Ach, het betaalt vast uitstekend, en misschien krijg je nog een gevarentoeslag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:46 schreef xFriendx het volgende:
Je moet toch wel een verdomde kl*televen hebben als je directeur van Brein wil zijn.![]()
Ook dat is vrijheid van meningsuiting...quote:Paupers van Brein ook altijd met hun ideeen
Kijk en hier schort het dus. De mogelijkheid wordt geboden. Niemand die jou verplicht er gebruik van te maken, behalve de fabrikanten van CD's, DVD's en software die door alle beveiligingen niet meer werken op legale wijze.quote:Hier wordt internetters de mogelijkheid gegeven om massaal inbreuk te maken op auteursrechten.
En waarom zou Brein daar wat aan moeten doen ? Brein doet wat ze doen moet. De belangen van hun leden behartigen.quote:Brein zou eens wat aan de oplichtingspraktijken van Stichting De Thuiskopie moeten doen.
Tja, klantvriendelijk is het niet van die platenmaatschappijen, maar, je hoeft die CDs niet te kopen.Sterker nog, door ze niet te kopen geef je juist een signaal af.quote:. Of aan de bizarre beveiligingen op CD's waardoor ik 70% van mijn LEGALE CD-collectie niet in de auto af kan spelen.
Hm, ik hoop niet dat mensen JOU ooit in je werk eens dat gaan toewensen..quote:k stel voor dat dat hele brein gewoon sterft aan terminale hartkanker ofzo.
Downbloaden van de files is niet illegaal... het aanbieden wel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:24 schreef Labtech het volgende:
Hm, ik hoop niet dat mensen JOU ooit in je werk eens dat gaan toewensen..
Oh oh oh, wat is het toch erg. Er zijn mensen die voor de broodwinning van hun leden opkomen. Die mensen moeten natuurlijk dood, want we kunnen anders niet meer aan onze illegale zooi komen..
Precies, daarom download je ze dus, zodat je ze wel overal kunt afspelen op je MP3...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Labtech het volgende:
Tja, klantvriendelijk is het niet van die platenmaatschappijen, maar, je hoeft die CDs niet te kopen.Sterker nog, door ze niet te kopen geef je juist een signaal af.
Dat zijn ook eigenlijk geen CD's, als het goed si staat daar ook niet het "compact disc" logo op. Want die beveiliging hoort niet bij de CD standaard. Wel erg kut idd. Beetje suf dat je ze moet kopieeren om ze overal afspeelbaar te maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Of aan de bizarre beveiligingen op CD's waardoor ik 70% van mijn LEGALE CD-collectie niet in de auto af kan spelen.
Ben ik trouwens de enige die zich rotzoekt naar dat speciale zegel waar ze het dan steeds over hebben? Zo'n hologramding zit toch alleen op videobanden?quote:Of de idiote (non-skippable) infomercial voor mijn LEGALE DVD's dat piraterij diefstal is; NO SHIT SHERLOCK DAAROM KOOP IK HET OOK! Denk je dat de internetversies van deze DVDs die infomercial erop hebben staan?
Ja, dat zal steek houden in een rechtszaak.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:43 schreef mregeling het volgende:
Maar liever nog dan een rechtszaak heeft Kuik gewoon dat sites als Newnova voor eens en voor altijd 'opsodemieteren'.
Ja, ik snap het ook niet. Kijk, ik ben ook niet altijd braaf bezig, maar ik heb niet de neiging om dat goed te praten. Die diepgewortelde haat van mensen tegen Brein, dat feitelijk helemaal geen bizarre dingen doet, kan ik absoluut niet begrijpen. Hoe blind ben je dan wel niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:24 schreef Labtech het volgende:
[..]
Hm, ik hoop niet dat mensen JOU ooit in je werk eens dat gaan toewensen..
Oh oh oh, wat is het toch erg. Er zijn mensen die voor de broodwinning van hun leden opkomen. Die mensen moeten natuurlijk dood, want we kunnen anders niet meer aan onze illegale zooi komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |