zou me niets verbazen als BB wat door haar eten flikkert zodat een en ander op gang momt zo rond de live uitzending...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef Riann het volgende:
zou wel heel toevallig zijn als ze in de live uitzending bevalt
Hopelijk moet ie donderdag weg, krijg je mss nog wel net zulke tafrelen als met Edquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Rob meldt nog even dat hij zeer zeker bij de laatste 3 gaat eindigen.
Rob probeert zichzelf wat moed in te praten omdat niemand anders het voor hem doetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Wij voelen ons ook stukken beter als Tanja weg is...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef riri het volgende:
Tanja: Ik hoop zo dat Rob eruit gaat,dan voel ik me stukken beter"
dat vind ik ook al reden genoeg om Rob erin te houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef riri het volgende:
Rob moet erin blijven.....is wel duidelijk dat Menno en ook Tanja hem er heel graag uit willen hebben
Tanja: Ik hoop zo dat Rob eruit gaat,dan voel ik me stukken beter"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou weer een onwijs leuke opdracht voor Roel.
ja klopt, bij de laatste drie die deze week op de bank zitten... en dan EXIT ROB!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:23 schreef Wup het volgende:
[..]
dat vind ik ook al reden genoeg om Rob erin te houden
Vermoedelijk hebben ze inderdaad de pik op hem omdat hij openlijk twijfelde aan eerlijke publieksstemming en waren zijn opmerkingen over z'n uiterlijk (chemokuur, kanker) de aanleiding om hem apart te nemen en wat reacties darop voor te lezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:
Waarom zouden ze Menno e-mails laten lezen?
Het zijn een stelletje schijnheilige klootzaken bij talpa.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Deze big brother zou de strengste en hardste ooit worden... niks van gemerkt de afgelopen weken... alleen nu met Menno... maar dat vind ik ook weer niet eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |