Hummie de chemokreekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Hummie de Chemokreek echt zo begaan was met kanker enzo dan had die hoer met een gezicht als een grauwe landkaart met 500 weggetjes op d'r lelijke verlepte bek zelf wel gestopt om die met kankergevulde sigaretten te laten liggen. Wat een teringwijf.
Ik vraag me af of die regel ook zou gelden als er een Fatima als bb bewoner tussen zou zitten.... hoofddoekjes alleen buitenshuis opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:32 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tuurlijk Hummie,en die duizenden moslims in Nederland ook![]()
![]()
![]()
Wat een takkewijf ik het tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Menno heeft gezegd dat Tanja er zowiezo inblijft en dat er geknoeid wordt met het bellen en sms-en
edit: een vliegtuig was het nog net niet, maar de klap kwam wel hard aan bij Hummie, en zij heeft tegen hem gezegd dat hij die datum niet moest vergeten...
Dan wordt het nog mooier:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Chantal het ook niet helemaal leuk gaat vinden......
Tanja zat er net een minuut of 10 geleden mee te spelen en Linda eergister ook al. Hij staat bij de vijver.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
rode vlag is me nooit opgevallen... screen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow ik dacht altijd dat mensen dat uit geloofsovertuiging deden![]()
nee, is een blessure door het fietsenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef ChantalC het volgende:
Waarom heeft Tanja zo'n dikke buik? Is ze zwanger ofzo?
Snap er echt niks van dat je als bb zo laag iemand behandeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Menno legt nu uit aan Ingrid wat er gezegd is. Hij schijnt dat BB hem heel erg geprobeerd heeft een schuldgevoel aan te praten omdat er mensen zijn die kanker hebben en dus echt een reden hebben om met een hoofddoekje te lopen.
zegt ie dat zelf of stond er stiekem toch een stream op de dbk??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Hij mocht niet eens reactie geven omdat ze hem maar bleven bombarderen met negatieve e-mails
Jeetje Hummie, je gaat véél te ver.
Dit is zo'n zwaktebod....
Hummie gaat nog niet ver genoeg. Zet die Menno maar op water en brood in het huisje. Kijken hoe gedwee de bewoners dan worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Hij mocht niet eens reactie geven omdat ze hem maar bleven bombarderen met negatieve e-mails
Menno wil toch geen doek voor zn gezicht hangen??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]dat mag toch niet meer van Rita?
Ik zou dat ook prachtig vinden ware het niet dat er heel veel mensen de regie bedienen en zoiets dus eigenlijk niet voorkomt ben ik bang en ook zal Hummie 24/7 aanwezig zijn om de boel in de gaten te houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zegt ie dat zelf of stond er stiekem toch een stream op de dbk??
zou ik wel helemaal te gek vinden, gewoon wat cameramannen daar die ook vinden dat Hummoe veel en veel te ver gaat en daarom 'per ongeluk' een stream op de dbk laten staan zodat ze voor alle streamkijkers op dr bek gaat
Joehoe cameramannen... daar zou ik best wat voor over hebben hoor![]()
Helemaal mee eens en het bewijst hiermee dat menno op 25-09 gelijk had.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Graagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid begint wat te protesteren Ze zegt dat ze helemaal geen zin heeft in dit soort spelletjes van BB en als ze daar mee doorgaan, dan gaat ze vrijwillig exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |