Ik weet niet of je nu nog kan kiezen voorheen was dat wel zo, ach een beetje baas geeft je toch wel vrijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kun je kiezen?? ook als Hollander?? misschien wel een interessante ervaring, al wil ik niet dat het me vakantiedagen kost natuurlijk. Ik weet niet of de baas me daar buitengewoon verlof voor zou geven..
Tis wel in Belgie he.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:17 schreef Jump het volgende:
Het bord is niet leesbaar van de openbare weg, protest indienen
Tenzij ze nu al die bomen gesnoeid hebbe
Wat bedoel je daar nu mee?quote:
Ik zou net doen alsof ik wat kleingeld op de grond zou laten vallenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik begreep dat je de rechter vaak onderhands nog wel wat geld kan geven om het vonnis wat gunstiger uit te laten pakken bij een lokale rechtbank (je wordt dan vooraf op het kamertje geroepen van de rechter) Dat vertelde een collega van mij althans.
Ach, als je straks niet meer je boetes kan betalen, heb je ook geen problemen meer dat de brandstof niet meer te betalen is!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als je moet voorkomen (en dat is al snel in belgie) ben je afhankelijk van de grillen van de rechter en dan kom je al snel aan 1000 euro. een collega van mij moest dus 1000 euro betalen toen hij te hard reed. Ook hij deed dat onbewust, gewoon een 30 bordje over het hoofd gezien op een rijksweg.
Die 30 borden staan nl ook op 70 en 90 wegen. als jij lekker 90 rijdt op een rijksweg midden in de nacht en ineens staat er een 30 bord en je kijkt net ff niet in de berm en blijft gewoon 90 rijden rij je meteen 60 te hard, kassa! Je wordt geflitst, maar je begrijpt niet waarom, je reed immers netjes 90.... even later kom je erachter dat je maar 30 mocht omdat ze een paar bordjes in de grond hebben geplempt.
Het zal me niet verbazen als er binnenkort ook op de autosnelweg zo af en toe een paar 30 bordjes verschijnen met een flitser erachter. Het gaat er immers om dat er een school in de buurt is, niet of die kinderen ook daarwerkelijk gevaar lopen.
Resultaat van de berekening:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb nog niks binnenmisschien komt het niet.. ik hoop dat er iets misgaat! :nailbite:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |