpostige veronderstelling dat de te raden meneer een beeldend kunstenaar is?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_31699658
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef Gellius het volgende:
Er viel een tijdje geleden nog in Den Haag van hem te genieten. Maar toen had geloof ik wat beters te genieten .
Ik had van hem in Amsterdam willen genieten, maar ik was toen helaas te laat ...

Meneer is inderdaad beeldend kunstenaar.
Aldus.
pi_31699745
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:42 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik uw gewauwel een weinig onderbreken met de vrijpostige veronderstelling dat de te raden meneer een beeldend kunstenaar is?
Als u uw vrijpostig veronderstellen niet steeds zo langdurig onderbrak, zouden wij niet naar alle waarschijnlijkheid niet zo wauwelen. Wie de schoen past.
pi_31699762
heeft geen lepel nodig.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_31700438
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:49 schreef Z het volgende:

[..]

Ik had van hem in Amsterdam willen genieten, maar ik was toen helaas te laat ...

Meneer is inderdaad beeldend kunstenaar.
...hebt u toen maar van Amsterdam zelf genoten?
pi_31700501
Dat doe ik elke dag. Amsterdam
Aldus.
pi_31700529
.

.

De enige stad die opgebroken nòg mooier is.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gellius op 26-10-2005 14:40:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')