dàt ben ik met je eens ja... maar ik zie niet de link tussen tanja wel of niet blijven en het schrappen van "thuis"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef CobusNet het volgende:
[..]
BB heeft natuurlijk niet voor niets die hele babykamer laten aanleggen.
En BB is dan ook z'n primeur kwijt, de eerste geboorte in een BB-huis.
Dat is waar. En wat me ook opvalt aan Chantal. Als er iemand huilt of zich niet goed voelt is Chantal altijd 1 van de eerste die daar bij is. Om aan te horen wat er aan de hand is en om te troosten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk roddelt iedereen wel, maar Chantal doet niet anders.
Puur eigen belang, kan ze namelijk na troosten gelijk weer gaan roddelen over wat er met die persoon aan de hand is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is waar. En wat me ook opvalt aan Chantal. Als er iemand huilt of zich niet goed voelt is Chantal altijd 1 van de eerste die daar bij is. Om aan te horen wat er aan de hand is en om te troosten.
nouja roddelen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef Riann het volgende:
Trouwens over dat roddelen. Iedereen roddelt je kan mij niet wijsmaken dat iemand nooit roddelt.
stiekem??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:59 schreef Bocaj het volgende:
Linda is stiekum een beetje gek op Roel, kun je zo zien!
Chantal heeft een topdag als iemand zich ellendig voelt, kan ze zich daar direct opstorten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:01 schreef Funnie het volgende:
Puur eigen belang, kan ze namelijk na troosten gelijk weer gaan roddelen over wat er met die persoon aan de hand is.
daarom baalt ze ook dat ze zo openlijk tweede keus is.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:59 schreef Bocaj het volgende:
Het zou ook een sloerie zijn als ze hem voor de gein aan de handkar had gebondenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:59 schreef Bocaj het volgende:
http://www.vandale.nl/nieuws/taalnieuws/19081quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja roddelen...
in mijn ogen ben je niet meteen aan het roddelen als je over iemand praat. Roddelen is wat mij betreft kwaad spreken over iemand, of over iemand praten met het oogmerk schade toe te brengen aan zijn/haar imago..
als ik gewoon vertel over een collegaatje dat gisteren helemaal uit haar dak ging ergens over ben ik niet direct aan het roddelen. wel als ik het breng op de manier van nou dat stomme wijf ging hier ff hysterisch lopen gillen en het ging echt nergensover, ze maakte zich echt belachelijk..
Ik ook niet zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
dàt ben ik met je eens ja... maar ik zie niet de link tussen tanja wel of niet blijven en het schrappen van "thuis"
Ze moet bij het ziekenhuis als verpleegster gaan werkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chantal heeft een topdag als iemand zich ellendig voelt, kan ze zich daar direct opstorten.
Lijkt mij idd niet fijn...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Wup het volgende:
[..]
daarom baalt ze ook dat ze zo openlijk tweede keus is.....
persoonlijk zou ik die eer mooi aan mij voorbij laten gaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Wup het volgende:
[..]
daarom baalt ze ook dat ze zo openlijk tweede keus is.....
Yupquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:01 schreef Funnie het volgende:
[..]
Puur eigen belang, kan ze namelijk na troosten gelijk weer gaan roddelen over wat er met die persoon aan de hand is.
dat komt vanzelf wel het kunnen skaten ontspannen en blijven ademenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zat ook het prettigst. Nu nog leren skaten(kan er echt niks van, maar het is best leuk!)
Maar gaat Talpa nu ook eindelijk in het weekend uitzenden?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
dàt ben ik met je eens ja... maar ik zie niet de link tussen tanja wel of niet blijven en het schrappen van "thuis"
Tsja... maar als je 24 uur per dag bij elkaar zit opgesloten, zal dat wel wat anders werken denk ik..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik die eer mooi aan mij voorbij laten gaan..![]()
vind ik mezelf iets te goed voor, graag of niet hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |