Neenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Loedertje het volgende:
Het is 2 uur 's nachts, je ligt in bed, met een volle zak, door Dido aan de kahant gezet,
en plots, als een engel in de nacht, daar is de verlosser, waar je al weken op wacht..
net voor het moment waarop je Dido in je dromen verkracht...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Loedertje het volgende:
Het is 2 uur 's nachts, je ligt in bed, met een volle zak, door Dido aan de kahant gezet,
en plots, als een engel in de nacht, daar is de verlosser, waar je al weken op wacht..
net voor het moment waarop je Dido in je dromen verkracht...
Inderdaad ja, je zou denken dat ze al jaren een relatie hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft me trouwens wel verbaast wat een dramashow er werd gemaakt van twee mensen die elkaar een beetje leuk vonden, één keer gezoend hebben en daarna gedrag van een getrouwd stel ging vertonen (bezitterigheid, jaloezie, vreemdgaan, vele vele gesprekken met andeer bewoners, huilen etc).
Jij doet je naam weer eer aan:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit hier al dikke 5 jaar. En dit is mijn eerste BB. Maar op het forum zit ik al heel wat jaartjes. Zo ook wel op de FP. Maar wel met mijn eigen naam.
Ga dan niet anderen aanvallen dat ze liever hun serieuze reacties gescheiden willen houden van hun geleuter in een slowchattopic over BB.quote:Geregistreerd op: vrijdag 17 december 2004 @ 02:05
Tanja vandaag bevallen, kan ze morgen wegwezen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:54 schreef Inca het volgende:
jaaaaaaaaa tanja heeft steken in der buik zouden het de voor weeen kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |