Dat heeft Tanja wel gedaan, kijk jij wel????quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.
Wat krijgen we nu???quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja heeft Lieske nooit een sloerie genoemd. Dat zegt Roel gewoon om op Lieske in te spelen. Denk dat Roel de rol van Rob gaat overnemen als die er donderdag uit moet.
Je bent ook 19 en volgt haar gedachtengangquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Lult TOTAAL niet in de ruimte. Alles wat ze zegt is behoorlijk duidelijk. Lieske stemt in iedergeval niet uit wraak en ze kan best goed kletsen met Tanja.
Dat jij het nu weer 'gelul in de ruimte' noemt, ontgaat me VOLKOMEN
Maar ze rukt wel lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda heeft helemaal geen taktiek
Roel is op z'n pik getrapt omdat Dido vertelt heeft dat Tanja degene is die Dido heeft vertelt wat Linda gezegd heeft (de als je niet op je man past-opmerking). Volgens hem is Tanja dus de stoker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoop dat ze er van leren en er rekening mee houden met de volgende opdrachtenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Ik ben toch wel blij met die stip, goede gesprekken.![]()
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda heeft helemaal geen taktiek
behalve al dat bier danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
En oja Roel is aan het stoppen met roken ZONDER hulpmiddelen, laat die gast lekker kankeren.
Met dat schamen doelde ik op Roels opmerking dat Tan zich wel zou moeten schamen voor haar gedrag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef wickie het volgende:
En oja peter6000, Roel hoeft zich niet te schamen hoor als ie thuis komt, zijn leefomgeving boeit het allemaal geen flikker en die vinden het allemaal gewoon komisch.
Nee, ik kijk amper. Ik plaats ook nooit foto's en ik lees ook nooit de topics/streamverslagen na.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat heeft Tanja wel gedaan, kijk jij wel????
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef cevece het volgende:
Is Roel nieuwe "strategie" aan het bedenken. Die denkt natuurlijk dat Linda eruit vliegt donderdag en Dido is onbereikbaar. Ingrid is bezet, Naat en Chantal zijn gewoon nix voor hem, dus Lieske is de enige optie voor hem die nog bij hem in bed wil kruipen !
Misschien was het slet, maar ze heeft zoiets wel degelijk gezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ze praten over de nominaties. Wat was daar nou gelul in de ruimte aan dan??? Mag jij even uitleggen dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook 19 en volgt haar gedachtengang
Die avond dat Lieske een half uur d'r tanden in de woonkamer zat te schrobben had Roel absoluut kans gemaakt bij haar volgens mij. Nog zo'n avond en dan zonder Linda biedt perspectieven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske wil niets met Roel, anders had ze dat al lang gedaan. Dus die kans is sowieso 0. Roel heeft nog meer kans dat Dido een nummertje met hem maakt.
Ik wel, zijn punt is, dat iedereen altijd wel een mening heeft, behalve menno, dat die bij iedere discussie zijn mond houdt. En daar heeft ie gewoon een goed punt an, tis ook precies wat menno zei... * ze hebben me verteld dat ik mijn mond moet houden* roel zegt dat kan niet over pim fortuijn heb je gewoon een meningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp Roel zijn punt niet echt, Er is volgens mij niemand die daar over politiek praat op Joost na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |