quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:[..]
Ik gooi mijn zielige privézaken niet in een topic die over BB gaat. Ik zeg ook niet wanneer ik weg ga of wanneer ik terugkom....
Ik houd me in dit subforum bezig met BB. Mijn opinie en mijn foto's. Meer niet (tenzij ik uitgedaagd word, dan geef ik wel ff een weerwoord)
Het is al zielig dat BB jou hele prive leven is. Op tijden dat er echt niets meer beweegt in het huis kan een gewoon gesprek tussen fokkers geen kwaad
Je hoort mij niet zeggen wanneer ik wegga of ga slapen enz. probeer je een wit voetje bij APK te halen ofzo
Je opinie is een beetje achterhaald als je niet eens weet wat voor taal je zwangere vriendinnetje heeft uitgekraamd.
Je weerwoord bestaat uit niets meer dan iemand op een offtopic gesprek te pakken, heel zwak weerwoord
Maar om met de woorden van Dido te spreken (je weet wel, Dido, dat meisje wat in BB zit nu)
Ik ben helemaal klaar met je
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.