Ik dus ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:39 schreef Gollemrulez het volgende:
en nu maar duimen dat ik een contract krijg.......
ok, ik ga over niet al te lange tijd maffen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet even wat anders doen, kom straks nog even online.
We zien morgen wel even verder, ook met de aanvullingen voor de OP.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ok, ik ga over niet al te lange tijd maffen.
no problemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zien morgen wel even verder, ook met de aanvullingen voor de OP.
sorry voor het late online zijn JPM
voeg mij even toe op msn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:28 schreef stame het volgende:
JPM01 als nieuwe trainer. Heb er volkomen vertrouwen in, vind alleen raar dat Bos Chaoz niet heeft meegenomen naar het eerste. Immers een uitermate goede voetballer en hij was ook aanvoerder onder leiding van Bos. Maar hij zal er wel zijn redenen voor hebben
Als het eventueel te veel werk wordt, wil ik eventueel wel bijspringen als het nodig is.
Voor de nieuwelingenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg trainer, wanneer moet ik me melden voor een proeftraining?
Is goed. Ik zal u niet teleurstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Voor de nieuwelingen
vanavond wil ik eerst jullie conditie testen, dus reken maar op een zware coopertest![]()
Donequote:
morgenavond is een oefenwedstrijd en maandag weer competitie moet wel kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef stame het volgende:
[..]
Done
Gaat dit seizoen helemaal goed komen. Hopen dat we weer voor kampioensschap gaan. 17 oktober is weer de volgende wedstrijd voor de competitie. Dus weet niet of oefenwedstrijd veel zin heeft.
ik wil eerst even kijken hoe alles loopt en kijken wat er eventueel verbeterd kan worden, en ze spelen hoofdklasse.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben potjes tegen amateurs wel zin?
Ja is te doen lijkt mij. Dus wordt morgenavond weer lekker een wedstrijdje spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik wil eerst even kijken hoe alles loopt en kijken wat er eventueel verbeterd kan worden, en ze spelen hoofdklasse.![]()
Ik wil wel verder gaan als speler/ assistent, als er niemand anders zich meldt voor de functiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef JPM01 het volgende:
Wat mij opviel in de afgelopen wedstrijden, dat we te slordig zijn met omschakelen zodra we balverlies hebben, dat moet verbeterd worden voornamelijk op het middenveld gebeurt dat.
en er zijn 2 vacatures voor assistent trainers.., we moeten er 100% voor gaan.
meld je maar op msn.. , kunnen we over gaan hebben. ik had zelf nog iemand in gedachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil wel verder gaan als speler/ assistent, als er niemand anders zich meldt voor de functie
kunnen veranderen in "Deze speler"quote:De nieuwste speler van (jong) ACFU. Deze zeventienjarige
in "Hij is alleen niet zo snel en heeft niet de beste conditie."quote:Hij is alleen niet zo snel, heeft niet de beste conditie en ook niet altijd goed coachbaar.
dat gmail-adres is jouw msn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:30 schreef JPM01 het volgende:
[..]
meld je maar op msn.. , kunnen we over gaan hebben. ik had zelf nog iemand in gedachten.
staat erbij hequote:
omdat ik nog niet ben toegevoegd, dacht ik ik vraag ffquote:
ja, ik kies ervoor om met een goed technische staf te werken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een speler/assistent in een jeugdelftal? Ohhkeeej...
Anyway, hoi nieuwe coach!
Je snapt natuurlijk wel dat alles wat je bent aangekomen er ook weer af moetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben zojuist aangekomen op de proeftraining.
dankje Bos en jij natuurlijk alle succes met het eerstequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:53 schreef Bos81 het volgende:
Veel succes JPM
en voor vragen en adviezen staat de deur van mijn kantoor altijd open.
Jij wel. Je was wel goed bezig samen met de andere nieuweling. Ik heb ook even staan kijken en heb er wel een goed gevoel overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben kapot na de training. Jantjes.
Het is erg wennen. Heb jaren in een zaalgoaltje gespeeld. En vandaag op de training voor het eerst in een 7 meter goal gestaan. Al zeg ik het zelf, ging niet slecht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:31 schreef stame het volgende:
[..]
Jij wel. Je was wel goed bezig samen met de andere nieuweling. Ik heb ook even staan kijken en heb er wel een goed gevoel over... jij komt er wel
Dit geldt ook voor mij uiteraardquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:38 schreef S-Two het volgende:
Ik zal me weer voor de volle 100% inzetten zodat ik die basisplaats behoudt.
Bedankt voor het vertrouwen coach! En ik wil tegen de nieuwelingen zeggen: succes en laat maar eens wat zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:59 schreef JPM01 het volgende:
Ok de opstelling voor de wedstrijd tegen ZSED die morgenavond in de Cingellanden Arena
-------------------_moder8or_--------------------------
--Brighton---S-Two ----Stame]--------DnDiek------
----------BliksemSchigt-----ChAoZ----Grimm-------------
---------Chen----------Tha_Dark-----------Gollemrulez-------
dit is de opstelling voor morgenavond S-Two is de nieuwe aanvoerder.![]()
Ik heb het wel overwogen, maar ik acht een type jpzegthallo eerder nodig dan een type ChAoZ op dit moment, dat wil niet zeggen dat ik hem geen kans ga geven, want dat behoort zeker tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:28 schreef stame het volgende:
vind alleen raar dat Bos Chaoz niet heeft meegenomen naar het eerste. Immers een uitermate goede voetballer en hij was ook aanvoerder onder leiding van Bos. Maar hij zal er wel zijn redenen voor hebben
Ik zal proberen (hoe lang ik ook speel) de 0 te houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen coach! En ik wil tegen de nieuwelingen zeggen: succes en laat maar eens wat zien.
ik zal je daar als linksback natuurlijk zo goed mogelijk mee helpenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zal proberen (hoe lang ik ook speel) de 0 te houden![]()
Ik heb alle vertrouwen in je. En natuurlijk ook het hele teamquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik zal je daar als linksback natuurlijk zo goed mogelijk mee helpen
Meteen in de basis! Ik had niet zo'n goed gevoel na de training, maar de trainer ziet gelukkig wel het potentieel in me. Als linksvoor (!) zal ik natuurlijk mijn uiterste best doen voor het team. Alhoewel ik hiervoor vooral middenvelder heb gespeeld, lijkt me dit niet slecht gezien van de trainer! Heb er zin anquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zal proberen (hoe lang ik ook speel) de 0 te houden![]()
Anders ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Meteen in de basis! Ik had niet zo'n goed gevoel na de training, maar de trainer ziet gelukkig wel het potentieel in me. Als linksvoor (!) zal ik natuurlijk mijn uiterste best doen voor het team. Alhoewel ik hiervoor vooral middenvelder heb gespeeld, lijkt me dit niet slecht gezien van de trainer! Heb er zin an![]()
Ik heb echt alles gegeven. Na 20 rondjes was ik gewoon kapot. En vooral die cooper test . Man, daar trok jij nog 22 seconden bij opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach je doet je beste heEn jij ook veel succes, maar dat komt wel goed als ik dat zo zag.
gefeliciteerd S-Two, samen weer achterin. Komt helemaal goed zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen coach! En ik wil tegen de nieuwelingen zeggen: succes en laat maar eens wat zien.
ik heb voorin te weinig man dus deze keer speel je nog mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef tha_dark het volgende:
Dus ik speel nog wel mee in dit team? Of is dit mijn afscheidswedstrijd?
Dank, ik hoop dat het weer als vanouds gaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:09 schreef stame het volgende:
[..]
gefeliciteerd S-Two, samen weer achterin. Komt helemaal goed zoals gewoonlijk
ik had gemerkt dat jij veel aanwijzingen gaf aan de mede spelers jij bent een idiale aanvoerder.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
_Moder8or_ kan ook goed als verdedigende middenvelder uit de voeten, ik wil hem alleen nu testen bij deze oefenwedstrijd op zijn keepers kwaliteiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is drie keepers wel een goed idee? Ik ben namelijk een beetje bang dat de speeltijd díe ik al zou krijgen, nu gehalveerd gaat worden...
Moet wel lukken tochquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank, ik hoop dat het weer als vanouds gaat.
quote:Jong Fok verslaat ZSED2 redelijk eenvoudig
Vanavond was er een oefenwedstrijd tegen ZSED2 gespeeld in het zonnige maar koude Sluiszwart.
Over het spel ben ik zeer tevreden, achterin stond als een blok en ook voorin ging het goed. S-Two de nieuwe aanvoerder was constant bezig met het coachen op het veld en ik ben daar ook erg tevreden over. Al in de eerste minuut scoorde Tha_Dark met een prachtig schot in de kruising na een prima voorzet van Gollemrulez. 10 minuten later was er een lelijk moment voor de debutant _moder8or_ toen hij te laat was om de bal van, van de binde te onderscheppen het gevolg was dat de scheids de bal op de stip legde. vd Binde wou zelf de strafschop nemen en _moder8or_ koos de juiste hoek met een mooie redding bleef het 0-1.
_moder8or_ trapte de bal snel uit die onderschept werd door Gollemrulez die helemaal vrij voor de goal kwam en hem rustig beheerst afronde. Toen zakte het spel in en met name op het middenveld werd er knullig balverliesgeleden. wat resulteerde in een bijna doelpunt voor de thuisploeg, maar Schuppie schoot hoog over.
Vlak voor rust kwam daar dan de 0-3 op het scorebord vlot combinatie voetbal tussen Stame, Grimm en Chen zorgde ervoor dat Chen de 0-3 op de schoen kreeg.
Ik ben met een tevreden gevoel de rust in gegaan, op wat kleine momentjes op het middenveld ging het vrij goed.
tijdens de rust heb ik een paar wissels gedaan zo is _moder8or_ vervangen door EnGCatjuh en is Brighton vervangen door Kaap.
De 2e helft begon matig en al 5 minuten na rust werdt het 1-3 door een slordig bal verlies door Stame, is het Barco Mouwe die de bal voor het oprapen had en met een snoei hard schot die van richting werd veranderd door Kaap keeper EnGCatjuh passeerde. verder gebeurde er niet veel in de 2e helft. Op het eind eind kregen we nog een paar kansen tegen het stug verdedigend werk van ZSED, maar die gingen er niet in. in de extra tijd werd Chen onderuit gehaalt door van Bendel wat resulteerde in een strafschop die heel koelbloedig door Chen in de kruising geschoten werd. Eindstand van deze oefenwedstrijd 1-4
ZSED --- JONG AC FOK! United
01’ 0-1 Tha_Dark
12’ 0-2 Gollemrulez
44' 0-3 Chen
50' 1-3 Mouwe
90 +1' 1-4 Chen
Jong AC FOK! United
_moder8or_ (45' EnGCatjuh)
DnDiek
Stame
S-Two
Brighton (45’ Kaap)
Grimm (57’ Johannes 1986)
ChAoZ
BliksemSchigt (75'Terreros85)
Chen
Tha_Dark
Gollemrulez
ZSED
Buffels
Bisjes
de Baag
Beeuwe
L. Schuppe
Mauwe
G .Bekker
J. Bekker
vd Binde
R. Schuppe
Bax
ja, je speelde goed. Ik heb veel vertrouwen in de toekomst met jou als aanvoerder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef S-Two het volgende:
Hele wedstrijd gespeelt en vond het met mezelf wel lekker gaan. Het team speelde ook best aardig, en zeker met de 2 nieuwelingen en onder een nieuwe coach vond ik het zeker niet slecht gaan. Ik denk dat er zeker potentie in deze groep zit en kijk dan ook met vertrouwen uit naar de volgende (competitie?)wedstrijd.
Coach, doe aub wel iets meer aan de zinsbouw, spelling etc.![]()
![]()
je speelde je beste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef stame het volgende:
Netjes gespeeld, ging weer als van ouds met de aanvoerder naast me.. en je had die penalty mooi klem _moder8or_
Hoe beviel uw (of mogen we "je" zeggen? eerste wedstrijd coach
Ik ben erg blij voor je dat je in je allereerste wedstrijd een doelpunt schiet! En dat ik jou mocht bedienen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat vertrouwen wel niet met je kan doen! Ik had het me niet mooier kunnen wensen vanavond; een assist en een doelpunt. Wat een schittende bal _moder8or_ bij mn doelpunt, sowieso uitermate tevreden met de ploeg. De chemie in het elftal is zeker aanwezig, ik voorspel nog mooie dingen dit seizoen!
Dankjewelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]
je speelde je beste wedstrijd van het seizoen.en jullie mogen wel je zeggen.
Dat komt wel goed dit seizoenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef stame het volgende:
[..]
Gelukkig zijn S-Two en ik al goed op elkaar ingespeeld
Je zit nog steeds bij de selectie van -21. Net als jpzegthallo en Tha_Dark. Zaterdag hebben jullie met 3-1 verloren in Tsjechië. Alledrie stonden jullie in de basis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat komt wel goed dit seizoen.
Ik heb nog een vraagje coach, een tijdje geleden was ik samen met nog 2 anderen opgeroepen voor Oranje-21 maar ik heb er verder nooit weer wat over gehoord. Weet jij dat verder of kan ik beter onze oude trainer vragen?
Ik heb brief van KNVB gehad... heb alleen nog geen tijd gehad om hem te openen. Ben benieuwd wat er in staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zit nog steeds bij de selectie van -21. Net als jpzegthallo en Tha_Dark. Zaterdag hebben jullie met 3-1 verloren in Tsjechië. Alledrie stonden jullie in de basis.
Die wedstrijd wou ik idd graag zo snel mogelijk vergetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zit nog steeds bij de selectie van -21. Net als jpzegthallo en Tha_Dark. Zaterdag hebben jullie met 3-1 verloren in Tsjechië. Alledrie stonden jullie in de basis.
In principe zal er in dit topic geinformeerd worden over de uitnodigingen voor Jong Oranje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die wedstrijd wou ik idd graag zo snel mogelijk vergeten. Ik bedoelde meer hoe het verder gaat, en of ik op de hoogte gehouden word in dit topic of in die van het eerste?
No Probs, jij had ook wel andere dingen aan je hoofd. En de KNVB had dat zelf ook gewoon beter moeten communiceren. Maar goed, we zullen zien wat de toekomst ons brengt. Ik heb er iig zin inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In principe zal er in dit topic geinformeerd worden over de uitnodigingen voor Jong Oranje.
Mijn excuses dat ik dat tijdens mijn periode niet gedaan heb.
Ik denk eerlijk gezegd dat je nog niet echt gepasseerd bent. Volgens mij keek de trainer nu meer gewoon even naar de kunsten van mod in een wedstrijd. Misschien sta jij er de volgende wedstrijd gewoon weer in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Balen dat ik gepasseerd werd...
Maar daar was niet zo heel veel aan te doen. Bij flagen zeker goed gespeeld mannen!
Eigenlijk bedoelde ik toch de goal tegen... :xquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef stame het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je nog niet echt gepasseerd bent. Volgens mij keek de trainer nu meer gewoon even naar de kunsten van mod in een wedstrijd. Misschien sta jij er de volgende wedstrijd gewoon weer in.
Haha, kan ook. Bekeek het dus van de andere kantquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik toch de goal tegen... :x
Maar leuk dat je het zo opvat.. ^_^
ja daar kon jij niks aan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik toch de goal tegen... :x
Maar leuk dat je het zo opvat.. ^_^
De coach wilde alleen mijn spel zien. Ik ben er zeer tevreden over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Balen dat ik gepasseerd werd...
Maar daar was niet zo heel veel aan te doen. Bij flagen zeker goed gespeeld mannen!
VM of gewoon middenvelder?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:24 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja daar kon jij niks aan doen.pure pech als gevolg van slordig balverlies.
En ik werk met 1 vaste keeper dit seizoen en _moder8or_ is zowiezo 3e keeper maar die laat ik voornamelijk spelen op het middenveld. want daar kom ik nog mensen te kort.
Ik heb er zin an!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:12 schreef JPM01 het volgende:
Maandag een uitwedstrijd tegen Kopspijkers
ligt er aan wanneer ik je kan in zetten. ik ga uit van aanvallend voetbal.quote:
Succes S-Twoquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef Bos81 het volgende:
Wegens gebrek aan defensieve spelers, heb ik S-Two opgenomen in de selectie van het eerste voor vanmiddag. Hij zal echter alleen aan spelen toe komen wanneer dat nodig is.
Dank, hoogst waarschijnlijk zal ik dan wel niet spelen, maar het is toch een ervaring en een eer om met het eerste mee te mogen.quote:
dat hou ik bij zodra ik de gegevens van bos gekregen heb. Vanavond komt het verslag de trainer moet eerst naar het ziekenhuis in nijmegen en ben pas vanmiddag thuisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef Chen het volgende:
Inderdaad, verslag moet nu wel komen zo![]()
En Coach houd je ook alle statistieken bij van Topscorders, meeste kaarten, meeste assists ect... zoals Bos ook deed?
de coach zat inderdaad samen met _moder8or_ in de Amsterdam Arena.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt lastig denk ik (het verslag), de coach zit nu in Amsterdam op het moment.
maandag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Wanneer spelen wij weer?
zware kneuzing is een paar weken uitgeschakeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
lekker doelpunt..mooie binnenkomer en meteen scoren. Ging verder wel lekker en de drie punten zijn binnen. Hoest met de blessure van JP ?
Ik sluit me hier volledig bij aan. Nog gefeliciteerd _moder8or_ met je welverdiende contract!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben heel blij met mijn contract. Ik heb werkelijk alles gegeven wat ik maar kon geven! Ik wil iedereen bedanken die mij hierheen naartoe heeft gesleept!
Jij ook ! We hebben echt lol gehad op onze stagequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Nog gefeliciteerd _moder8or_ met je welverdiende contract!
Een nieuwe club, een nieuwe start. Ik heb er zin in!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:12 schreef JPM01 het volgende:
BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS
Naast 2 nieuwe spelers is er ook een assistent gevonden in de vorm van PAA-053 daarmee is de technische staff van Jong Fok! united nu rond.
Veel plezier en succes met het assisteren!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Een nieuwe club, een nieuwe start. Ik heb er zin in!![]()
![]()
Veel succesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
![]()
en voeg me gelijk ff toequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
![]()
Dat mag ook wel, na alles wat we samen hebben meegemaakt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:34 schreef stame het volgende:
PAA-053 Succes...ik zie je als een soort vader figuur
Ja, die keer in de aspiranten dat je een pleister op mijn knie plakte heeft veel nagelatenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, na alles wat we samen hebben meegemaakt...
Ik wil net zeggen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef stame het volgende:
[..]
Ja, die keer in de aspiranten dat je een pleister op mijn knie plakte heeft veel nagelaten
Als de dag van gister.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen!
Was wel zo'n leuke pretpleister, weet je nog?
Jij komt er wel jongen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef stame het volgende:
[..]
Als de dag van gister.
Maar ik ga nu slapen, moet goede nachtrust hebben![]()
In de zaal is het natuurlijk heel anders voetballen dan op het veld. Bal gaat sneller, en ik denk dat je op meer ballen over grond moet rekenen. Let daar dus op, snel naar de grond gaan. Gebruik je benen ook bij het keepen, handen zijn uiteraard redmiddel nr. 1, maar vergeet je benen vooral niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef _moder8or_ het volgende:
PAA-053. Op welke dingen moet ik me meer op concentreren als ik keep ? Want morgen moet ik een wedstrijdje spelen in een zaaltoernooitje !
Dankquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:06 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
In de zaal is het natuurlijk heel anders voetballen dan op het veld. Bal gaat sneller, en ik denk dat je op meer ballen over grond moet rekenen. Let daar dus op, snel naar de grond gaan. Gebruik je benen ook bij het keepen, handen zijn uiteraard redmiddel nr. 1, maar vergeet je benen vooral niet.
Over het algemeen zal het spel sneller gaan, blijf dus bij de les! Dit is ook voor in het veld nog wel iets om te onthouden![]()
Succes iig![]()
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de trainer de korte stukjes over de nieuwe spelers geschreven heeft (hij kent jullie het beste, jullie kunnen ook even zelf even de sterke en zwakke punten aangeven) dan voeg ik ze toe. PAA zal ik gelijk even toevoegen.
middenveldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is waar ook
En nog een vraag is. Waar kom ik te staan? Bij de keerper/Verdediger of Middenvelder?
de korte stukjes zal ik straks posten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de trainer de korte stukjes over de nieuwe spelers geschreven heeft (hij kent jullie het beste, jullie kunnen ook even zelf even de sterke en zwakke punten aangeven) dan voeg ik ze toe. PAA zal ik gelijk even toevoegen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:58 schreef dndiek het volgende:
denk even aan de spelling van de naam van Gollemrulez
Ik denk dat de vacatures nu ook wel weg mogen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de teksten even geredigeerd en in de OP gezet, alleen de rugnummers ontbreken nog. Deze graag nog even aangeven. (kijk eerst even bij het eeste en het tweede welke nummers al in gebruik zijn)
Tha_dark gaat naar het 1e is met Boss mee verhuistquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef Gollemrulez het volgende:
ik zie dat nr 9 nog vrij is... daarentegen hebben volgens mij 2 mensen nr 7 ((7) tha_dark:en (7) Dylan Dog.). Moest _moder8or_ zich trouwens niet richten op een plek op het middenveld (nr 4 over) ?![]()
Dankquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb _moder8or_ even bij het middenveld gezet.
Thuis tegen JOng BFC Millingen aan den RIjnquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | 29 Aug. 2005 Real Heerhugowaard - AC FOK! United 12 sep. 2005 AC FOK! United - vv 't Walletje 19 sep. 2005 Donderhonden - AC FOK! United 26 sep. 2005 AC FOK! United - FC De Stinkerds 03 okt. 2005 AC FOK! United - Friese Knapen 17 okt. 2005 AFC Kopspijkers - AC FOK! United 24 okt. 2005 AC FOK! United - BFC Millingen a.d. Rijn 31 okt. 2005 AC FOK! United - t Gooise Matras 07 nov. 2005 Microsoft Tweakers FC - AC FOK! United 14 nov. 2005 AC FOK! United - Zandratten 21 nov. 2005 Poldervogels - AC FOK! United 28 nov. 2005 t Muzikantenstadje - AC FOK! United 06 dec. 2005 1/16 finale Beker 12 dec. 2005 AC FOK! United - FC Bal op 't Dak 19 dec. 2005 AC FOK! United - NOS SC 16 jan. 2006 1/8 finale Beker 23 jan. 2006 Slikkers VV - AC FOK! United 30 jan. 2006 AC FOK! United - Real Heerhugowaard 06 feb. 2006 vv 't Walletje - AC FOK! United 13 feb. 2006 AC FOK! United - Donderhonden 20 feb. 2006 FC De Stinkerds - AC FOK! United 27 feb. 2006 Friese Knapen - AC FOK! United 06 mrt. 2006 AC FOK! United - AFC Kopspijkers 13 mrt. 2006 BFC Millingen a.d.Rijn - AC FOK! United 17 mrt. 2006 1/4 finale Beker 20 mrt. 2006 t Gooise Matras - AC FOK! United 03 apr. 2006 AC FOK! United - Microsoft Tweakers FC 10 apr. 2006 Zandratten - AC FOK! United 13 apr. 2006 1/2 finale Beker 17 apr. 2006 AC FOK! United - Poldervogels 24 apr. 2006 AC FOK! United - t Muzikantenstadje 01 mei 2006 FC Bal op 't Dak - AC FOK! United 08 mei 2006 NOS SC - AC FOK! United 15 mei 2006 Bekerfinale |
Dank voor de snelle reactiequote:Op zondag 23 oktober 2005 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thuis tegen JOng BFC Millingen aan den RIjn
JPM01, sorry dat je het bestand nog niet hebt gehad, maar ik ben het bestand wat aan het vereenvoudigen waardoor de stats sneller worden weergegeven. Ik zorg er voor dat je het voor de volgende wedstrijd hebt waardoor jezelf ook het programma hebt
Stame blijft voor 3 wedstrijden geschorstquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank voor de snelle reactie
Is Stame nog steeds geschorst? Heb nog niets gehoord van de KNVB over het beroep dat JPM01 heeft gedaan!
ik wil eerst met een vast basis 11 beginnen, maar ik begin aardig onder de indruk te raken van jou invalbeurten dus wie weet volgende week.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:14 schreef Kaap het volgende:
*yawn* weer geen basisplekkie, we blijven hopen en goed invallen.
note: Ik ben niet thuis, dus gegevens van tegenstanders ontbreken.quote:In het eigen Stadion ontving Jong Fok! gisteravond BFC Millingen a.d. Rijn. een ploeg die verdedigend is ingesteld dus het zou lastig worden om daar door heen te breken, en dat werdt het ook uiteindelijk. de eerste de beste kans was voor _moder8or_ die samen met Grimm een prachtige 1-2 opgezet heeft maar _moder8or_ die schoot naast. er gebeurde verder niet veel boeiends, behalve een opstootje waarbij Chen en _moder8or_ bij betrokken waren.
rust
de 2e helft was duidelijk voor BFC Millingen a.d. Rijn, de ploeg counterde op los waarbij de verdediging van Jong Fok! duidelijk op de proef gesteld werd. Dankzij een paar fantastische reddingen van EnGCatjuh hield hij de ploeg op de been. Maar in de 80e minuut gaat het mis, Millingen a.d Rijn zette een goeie actie op en schoot vanaf de 16 meter lijn recht op keeper EnGCatjuh af die verrast werd door dat de bal nog in eigendoel door BliksemSchig wordt gewerkt De laatste kans van de wedstrijd was voor Gollemrulez hij schoot net voorlangs.
Score
'80 ed BliksemSchig
EnGCatjuh
Brighton
S-Two
BliksemSchig
DnDiek
_moder8or_ ('46 Tukkeronline)
ChAoZ '90+2 Kaap
Tukkeronline
Chen ('40 Johnny (Johannes1986)
Gollemrulez
Grimm
het hele team speelde slecht, vooral in afwerkingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:57 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer dit puntverlies, had zeker niet gehoeven
Waarschijnlijk word ik ook nog vervolgd door de KNVB. Na de beuk op de tegenstanderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:08 schreef stame het volgende:
* stame baalt dat hij nog 2 wedstrijden vanaf de tribune moet toe kijken
*Gaat alvast hard op afwerking oefenen*quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
het hele team speelde slecht, vooral in afwerkingen.
daar gaan we donderdag wat aan doen.
dat ontbrak gisteren volledigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Jullie voetballen niet echt vanuit een organisatie ofwel?
Deel van de organisatie zit nu even op de tribunequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Jullie voetballen niet echt vanuit een organisatie ofwel?
Aha werd _moder8or_ er daarom uitgehaald (niet om de organisatie terug te brengen)... Ik begreep het al niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:05 schreef stame het volgende:
[..]
Deel van de organisatie zit nu even op de tribune
En _moder8or_ volgens mij krijg je geen schorsing of iets. De scheids had het zelf ook niet goed gezien... en via de tv beelden is ook niet veel te zien... dus ik denk dat je geluk hebt
Niet te hard zeggen. Straks komt er nog een extra tintjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:05 schreef stame het volgende:
[..]
Deel van de organisatie zit nu even op de tribune
En _moder8or_ volgens mij krijg je geen schorsing of iets. De scheids had het zelf ook niet goed gezien... en via de tv beelden is ook niet veel te zien... dus ik denk dat je geluk hebt
Was fluister modusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen. Straks komt er nog een extra tintje
ja ik heb het gezien, ik hou je voorlopig voor 2 wedstrijden buiten de groep. Je knie moet rust hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:21 schreef Kaap het volgende:
Kut, invalbeurt in blessuretijd, en dan raak je zelf nog eens geblesseerd ook. Bij die laatste corner kwam ik verkeerd neer en verdraaide mijn knie. Verzorgers zeggen dat ik er zeker een weekje uit lig. Dus bij deze coach.
Als je niet naar hun uiterlijk kijkt, kunnen ze best mooi zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:58 schreef Terreros85 het volgende:
vanavond Gooise vrouwen mee als aanhang..kan nog gezellig worden in de kantine. Maar eers ff winnen dus
jij bent nog geschorst nog 1 wedstrijd hiernaquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:23 schreef stame het volgende:
[..]
Als je niet naar hun uiterlijk kijkt, kunnen ze best mooi zijn
* stame heeft er ook weer zin in en hoopt dat hij in de basis staat, want die heeft hij nog niet gezien
quote:Omdat de trainer in het buitenland zit, omdat hij daar wat spelers moest scouten, komt het verslag deze keer van een assistent trainer.
Ondanks dat de trainer een tijdje in het buitenland verblijft, is er toch al vooruitgang te zien in het spel van Jong ACFU. Nu moet niet meteen iedereen denken dat we er zijn, want ’t Gooise Matras speelt met een team dat als los zand aan elkaar hangt.
Dit is niet geheel verrassend als je bedenkt dat er bij onze tegenstander ook jonkies spelen met contracten waar veel spelers bij de andere teams u tegen zeggen.
Overigens was dit ontzettend te merken aan de tegenstand, de ene wedstrijd is duidelijk de andere niet. Vanavond hadden we het geluk dat het elftal speelde als een elftal bestaande uit volgevreten vedettes. Door de wisselvalligheid zal ’t Gooise Matras aan het eind van het seizoen zijn terug te vinden in de middenmoot.
Nu over de wedstrijd. Deze is door Jong ACFU gewonnen met 8-1, terwijl eigenlijk de dubbele cijfers gemakkelijk gehaald hadden moeten worden.
Na een goed begin van Jong ACFU was de wedstrijd al gespeeld, na 10 minuten was de stand al 2-0. De 1-0 werd gemaakt door Gollemrulez die met een prachtige individuele actie 2 spelers en de keeper uitspeelde. De 2-0 kwam uit een vrije trap na een lichte overtreding op Chen. Deze vrije trap werd erin “geschilderd” door Brighton.
Omdat de kopjes van de tegenstanders snel gingen hangen, volgden de 3-0, 4-0 en 5-0 nog voor rust. ChAoZ scoorde na een mooie aanval over veel schijven de 3-0. De 4-0 kwam op naam van Chen na een voorzet van Gollemrulez. De laatste goal voor rust werd gescoord door DnDiek, die mee op gekomen was langs de lijn en een voorzet wilde geven. Raar genoeg hoefde niemand deze voorzet aan te raken, want door een windvlaag vloog de bal er rechtstreeks in.
In de rust kwam Terreros85 voor DnDiek in het veld.
Na rust kreeg Legolas_Greenleaf bij het eerste schot op doel een bal om zijn oren. De Wild maakte de 5-1.
Niet geschrokken van de tegentreffer ging Jong ACFU weer vol in de aanval. Dit resulteerde in vele kansen en nog 3 doelpunten. De supporters die al snel “10, 10, 10” riepen, kregen helaas niet gelijk, want bij 8 stopte de teller. De 6-1 was een eigen doelpunt van Van Gelder. De 7-1 kwam van Gollemrulez, die zijn goede vorm met 2 doelpunten onderstreepte. Het slotakkoord was voor Tukkeronline. Hij scoorde met een afstandschot dat in de kruising belandde.
Jong ACFU- ’t Gooise Matras 8-1
4’ Gollemrulez 1-0
9’ Brighton 2-0
24’ ChAoZ 3-0
36’ Chen 4-0
44’ DnDiek 5-0
48’ De Wild 5-1
55’ Van Gelder (ed) 6-1
64’ Gollemrulez 7-1
85’ Tukkeronline 8-1
Kaarten: geen
Jong ACFU
Legolas_Greenleaf
Brighton
S-Two
BliksemSchigt
DnDiek (46’ Terreros85)
Tukkeronline
ChAoZ
Grimm
Gollemrulez
Chen
Johnny
Bank:
EnGCatjuh
Terreros85
Kavorka
Spideyman
Hellmondunited
t Gooise Matras (4-4-2)
Tensen
De Boer
Freriks
Joosten
Verburg
Van Gelder
Te Braak
Emmer
Barend
De Wild
Beelen
Ik hoorde van de trainer dat jij niet beschikbaar was voor deze wedstrijd, dus hij zal wel je schouder rust willen gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Pff. geen basisplek/bank, voel me nu een beetje waardeloos. Ik snap het gewoon niet, tijdens de trainingen heb ik alles gegeven
. Of wilden jullie mijn schouder rustig laten herstellen? Zoja, ik kan er makkelijk mee voetballen
.
Maar toch een fijn resultaat!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jij bent nog geschorst nog 1 wedstrijd hierna
ik vond het nodig om jou rust te geven. betekend niet dat jij de volgende keer weer op de bank zit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Coach, waarom heb jij mij niet laten beginnen / op de bank gezet?
ok. ik was een beetje ziek/geblesseerd, maar dat betekent niet dat ik niet kan spelen. Wordt er een beetje moe van, eerlijk gezegd. Alle trainingen heb ik doorstaan
Ik heb het je nog zo gezegt, toen je nog hier in NL was, dat jij mij kon gebruikenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:30 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik vond het nodig om jou rust te geven. betekend niet dat jij de volgende keer weer op de bank zit.![]()
Ik heb de wedstrijd via teletekst/radio gevolgt, omdat ik boos ben weggelopen nadat ik de opstellingen kreeg te zien. Maar tevreden over het resultaat van 'jullie' ben ik wel. Maarja, de coach zegt dat ik ziek ben, dus blijf ik misschien wel de training thuis om uit te 'zieken'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:36 schreef brighton het volgende:
_moder8or_, niet tevreden met een 8-1 overwinning? Tuurlijk is het minder voor je als je er een keer niet bijzit, maar dat hebben we allemaal wel eens. Bovendien geeft de coach volgens mij een goede verklaring. Ik zou je maar gewoon op de volgende wedstrijd richten.
Amper een paar weken bij de club en je dan al zo gaan gedragen...? Niet helemaal de juiste instelling volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd via teletekst/radio gevolgt, omdat ik boos ben weggelopen nadat ik de opstellingen kreeg te zien. Maar tevreden over het resultaat van 'jullie' ben ik wel. Maarja, de coach zegt dat ik ziek ben, dus blijf ik misschien wel de training thuis om uit te 'zieken'.
Dat doe ik gewoon, alleen niet volgens mijn trainerquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:43 schreef stame het volgende:
Nog maals goede overwinning
En moder8or zet je gewoon eens voor het team in![]()
Hoezo een schorsing? Ik mag toch mijn menig gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet oppassen dat er geen disciplinaire schorsing aan je broek krijgt.
Dat je teleurgesteld, nadat je de opstelling had gezien is logisch. Maar dat vind ik nog geen rede om meteen naar huis te gaan. Je kon ook rustig naast mij plaats nemen op de tribune en zo je team aanmoedigen. Wat je nu hebt gedaan vind ik eigenlijk nergens opslaan. En dat je nu ook nog maar een training moet "uitzieken" slaat ook nergens op. Je zegt zelf dat er niks aan de hand is, laat de trainer dan gewoon zien dat hij fout zat en ga er gewoon voorquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon, alleen niet volgens mijn trainer
[..]
Hoezo een schorsing? Ik mag toch mijn menig geven
Je plaatst jezelf boven de trainer, bent niet aanwezig geweest bij de wedstrijd en wil niet op de training komen opdagen. Da's toch iets anders dan alleen je mening geven.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon, alleen niet volgens mijn trainer
[..]
Hoezo een schorsing? Ik mag toch mijn menig geven
excusses aanvaard, laat ik het niet weer merken want dan kan ik je voorlopig wel buiten het elftal latenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm. Ik ben echt erg in de fout gegaan.
Ik wil bij deze mijn trainer (JPM01) en mijn teamgenoten excuseren wat ik gisteren heb gedaan. En wil dit in de toekomst zorgen dat het niet nogmaals gaat gebeuren! Ik hoop dat jullie mijn excuses gaan accepteren en dat ik op de training weer welkom mag zijn.
Nogmaals, sorry voor mijn uitlatingen!
Idd, hier sluit ik me bij aan. Je zit net als ik nog niet zo heel lang bij deze geweldige club en dan ga je meteen ook eisen stellen. De trainer houdt rekening met je gezondheid, das toch juist mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef S-Two het volgende:
Moder8ter doe eens ff normaal johzulke jongens hebben wij niet nodig.
Over de wedstrijd: klasse gespeelt jongens, zo mag ik het graag zien!
Jongens laten we er over ophouden. Moder8or heeft er met de trainer over gesproken en die heeft het geaccepteerd. Laten we gewoon verder gaan met voetballen en zorgen dat dit soort dingen niet meer voorkomen. Zulke dingen verpesten alleen maar de sfeer in de groep.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind het toch een beetje makkelijk van de coach om dit zo te accepteren van een menneke die net bij de selectie zit en nog helemaal niets heeft laten zien.
Hoop dat dit niet voor een slechtere teamsfeer en mentaliteit gaat zorgen de komende weken
ik wil gewoon rust in tent en daarmee klaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind het toch een beetje makkelijk van de coach om dit zo te accepteren van een menneke die net bij de selectie zit en nog helemaal niets heeft laten zien.
je bent gekquote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben ik nou zo gek of heeft de eerste van AC FOK geen nieuwe topic?
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar het borrelnootjesparadijs zeker.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar het borrelnootjesparadijs zeker.![]()
Ik zou zeggen: een wortelsapje. Lekker en gezondquote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daarna gezellig samen een pilsje doen
![]()
en ik zou zeggen, dat we dat pilsje of wortelsapje in het borrelnootjesparadijs gewoon drinkenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: een wortelsapje. Lekker en gezond![]()
![]()
Een activiteit a la Bjarne Riis (Niet voetbal maar wel bewezen) zie ik ook wel zitten! Goed planquote:Op donderdag 3 november 2005 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben meer voor een stevig survivalkamp in de winterstop om de teamsfeer te verbeteren. Zo zullen we elkaar ook beter aanvoelen.
Laat dan idd maar aan ons overquote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Stame en S-Two o.a waken wel over de borrelnootjescultuur.
Als je chips wil ga je maar de Microsoft Tweakers FCquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik heb liever geen nootjes voor de borrel maar chips... sorry....
Waar denk je dat ik het van heb?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:03 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Een activiteit a la Bjarne Riis (Niet voetbal maar wel bewezen) zie ik ook wel zitten! Goed plan
(En jongens, tuurlijk mogen jullie dat biertje drinken, zolang je er inderdaad maandag weer staat!)
wie ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Je lijkt P. Diddy, Diddy of Puff Daddy wel.
Weer een nieuwe coachquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef WEST het volgende:
ok heren,
De trainer heeft van naam veranderd het was JPM01 het is nu WEST
dank voor uw aandacht.![]()
de kwaliteit gaat niet veranderen.., ik wordt hoogstens wat strengerquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:49 schreef PAA-053 het volgende:
Ach, zolang de kwaliteit hetzelfde blijft...
Commentaar?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef Gollemrulez het volgende:
en terecht!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | 14 nov. 2005 AC FOK! United - Zandratten 21 nov. 2005 Poldervogels - AC FOK! United 28 nov. 2005 t Muzikantenstadje - AC FOK! United 06 dec. 2005 1/16 finale Beker 12 dec. 2005 AC FOK! United - FC Bal op 't Dak 19 dec. 2005 AC FOK! United - NOS SC 16 jan. 2006 1/8 finale Beker 23 jan. 2006 Slikkers VV - AC FOK! United 30 jan. 2006 AC FOK! United - Real Heerhugowaard 06 feb. 2006 vv 't Walletje - AC FOK! United 13 feb. 2006 AC FOK! United - Donderhonden 20 feb. 2006 FC De Stinkerds - AC FOK! United 27 feb. 2006 Friese Knapen - AC FOK! United 06 mrt. 2006 AC FOK! United - AFC Kopspijkers 13 mrt. 2006 BFC Millingen a.d.Rijn - AC FOK! United 17 mrt. 2006 1/4 finale Beker 20 mrt. 2006 t Gooise Matras - AC FOK! United 03 apr. 2006 AC FOK! United - Microsoft Tweakers FC 10 apr. 2006 Zandratten - AC FOK! United 13 apr. 2006 1/2 finale Beker 17 apr. 2006 AC FOK! United - Poldervogels 24 apr. 2006 AC FOK! United - t Muzikantenstadje 01 mei 2006 FC Bal op 't Dak - AC FOK! United 08 mei 2006 NOS SC - AC FOK! United 15 mei 2006 Bekerfinale |
Omdat ik de coach gelijk geef zou ik geschorst moeten worden . Het moet niet gekker worden... Ga jezelf lekker schorsen...quote:
Ik leef er al maanden naartoe!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef brighton het volgende:
Maandag een topper tegen de Tweakers jongensIs er een overzicht van de stand op dit moment...?
Het resterende programma:
[ code verwijderd ]
* Gollem nu helemaal geprikkeld om te presterenquote:
Niet zo happen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Omdat ik de coach gelijk geef zou ik geschorst moeten worden . Het moet niet gekker worden... Ga jezelf lekker schorsen...![]()
Lang niet meer gezien, dus je komt weer een potje met ons mee ballen?quote:Op zondag 6 november 2005 16:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik meld me even hier, ik kan meespelen tegen Tweakers.
De punten zijn hard nodig tegen zo'n tegenstander mensen!
Ik heb nog geen minuut mogen maken bij het eerstequote:Op zondag 6 november 2005 16:34 schreef stame het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien, dus je komt weer een potje met ons mee ballen?
Ik hoop dat de coach je hier wel speelminuten geeft, maar dat zie ik wel gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 16:42 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen minuut mogen maken bij het eerste.
Er zitten ook gewoon 6 goede middenvelders voor me..
* stame ziet anders weer een groot probleem voor zich, dat hij de wedstrijd tegen de Tweakers er niet bij zal zijn, omdat hij nog geschorst isquote:Op zondag 6 november 2005 13:03 schreef stame het volgende:
Tweakers uit.... echt heel lastig...maar de ploeg moet wel te pakken zijn.
Heb er zeker zin in
Je bent ook nog geblesseerd geweest, dat moet je niet vergeten. Je mag binnen zeer korte termijn je opwachting maken in het eerstequote:Op zondag 6 november 2005 16:42 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen minuut mogen maken bij het eerste.
Er zitten ook gewoon 6 goede middenvelders voor me..
Dat scheelde ook 2 weekjes inderdaad, maar het lijkt allemaal zo lang te duren op die manier.quote:Op zondag 6 november 2005 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent ook nog geblesseerd geweest, dat moet je niet vergeten. Je mag binnen zeer korte termijn je opwachting maken in het eerste
stand komt er aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef brighton het volgende:
Maandag een topper tegen de Tweakers jongensIs er een overzicht van de stand op dit moment...?
Het resterende programma:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Jong Microsoft Tweakers FC 8 8 0 0 24 27 8 19 Jong FC Bal op 't Dak 8 7 0 1 21 24 10 14 Jong AC FOK! United 9 6 1 2 19 30 8 22 Jong BFC Millingen aan den Rijn 8 5 1 2 16 14 8 6 Jong vv 't Walletje 7 4 1 2 13 12 13 -1 Jong Zandratten 6 4 1 1 13 15 12 3 Jong AFC Kopspijkers 8 4 0 4 12 13 12 1 Jong Donderhonden 7 3 2 2 11 16 15 1 Jong Poldervogels 9 2 3 4 9 21 18 3 Jong NOS SC 8 3 0 5 9 13 14 -1 Jong Slikkers VV 6 2 0 4 6 9 13 -4 Jong t Gooise Matras 8 2 2 4 8 12 18 -6 Jong t Muzikantenstadje 7 3 0 4 9 10 15 -5 Jong Friese Knapen 8 0 2 6 2 9 22 -13 Jong FC De Stinkerds 8 1 1 6 4 7 25 -18 Jong Real Heerhugowaard 9 1 0 8 3 4 25 -21 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Jong FC Bal op 't Dak 8 7 0 1 21 24 10 14 Jong AC FOK! United 9 6 1 2 19 30 8 22 Jong BFC Millingen aan den Rijn 8 5 1 2 16 14 8 6 Jong vv 't Walletje 7 4 1 2 13 12 13 -1 Jong Zandratten 6 4 1 1 13 15 12 3 Jong AFC Kopspijkers 8 4 0 4 12 13 12 1 Jong Donderhonden 7 3 2 2 11 16 15 1 Jong Poldervogels 9 2 3 4 9 21 18 3 Jong NOS SC 8 3 0 5 9 13 14 -1 Jong Slikkers VV 6 2 0 4 6 9 13 -4 Jong t Gooise Matras 8 2 2 4 8 12 18 -6 Jong t Muzikantenstadje 7 3 0 4 9 10 15 -5 Jong Friese Knapen 8 0 2 6 2 9 22 -13 Jong FC De Stinkerds 8 1 1 6 4 7 25 -18 Jong Real Heerhugowaard 9 1 0 8 3 4 25 -21 |
Kort dekken, niemand laten lopen en alles schoppen, leuke wedstrijdquote:Op zondag 6 november 2005 20:47 schreef brighton het volgende:
Zo, dit is duidelijker
Gespeeld - Gewonnen - Gelijk - Verloren - Punten - Voor - Tegen - Saldo
[ code verwijderd ]
Ik heb er zin in, een ongeslagen team verslaan is altijd leuk...en we mogen Tweakers natuurlijk niet te ver laten uitlopen
Oud en vertrouwd voor jou of niet?quote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kort dekken, niemand laten lopen en alles schoppen, leuke wedstrijd![]()
Ja dat heb ik ook gedaan... maar kan er nu GVD (sorry voor de gelovige onder ons) niet bij zijnquote:Op zondag 6 november 2005 21:28 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
We hebben eerder met dat bijltje gehakt geloof ik![]()
Hier wil ik me graag bij aansluiten.quote:Op zondag 6 november 2005 21:27 schreef S-Two het volgende:
Ik ben iig klaar voor de wedstrijd en zal er staan![]()
Dacht dat je al een aantal meer dan behoorlijke wedstrijden hebt laten zien...quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hier wil ik me graag bij aansluiten.
* Gollem door het vertrouwen van de coach -eindelijk- weer in vorm
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Jong FC Bal op 't Dak 9 7 1 1 22 24-10 Jong AC FOK! United 9 6 1 2 19 30- 8 Jong BFC Millingen aan den Rijn 9 5 2 2 17 14- 8 Jong Zandratten 9 4 4 1 16 15-12 Jong vv 't Walletje 9 4 3 2 15 12-13 Jong Donderhonden 9 3 4 2 13 16-15 Jong AFC Kopspijkers 9 4 1 4 13 13-12 Jong t Muzikantenstadje 9 3 2 4 11 10-15 Jong NOS SC 9 3 1 5 10 13-14 Jong Poldervogels 9 2 3 4 9 21-18 Jong Slikkers VV 9 2 3 4 9 9-13 Jong t Gooise Matras 9 2 3 4 9 12-18 Jong FC De Stinkerds 9 1 2 6 5 7-25 Jong Friese Knapen 9 0 3 6 3 9-22 Jong Real Heerhugowaard 9 1 0 8 3 4-25 |
Jajajaja. Het was dan ook eigenlijk een dankbetuiging voor de tijd dat ik hier ben (beetje onduidelijk verwoord). Bij mn vorige club in een hevige vormcrisis beland doordat de trainer mij niet begreep. Deze paar wedstrijden bij JACFU weer helemaal opgeleefd door het vertrouwen van de trainer met inzichten die ik nooit voor mogelijk heb gehouden (de positiewisseling van het middenveld naar de voorhoede) En elke voetballer weet dat vorm een onaantastbaar mooi gevoel is,quote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dacht dat je al een aantal meer dan behoorlijke wedstrijden hebt laten zien...
jup momentquote:Op maandag 7 november 2005 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Mooie opstelling! Gollemruzes in de spits. Ik hoop dat hij het weer kan laten waarmaken door er 1 of meer te scoren. Wil je de wissels ook bekend maken aub?
Nou coach. Middenvelder meld zich aan.quote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef WEST het volgende:
07 nov. 2005 Microsoft Tweakers FC - AC FOK! United
------------------EnGCatjuh--------------------------
--Brighton---S-Two ----BliksemSchigt---------DnDiek------
----Kaap---------ChAoZ-------Tukkeronline-----------
---------Chen----------Gollemrulez----------Grimm-------
Wissels:
Kavorka
Terreros85
_moder8or_
Johnny (Johannes1986
ik heb dus nog mensen nodig op middenveld en aanval.
Het gaat een hele moeilijke wedstrijd worden tegen de koploper, dus kort dekken op je directe tegenstander. Ga vooral geen lange ballen geven, want dat is dodelijk tegen FC Tweakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |