Aan de ene kant mag hij eruit donderdag (ben nog steeds van plan om daar te gaan staan en foto's te maken) maar........... de volgende week zit hij weer op de bank en hij zorgt wel voor wat extra spanningquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En even weer tegen de foto (lees: tegen de mensen thuis) uitleggen dat hij verschrikkelijk veel van zijn kinderen houdt en ze heeel heeel heeel erg mist.
Backgammon is wel een topspelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Weer wat anders dan Trik Trak, wat gewoon Backgammon is.
Een goede voetballer?? Dat wist ik niet! Vertel is, ben echt een voetbalgekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het zooo vaak gehoord dat ik het ws letterlijk kan navertellen, maar dat ga ik lekker niet doen. Wist je trouwens ook dat Rob een véélbelovende voetballer is geweest?!![]()
Ik heb het op mijn Palm, maar ik moet de spelregels nog eens een keer downloadenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Backgammon is wel een topspel, heel verslavend
Joost kan moeilijk tegen conflictenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Joost komt er weer bij en van serieus gesprek is meteen geen sprake meer
We hebben 2 uur gezeik gehad, jezus wilde je nog meer geroddel en gezeur soms?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Joost komt er weer bij en van serieus gesprek is meteen geen sprake meer
Nee nee. Roel rammen! Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ok Roel, nu koel blijven.
Ik snap er ook de ballen niet vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn Palm, maar ik moet de spelregels nog eens een keer downloaden![]()
Alles beter dan dat gestoorde gedrag van Joost.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We hebben 2 uur gezeik gehad, jezus wilde je nog meer geroddel en gezeur soms?![]()
Ahhh nou je het zegt!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Geluid van 3 en 4 doet het niet hier... Kan dat ook bij jou zijn?![]()
Vrolijk, maar dan wel op een uitermate storende manier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Dido vrolijkt altijd helemaal op als Joost in haar buurt verschijnt.
Jaaa joh, hij kon bij Ajax voetballen! Maar ja, toen kreeg ie dat ongeluk. Hij is wel honderd meter meegesleept!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een goede voetballer?? Dat wist ik niet! Vertel is, ben echt een voetbalgek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |