Tuurlijk, je gaat niet op msn aankondigen dat jullie gaan neuken op de 1e date.quote:
Ja, ik zat te wachten op TLKquote:
Die is msn only momenteel denk ikquote:
Ah nou lekker dan.quote:
En nu issie ook naar bedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nou lekker dan.![]()
Ik ga even naar bed only en zeg tot morgen only.![]()
Prutserquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:18 schreef MaRySe het volgende:
2 delen zonder mij
hoe durven jullie !
Hier niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
waarom is het koffie apparaat nou stuk![]()
Daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hier niet.Niet dat ik het drink.
![]()
goedemorgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zei "Goedenmorgen" en niemand reageert.![]()
Hallo M.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:46 schreef snopprinses het volgende:
hier is het koffieapparaat al twee weken stuk![]()
Goedemorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zei "Goedenmorgen" en niemand reageert.![]()
dat kan ik nietquote:
is dat ding weer duurder geworden >_<quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:51 schreef Maikuuul het volgende:
De booster was wel leuk gister, maarja koste wel 5 lolleromfgers maarja het was wel leuk
Moet je ook niet zeuren ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat kan ik nieten ik drink op stage toch bijna geen koffie
[..]
is dat ding weer duurder geworden >_<
Jah, vorig jaar was het 4 euro nu 5 :/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat kan ik nieten ik drink op stage toch bijna geen koffie
[..]
is dat ding weer duurder geworden >_<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |