Lulquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
De ezel van Rob de Nijs is dood..
Ze is toch een soort Erodome die met paarden en apen in bed slaapt ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
Stom mens trouwens.
Ja, alleen dan met zwerfhonden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze is toch een soort Erodome die met paarden en apen in bed slaapt ofzo?
Nee, z'n ezel is vermoord door een paar randdebielen. Geslagen, geschopt, met een stok mishandeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LulIk las het verkeerd.
Ik las:
"Die ezel van een Rob de Nijs is dood.."
mijn kat moest vandaag naar de dokter...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
De ezel van Rob de Nijs is dood..
Ja, je bent nu officieel Babet van het jaar 2005.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef babette21 het volgende:
heb ik al gewonnen met de verkiezing??!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zijn van die dieren-beulen die dat ezeltje gisternacht hem met een bezem verkracht hebben,
Het was alles kapot van binnen..Zware kneuzingenBelinda Meuldijk vertelde gisteren dat bij Boulevard.. En hij had verschrikkelijk veel pijn !
Nu moest Lessie dat ezel ingeslapen worden...Zei ze vanavond.
Vandaar dat ze zei hij is vermoord..
Ik weet het niet hoor.quote:
Haha, ik had hetzelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LulIk las het verkeerd.
Ik las:
"Die ezel van een Rob de Nijs is dood.."
Jeez.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, z'n ezel is vermoord door een paar randdebielen. Geslagen, geschopt, met een stok mishandeld..
oeh tofquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Ja, je bent nu officieel Babet van het jaar 2005.
Gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh tof![]()
al is het wat jammer dat je de -te vergeten bent
Scherp, schat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
edit: zonder die T op 't laatst was ook leuk geweest
Die verschrikkelijke genante typfouten die in elke post van haar zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
Of zoals Haaibaaike het mooi kan vertellen:
[..].
Haarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke genante typfouten die in elke post van haar zitten![]()
. AAARGGGHHH!!!! THE HORROR
.
Er moeten nog 3 mensen stemmen, beaverhausen, MissBliss en nog één.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ff serieus, hoe staat 't met de verkiezing??
ik dacht ook dat 't een "zij" was.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
Haar???? Ik dacht dat het een hem was.
En het zijn niet alleen typefouten, hij vergeet vaak gewoon woorden in de zin
en? ga je winnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Er moeten nog 3 mensen stemmen, beaverhausen, MissBliss en nog één.
Ik dacht ook altijd dat het "een van de club" was. Waarom ga je anders met een Peter van der Vorst avater rondfokkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haar???? Ik dacht dat het een hem was.
En het zijn niet alleen typefouten, hij vergeet vaak gewoon woorden in de zin
Volgens mij is het een kloon.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke genante typfouten die in elke post van haar zitten![]()
. AAARGGGHHH!!!! THE HORROR
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |