En je bestand wordt geconverteerd. Werkt op alle POSIX compliant systemenquote:mplayer -vo null -vc dummy -af resample=44100 -ao pcm -waveheader bronbestand && lame -m s audiodump.wav -o uitvoerbestand
Nope, die brandt ze als WMA.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef Vodka_Lime het volgende:
je kan toch met een brandprogramma gewoon wma branden NERO zet die
gewoon om in audiotracks.
Uhm maak ik hieruit op dat die DRM geen fuck waard is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef cyberstalker het volgende:
Zorg dat je het mplayer en lame pakket geïnstalleerd hebt.
Dan kun je per bestand het volgende uitvoeren:
[..]
En je bestand wordt geconverteerd. Werkt op alle POSIX compliant systemen.
Coming up.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:48 schreef cyberstalker het volgende:
static, plaats eens één van die bestanden online, dan kijk ik naar de mogelijkheden het te converteren.
Er schijnt een of ander programma 'Virtuosa' te zijn wat e.e.a. kan omzetten, indien je de luiste license hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:22 schreef DjDev het volgende:
Het is (nog) niet mogeljk op WMA met DRM omte zetten naar MP3 oid
Die beveiligingen is tot nu toe nog niet gekraakt
Omdat er dan kwaliteit verloren gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:08 schreef Jonathon het volgende:
Waarom niet gewoon afspelen en weer opnemen tegelijk?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Omdat er dan kwaliteit verloren gaat.
Ik weet niet eigenlijk, ik download nooit WMA'squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:02 schreef Jonathon het volgende:
Noem jij WMA kwaliteit dan? (wat er niet is kan niet verloren gaan)![]()
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:25 schreef vosss het volgende:
Zo heb ik dat laatst ook eens gedaan met een wma cd.
Gewoon afspelen en meteen opnemen als mp3.
Was ik alleen vergeten om de geluiden van windows uit te zetten dus elke keer als iemand online kwam of iets zei op msn stond dat op de cd
Wacht maar. Het is een kwestie van tijd.quote:
is nu nog niet gelukt?? zet anders zo'n wma online... probeer ik het voor jequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:38 schreef static het volgende:
Daar heb ik dus niets aan; Planet beweert dat je e.e.a. gewoon op CD kunt branden.
Komt er zo aan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:59 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
is nu nog niet gelukt?? zet anders zo'n wma online... probeer ik het voor je![]()
![]()
Heb je het met foobar2000 (''Special'' gebruiken) geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:38 schreef static het volgende:
Daar heb ik dus niets aan; Planet beweert dat je e.e.a. gewoon op CD kunt branden.
BACKquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:04 schreef MarcoJ het volgende:
ben ff 10 min weg... maar kom terug ! 1 moment
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:59 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
is nu nog niet gelukt?? zet anders zo'n wma online... probeer ik het voor je![]()
![]()
Die krijg ik niet eens; als ik het rechtstreeks via dat programma doe krijg ik deze melding:quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:05 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
rechtermuisknop: enque in foobar.
1 2 3 4 5 6 | INFO (CORE) : opening file for playback : INFO (CORE) : location: "file://C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\MP3\Faithless - Live At Alexandra Palace\01 Sweep - Live At Alexandra Palace.wma" (0) ERROR (CORE) : error opening file for playback : INFO (CORE) : location: "file://C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\MP3\Faithless - Live At Alexandra Palace\01 Sweep - Live At Alexandra Palace.wma" (0) ERROR (foo_diskwriter) : Conversion failed. |
inderdaad, foobar speelt het geeneens af.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Die krijg ik niet eens; als ik het rechtstreeks via dat programma doe krijg ik deze melding:
[ code verwijderd ]
Audio CD zodat ik hem op mijn home-cimena kan afspelen. MP3 is ook goed, die speelt hij ook af.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:24 schreef MarcoJ het volgende:
nog ff voor de duidelijkheid
wat wil je nu mp3 of audio-cd
Maar je hebt dus geen licentie voor die file?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:40 schreef static het volgende:
[..]
Audio CD zodat ik hem op mijn home-cimena kan afspelen. MP3 is ook goed, die speelt hij ook af.
Ja, ik heb de licentie dus wel, heb de tracks vanavond nog een keer gedownload (999 credits) en Planet kwam netjes met de melding dat ik die al in mijn collectie heb en of ik zeker wist dat ik ze opnieuw wil downloaden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |