Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Annie Potts?
Die had ik zelfs geweten. Ik vond de Tangoscène echt fantastischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach vind het al knap dat je haar kent. Things to do in Denver when youre dead schenk ik je bijdeze.
SaintOfKillers +1
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo'n summercampfilm? Friday the 13th?
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Doc Hollywood.
Vreemde naam voor een dame....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:58 schreef Sheridana het volgende:
das David Ogden Stiers...
Nok je er mee? Dat meen je niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
En bij deze hou ik (mogelijk tijdelijk) op met FMT.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vreemde naam voor een dame....![]()
???quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En bij deze hou ik (mogelijk tijdelijk) op met FMT.
Dat is een heel mooi puntenaantal om mee te pauzeren ja!! (ik ontken het stop-gedeelte)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben het al een tijdje moe, maar ik wilde stoppen (of langdurig pauzeren, dat weet ik nog niet, ik heb drama queen-trekjes) op een mooi puntenaantal.
En als dolle_hond en InTre (en ook Gorro) goed hebben geteld, dan heb ik er nu 666. Dus.
Jammer hoor. Maar hopelijk zien we je ooit weer terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben het al een tijdje moe, maar ik wilde stoppen (of langdurig pauzeren, dat weet ik nog niet, ik heb drama queen-trekjes) op een mooi puntenaantal.
En als dolle_hond en InTre (en ook Gorro) goed hebben geteld, dan heb ik er nu 666. Dus.
Dat heb ik gelezen ja...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:05 schreef Mennosson het volgende:
[..]
???
Waar gaat het heen met deze wereld?
James Bond is blond en SaintOfKillers verlaat ons![]()
Sheridana +1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:15 schreef Sheridana het volgende:
Oliver Reed
Maar van James Bond toch ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen ja...Echt slecht!!
Volgens mij haal je Urusla Andress en Julie Andrews door elkaar Mennoson.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef Mennosson het volgende:
Denise Richards
Halle Berry
Kim Basinger
Ursula Andrews
Carey Lowell
Maar ik moet weg....dus geef de volgende het punt maar
Niets ervan!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef Mennosson het volgende:
Denise Richards
Halle Berry
Kim Basinger
Ursula Andrews
Carey Lowell
Maar ik moet weg....dus geef de volgende het punt maar
Ik protesteer! Het is Urusula Andress of Ursula Undress maar geen Ursula Andrews!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Niets ervan!!
Mennosson +1
Doe maar een simpele dan, of beloof dat je morgen een vraag stelt...
Ach, als er snel wordt getypt worden er wel eens fouten gemaakt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij haal je Urusla Andress en Julie Andrews door elkaar Mennoson.![]()
Ja weet ik wel zit maar te fucken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ach, als er snel wordt getypt worden er wel eens fouten gemaakt...
Oh ja? Het is ook geen Kakater!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik protesteer! Het is Urusula Andress of Ursula Undress maar geen Ursula Andrews!
Nee, zie het nu pas, is een slip of the finger geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij haal je Urusla Andress en Julie Andrews door elkaar Mennoson.![]()
Ik had karkater hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh ja? Het is ook geen Kakater!!
ik mis het woordje 'je'.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja weet ik wel zit maar te fucken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Orlando Bloom?
Nou wordt je wel erg intiem zeg....quote:
Wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:33 schreef Sheridana het volgende:
Craig James
ook nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef RuneRose het volgende:
Daniel Greg
Daniel Craigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef RuneRose het volgende:
Daniel Greg
Dag Sheriquote:
Meer Hollywoodmisbaksels kijken dus Sokolsky.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:46 schreef Sokolsky het volgende:
Geen SoK meer... damn, dan moet ik m'n vragen aan gaan passen.
Ja, die is goed!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jonathan Rhys-Meyers?
quote:
Poupees Rousseesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:24 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Het vervolg op L'Auberge Espagnole.
vandaag stond er reclame voor in de Metro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |