quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:45 schreef Mennosson het volgende:
Ze zijn allemaal zo high geweest dat ze regenbogen gingen zien?
Heeft het wat te maken met Dr. Snuggles?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heeft het wat te maken met Dr. Snuggles?
zware bevalling...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef Frank79 het volgende:
Ze hebben allemaal een rol gespeeld met een kleur in de naam?
Yesh! Oke, ik ga iets proberen te verzinnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef Patch het volgende:
[..]
zware bevalling...
Frank79 + 1
Green Goblin
Joe Black
Blue Radja
Green Fairy
Red Pollard
Mr. Pink
et cetera
Uw beurt.
Da's toch geen jonge Robert Mitchum hè?quote:
Ik mis een grote drankneus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef ArtyShock het volgende:
Of een hele jonge Dick van Dyke?
Dan moet je meer drinken...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mis een grote drankneus.
Ik sta al bekend als de alcoholist van FMT geloof ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan moet je meer drinken...![]()
Da's waar ja, maar je verbaast je soms hoe mensen veranderen met de jaren. Ik weet niet, die blik van 'm deed het even triggeren, maar ik geloof inderdaad niet dat het 'm is. Ik kreeg op de één of andere manier van die Chitty Chitty Bang Bang flashbacks. *gruwel*
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef RuneRose het volgende:
Graham Greene?
Foto werkt trouwens niet.
Eh ja...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Knockaround Guys?>
Gister gezien...was best vermakelijk...en JM is bjina altijd goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef ArtyShock het volgende:
Okee. Da's dus een film waar ik nog nóóit van gehoord heb...
Wat is er mis met Vin Diesel? Ik vind het wel knap van Bam Bam Rubble dat hij het in Hollywood gemaakt heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:42 schreef Mennosson het volgende:
Ook snel vergeten die titel
Ik bedoel VIN DIESEL
Sheradina +1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:53 schreef Sheridana het volgende:
Phoebe Cates
Dat klopt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Mennosson het volgende:
Mary Reily
You're gonna eat lightnin' and you're gonna crap thunderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat..... die Mennoson doet een serieuze aanval op de titel.
Ik ben er volgende week een week niet...dan is mijn plaats vergeven denk ik...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat..... die Mennoson doet een serieuze aanval op de titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |