abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31378805
10 dagen geleden heb ik via de fax een contract opgestuurd voor verlenging van mijn telefoon abonnement inclusief telefoon. In de bevestiging staat dat de telefoon binnen 3-4 werkdagen geleverd wordt. Echter is er intern een probleem waardoor de telefoon nog niet geleverd is.

Tevens ben ik er gister achtergekomen dat ik zelfde telefoon en abonnement via de telfort website voor 125 Euro goedkoper kan krijgen.

Mijn vraag is dus of er een mogelijkheid is om onder het contract uit te komen die ik 10 dagen geleden heb opgestuurd tenslotte heb ik niets tot op heden ontvangen en gaven ze bij de website waar ik het besteld heb aan dat dit nog wel enkele dagen kan duren.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
life is short, eat dessert first
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:03:07 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31379203
Probeer te bellen, mzeg dat het je te lang duurt en dat je het annuleert. Kijk hoe ze dan reageren
pi_31379416
Bij koop op afstand is het dacht ik zo dat je binnen 7 dagen van de koop af mag zien.
Of dit ook zo is met een contract wat je bent aangegaan weet ik niet.
- To blerf or not to blerf.... Thats the question! -
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:16:53 #4
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_31379523
ja, dat is er zeker. als de telefoon niet bevalt heb je nog 24 uur het recht te ruilen! Dus wees er maar snel mee!
Zwart-wit.
pi_31382699
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:12 schreef vertelmeer het volgende:
Bij koop op afstand is het dacht ik zo dat je binnen 7 dagen van de koop af mag zien.
Of dit ook zo is met een contract wat je bent aangegaan weet ik niet.
TS heeft 10 dagen geleden al gefaxt.
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:16 schreef kayzie het volgende:
ja, dat is er zeker. als de telefoon niet bevalt heb je nog 24 uur het recht te ruilen! Dus wees er maar snel mee!
Ruilen is iets anders dan een verleninging annuleren.

De aanbieding bij Telfort, geldt die ook voor een verlenging met dezelfde voorwaarden als die je nu hebt aangevraagd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')