"Hai Anoeska uit de poesta, is een echt zigeunerkind"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef Christine het volgende:
Hier is ooit een ander topic over geweest, dacht in SES.
Maargoed, ik heb zelf de musical "Het vreemde songfestival" gedaan. Ik speelde Anoushka en moest een liedje zingen als kandidaat van het songfestival... meer weet ik eigenlijk niet meer.
Omg...dat liedje kan ik me herinneren van de musical. 1984quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het Koffertje van Meneer van Dalen?
Het koffertje, het zwartje koffertje van van Daleeeeeen
Het koffertje, het zwarte koffertje, wat zit daarin?
Wij hadden wel een liedje over vreemde vogels, maar of dit zinnetje daar in zatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef QTPi het volgende:
[..]
Omg...dat liedje kan ik me herinneren van de musical. 1984![]()
Maar ook een liedje als...
Hee vogels, maffe vogels, word wakker alles staat op z'n kop
Of het uit dezelfde musical komt geen idee.
Die hadden wij ook!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan
//edit: Windkracht 8 heette die !
Ook Mirakel ipv de beatles De Stones paint it black, en wat napoleon in zijn binnenzak had vanwege de hand en iets met Neill Armstrong. Marilyn weet ik ook niet wat zei wilde, en de de batavieren waar ze ons land binnen kwamen via de rijn bij lobith. Weet nog aardig wat na 16 jaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij deden ook Mirakel
Ik was ook 1 van die kinderen in de hoofdrolWas wel een leuke musical maar ik weet er niet veel meer van. Alleen nog het liedje van de Batavieren (We gaan naar Zandvoort.. al aan de zeeeee) en Marilyn Monroe en de Beatles.
Dat filmpjeGaaf!
Oh ken jij die ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
En ik speelde met Sosja![]()
Maar goed, het was over het algemeen wel okee enzo.
Kauwgum gangsters?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik deed iets met een koffer. Verder heb ik alle herinneringen daaraan verdrongen geloof ik.![]()
Ik heb geen site voor je kunnen vinden maar heb wel even de moeite genomen om het nummer van de juf voor je over te typen uit mijn oefenboekje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef MeNicole het volgende:
Ik was in windkracht 8 onder andere de juf van groep 1!! Ik vind het echt heel zonde dat ik geen band heb waar dat opstaat!!
Weet dat er in dat liedje nog een stukje was met: 2 vingers naar omhoog. Ofzo iets was het!! Is er niet ergens een site waar alle liedjes helemaal opstaan!!
quote:Juf: Eén voor één niet door elkaar.
Heb je iets af dan roep je ‘klaar’!
Als je moet plassen, twee vingers naar omhoog.
Want anders blijft je broek niet droog.
Refrein:
Allen: Regels, regels, in het gareel.
Afleren, aanleren oh zo veels.
Juf: Luister wat ik zeg, doe wat ik wil!
Als ik ‘sssst’ zeg ben je stil.
Allen: Luister wat u zegt, doe wat u wilt.
Als u ‘sssst’ zegt zijn wij stil.
Juf: Keurig lopen in de rij.
Met z’n tweetjes zij aan zij.
Niet met je natte laarzen in de klas.
Hang aan de kapstok netjes je jas.
Refrein:
Juf: Na het spelen ruim je op.
Lief doen, wees geen kattekop.
Als je naar huis gaat zeg je ‘dààg’!
Doe altijd alles met een lach.
Waaatervrees, wa wa watervreesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan
//edit: Windkracht 8 heette die !
Dat was ik dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Veel windkrachtachters hier.. Wij hebben m ook gedaan. Ik was de boze badmeester in watervrees die de vervelende kinderen die niet durfden met zo'n hengel de plomp in moest duwen![]()
Memm-riessss....
Boekje heb ik ook nog in mijn bezitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Acht jaren basisschool ... Acht grote stappen op de lange ladder van de maatschappij.
Ik heb ook Windkracht 8 gespeeld. Ik was een jongetje in het kringgesprek in groep 1, de oudere versie van Gerrit-Jan in groep 2 (heel snel omkleden zodra ik het podium afwas om daarna gelijk weer op te komen), en een van de "ogen" in het liedje van groep 6.
Ik weet nog wel dat net het optreden wat gefilmd werd, we deden er twee een voor de kinderen en een voor de ouders, ik een keer mijn tekst vergat. Gelukkig zat de juf vooraan om me even weer opweg te helpen.
Ik heb het boekje en een bandje met de liedjes hier nog steeds liggen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de herinneringen komen weer boven, die hebben wij ook gedaan
ah, pure nostalgie.
JAAH!! Die heb ik ook gedaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de herinneringen komen weer boven, die hebben wij ook gedaan
ah, pure nostalgie.
Wij deden ook Feestlift.. lache was dat, die groep 8 musical. Ik speelde een van die rollen in de klas/op het schoolplein.. alleen geen idee meer hoe m'n personage heettequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef coltje87 het volgende:
Die site die hier eerder genoemd is is echt geniaal! Ik zit hier nu dat fragment te luisteren, ik vind het echt te gek! WIj deden ´Feestlift´ en ik had daar twee rollen. De rol van Eline die een spreekbeurt over olifanten moet houden, en nog een vaag rolletje waarin ik moest zeggen dat m´n ouders vreselijk zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |