Tuurlijk, je gaat niet op msn aankondigen dat jullie gaan neuken op de 1e date.quote:
Ja, ik zat te wachten op TLKquote:
Die is msn only momenteel denk ikquote:
Ah nou lekker dan.quote:
En nu issie ook naar bedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nou lekker dan.![]()
Ik ga even naar bed only en zeg tot morgen only.![]()
Prutserquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:18 schreef MaRySe het volgende:
2 delen zonder mij
hoe durven jullie !
Hier niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
waarom is het koffie apparaat nou stuk![]()
Daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hier niet.Niet dat ik het drink.
![]()
goedemorgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zei "Goedenmorgen" en niemand reageert.![]()
Hallo M.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:46 schreef snopprinses het volgende:
hier is het koffieapparaat al twee weken stuk![]()
Goedemorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zei "Goedenmorgen" en niemand reageert.![]()
dat kan ik nietquote:
is dat ding weer duurder geworden >_<quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:51 schreef Maikuuul het volgende:
De booster was wel leuk gister, maarja koste wel 5 lolleromfgers maarja het was wel leuk
Moet je ook niet zeuren ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat kan ik nieten ik drink op stage toch bijna geen koffie
[..]
is dat ding weer duurder geworden >_<
Jah, vorig jaar was het 4 euro nu 5 :/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat kan ik nieten ik drink op stage toch bijna geen koffie
[..]
is dat ding weer duurder geworden >_<
Dan lok je natuurlijk ook iets uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
Hahadie reacties allemaal op mijn topic
Rollerbank bij onze school
Lezen schijnt nog best moeilijk te zijn bij sommige mensenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja gister zei ik dat ik na het topic wegging.
En had niet gezegt dat ik een nieuwe zou aanmaken
Volgens DaMook was je druk druk op msn ten tijde van dit nieuwe deeltje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja gister zei ik dat ik na het topic wegging.
En had niet gezegt dat ik een nieuwe zou aanmaken
Al lang gelezen dudequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi moder8ersjek mijn lollerbank topic !
Ja eerste kenningsmaking,maar terug naar de PUB komen niet gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens DaMook was je druk druk op msn ten tijde van dit nieuwe deeltje.![]()
Reactie zo op de TT was hetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lezen schijnt nog best moeilijk te zijn bij sommige mensen
Ah op die manier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja eerste kenningsmaking,maar terug naar de PUB komen niet gedaan.
Zeker!quote:
En wat is dan toegestaan? Ik hou me niet zo bezig met scooters/brommers etc.quote:
Ik mag niet klagenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker!Bij jou ook nog alles naar wens?
BCC al geprobeerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op 1 dag nog wel(gisteren door Dinabyte en It's)
Nee, wel in Rotterdam. Kom je bij Danny.quote:
Oh my God.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, wel in Rotterdam. Kom je bij Danny.
Wist je dat niet?quote:
Wie zegt datquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:35 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
10min vooruit gezet.![]()
Nu loop jij achter.![]()
![]()
Nou ja lijkt me niet dat hij in Den Haag werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dat hij in Rotterdam werkte
Ow. Het kon tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me niet dat hij in Den Haag werkt.![]()
Volgens mij heeft hij een fulltime baan en zit BCC ergens bij het Zuidplein bij Ahoy...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Het kon toch
Maare, werkt hij nu denk je? Dan ga ik even kijken of ik hem kan spottenWaar zit BBC dan?
Ik ga het wel even opzoekenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een fulltime baan en zit BCC ergens bij het Zuidplein bij Ahoy...
Geen ramenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:42 schreef snopprinses het volgende:
is het lekker weer buiten?
Loop je naar buitenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel..maar daar zie ik niet aan of het warm is ofniet
Halloquote:
Loop even naar buiten zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel..maar daar zie ik niet aan of het warm is ofniet
ja maar die was niet blauwquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hallo
Ik vond je vorige avatar liever![]()
Ja, met jou dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey -Mo-![]()
Alles goed. En hallo Matt
Ja super goedquote:
Dat is een ding wat zeker isquote:
Oh relax.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Inderdaad al een tijd geleden ja.
En ja, ik maak met een paar andere gasten een siteEven een grote update
bijdehandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef B_BOY het volgende:
zo warm ist toch niet. in de oven daar ist pas warm.
1) Also know as ( schuilnaam )quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand wat de afkorting A.K.A inhoudt?
Is goed Mattt. Leuk weer met je te spreken.
AKAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand wat de afkorting A.K.A inhoudt?
Is goed Mattt. Leuk weer met je te spreken.
Vaak zo als het mooi weer is he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef snopprinses het volgende:
stage duurt vandaag te lang :/
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef snopprinses het volgende:
en hier is ook iedereen opeens weg?![]()
en weinig te doen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vaak zo als het mooi weer is he?
quote:
Dan duurt een dag lang ja.quote:
ben terugquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef snopprinses het volgende:
Ik ken het. Eens een hele middag zitten bellen, pakte niemand op.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef snopprinses het volgende:
en ook heel stom als school je geen mailtje terug stuurt
terwijl ze je vertellen dat er altijd iemand is >_<
dat er iemand is wil niet zeggen dat ze gelijk trug mailen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef snopprinses het volgende:
en ook heel stom als school je geen mailtje terug stuurt
terwijl ze je vertellen dat er altijd iemand is >_<
Helemaal niet. Je krijgt aandacht van Jaguarizedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef snopprinses het volgende:
Auto-Reply: "Ja is goed hoor!"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef snopprinses het volgende:
jewel, dat hadden ze gezegd. dat als je iets wilde weten of een vraag had, dat je dan moest mailen en dat je dan meteen antwoord zou krijgen.
aha ja tis altijd klote als je ergens op zit te wachtenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef snopprinses het volgende:
jewel, dat hadden ze gezegd. dat als je iets wilde weten of een vraag had, dat je dan moest mailen en dat je dan meteen antwoord zou krijgen.
true, maarja ik heb nog wel een opdracht hier..maar die is zo saaiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha ja tis altijd klote als je ergens op zit te wachten
helaas ik kan je niet helpen.
Sodemieter op, ik heb die hele server al gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:59 schreef Fwnk het volgende:
ul;reazj doe jij die quota's?
Ja ik begrijp die tut nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:02 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Sodemieter op, die hele server al gemaakt.![]()
Eigenlijk hoeven die delen er ook niet meer voor vind ik, maargoed, is wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op naar 400 zou ik zeggen
Ik wel een reeks is een reeksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Eigenlijk hoeven die delen er ook niet meer voor vind ik, maargoed, is wel leuk natuurlijk
Maar dit vind ik niet echt een reek eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wel een reeks is een reeks
en hoi Eix
Het is leuk om te zien hoe ver we al zijn qua deeltjes. GCSC is de enige waar het niet gebeurt volgens mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Eigenlijk hoeven die delen er ook niet meer voor vind ik, maargoed, is wel leuk natuurlijk
Ga je met hoofd onder de koffieautomaat hangen.quote:
die is stukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je met hoofd onder de koffieautomaat hangen.![]()
kom je ook naar het vrijthof?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Eix het volgende:
Morgen ga ik naar Maastricht met de school. Maar die gasten van de uitwisseling moeten dan volgens mij allerlei museums enzo afgaan en wij morgen net zolang daar blijven als we willen!
Tuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die is stuk
[..]
kom je ook naar het vrijthof?daar loop is stage ;p
Doe je het met suikerklontjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die is stuk
[..]
kom je ook naar het vrijthof?daar loop is stage ;p
Is de kermis er nog?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:22 schreef snopprinses het volgende:
mwah..zo spannend is maastricht niet ;p
In Bathmen welquote:
Ok... enjoy.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vandaag wel, weet niet of die er morgen nog is
ik ga boven ff wat drinken halen met suiker
Loop je naar de plaatselijke buurtsuper.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:27 schreef snopprinses het volgende:
oh great..nu hebben we ook nog alleen maar water..
_moder8or_quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben ik weerLekker 2e geworden van de 4
Hallowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weerzo sjiek is mijn Lollerbank topic
Tuurlijk ben ik er ook weeer.. Ik ben wel de leider van je fanclub hea ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah ben jij er ook weer?![]()
Alles ok?
Ik ben de leider van de Fanclub. Jij bent mijn rechterhandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er ook weeer.. Ik ben wel de leider van je fanclub hea ?![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben de leider van de Fanclub. Jij bent mijn rechterhand![]()
Neem je ook wat voor mij meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef snopprinses het volgende:
hmm..zal ik iets lekkers op de kermis gaan kopen ^^
Beetje standaart dagje..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maare. Hoe was het vandaag op school?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben de leider van de Fanclub. Jij bent mijn rechterhand![]()
Is it BIMBO day?quote:
Wil je toevallig mijn muntje van de break-dance kopen voor 1 euro ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef snopprinses het volgende:
hmm..zal ik iets lekkers op de kermis gaan kopen ^^
kweet niet of ik nog naar de kermis gaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil je toevallig mijn muntje van de break-dance kopen voor 1 euro ?
Volgens mij wil je niet dat het bekend wordquote:
Geen id, volgens mij was vandaag de laatste dag ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kweet niet of ik nog naar de kermis ga
tot wanneer staat die?
ujuhquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niet dat het bekend word![]()
ah ok, dan moet ik mn vriendin maar ff smsen zometeenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen id, volgens mij was vandaag de laatste dag ?
Chaos crisis in de zaal
Doe dat nou maar niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ah ok, dan moet ik mn vriendin maar ff smsen zometeen
ze zal toch wel niet kunnen, heeft dr poten in het verband zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet.
Boh gek gister was ik ook dus op de kermis, echt veel mensen die niet weten hoe ze een pet moeten dragenzoals achter op hun kop zetten
Ga met je vriend ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ze zal toch wel niet kunnen, heeft dr poten in het verband zitten
die is niet zo'n kermisfan ;pquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:28 schreef Jaguarized het volgende:
Zit ik eens naar vliegtarieven te zoeken naar Auckland. Kom ik op 1244 euro voor een ticket Amsterdam - Frankfurt - Auckland. Kost een ticket Frankfurt - Auckland 1320 voor dezelfde vlucht vanaf Frankfurt.
Nog zoiets doms. Nu heb ik 5 tarieven van British Airways en van die 5 vluchten gaan er 3 via Sydney en 2 via Melbourne. Alle 3 de Melbourne vluchten gaan op hetzelfde tijdstip. Hetzelfde geld voor de Sydney vluchten. En toch cirkelt de prijs tussen de 974,81 en 1254,81.
Times New Romanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand een leuk, speels, lettertype?
Lolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die is niet zo'n kermisfan ;p
maarja, volgende week ga ik in Luik naar de kermis..dies toch veel cooler
Of Verdana ;xquote:
Ik had er eerste 10.000 maar ze zijn wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand een leuk, speels, lettertype?
geeft niksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik had er eerste 10.000 maar ze zijn wegdus sorry
![]()
joh..ik ga die jongen toch niet meespelen als die het niet leuk vindquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Loldoettie niet eens de moeite om met jou mee te komen ?
Leuk
Hey C2Cquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:43 schreef C2C het volgende:
o hell yeah, me computer doet het weer:D
Ik heb volgende week dinsdag een TOEFL test.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:52 schreef Palau het volgende:
Haha, ik heb morgen bonustoets Engels met stikveel woordjes. Laat ik nou al 34 vd 36 gevraagde woordjes weten (als het goed is)..
Verneukt nog welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Baggerheb 2 so's verneukt vandaag
![]()
met jou?![]()
ik zag t jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Rel gaande in Onz tussen yvonne en Inso
gerrumquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verneukt nog wel![]()
Met mij gaat het wel lekker, heb tranende/branderige ogen
Een wa?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb volgende week dinsdag een TOEFL test.![]()
Yvonne.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
TOEFL.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:35 schreef Palau het volgende:
[..]
Een wa?
Volgende week zit ik lekker te relaxen..
Bitchfightquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
scheikunde.. moesten alleen de symbolen voor paar stoffen weten.. zoals goud --> Au.. enz.. Maar de leraar had de klas opgedeeld in links en rechts. en ik zat bij rechts, maar die van links wist ik juist en die van rechts nietquote:
Jaa.. want ik ben jou fanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben jij altijd blij als ik kom posten
Geen idee, Misschien door de zon die in de voorruit van mijn auto scheenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zag t ja![]()
[..]
gerrumhoe komt dat?
![]()
Maar wel als je ze voor het eerst moet leren.. als je nu het wiskunde werk van de 1e klas zou bekijken zou je dat ook makkelijk vinden.. en eerst vond je het moeilijk...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:40 schreef Palau het volgende:
Die symbolen zijn toch niet eens zo heel moeilijk?
Zo af-en-toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou Yvonne is nergens meer te bekennen
Nee, maar de leraar zei ze.. bijna niemand had n voldoende omdat de meesten t alleen van zien kenden en niet van horen. snap je?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:40 schreef Palau het volgende:
Die symbolen zijn toch niet eens zo heel moeilijk?
Noemde die de materialen op?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, maar de leraar zei ze.. bijna niemand had n voldoende omdat de meesten t alleen van zien kenden en niet van horen. snap je?Als t nou op n blaadje had gestaan dan had iedereen t wel geweten.. Want als je bv. iets hoort met n Kr, dan schrijf je Kr op.. Maar t moest dan juist met n C geschreven worden.. en dat hadden veel mensen fout..
![]()
T was niet men eerste x.. Ik heb t ook al moeten leren in men eerste jaar in de 2e.. In mijn 2e jaar in de 2e kregen we n nieuwe methode en daar stond dat niet in (dat was bij natuurkunde trouwens, niet scheikundequote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:41 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar wel als je ze voor het eerst moet leren.. als je nu het wiskunde werk van de 1e klas zou bekijken zou je dat ook makkelijk vinden.. en eerst vond je het moeilijk...
Als je het leert, dan weet je toch ook hoe he klinktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
T was niet men eerste x.. Ik heb t ook al moeten leren in men eerste jaar in de 2e.. In mijn 2e jaar in de 2e kregen we n nieuwe methode en daar stond dat niet in (dat was bij natuurkunde trouwens, niet scheikunde).. Maar ik was ze bijna allemaal alweer vergeten
![]()
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:48 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als je het leert, dan weet je toch ook hoe he klinkt![]()
![]()
he keerlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey C2CJouw avatar is echt über bruut
umm jij?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie maakt volgende topic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |