1 2 3 4 | мєzαятαşιмιη üѕтüηє α∂ιмι кαzмαѕιηℓαя ηє∂єη öℓ∂ü ∂ιує ѕєвєвιηι уαzмαѕιηℓαя вєη ѕєηι ѕєν∂ιм∂є öℓ∂üм |
hieruit kan ik concluderen dat het niet uit de koran is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
Uw zoekbewerking - мєzαятαşιмιη üѕтüηє α∂ιмι кαzмαѕιηℓαя ηє∂єη öℓ∂ü ∂ιує ѕєвєвιηι уαzмαѕιηℓαя вєη ѕєηι ѕєν∂ιм∂є öℓ∂üм - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
dat zou idd wel bij hem passenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Kebab het volgende:
"Men moet mijn grafsteen anoniem laten. De reden van mijn dood mag nimmer geschreven worden. Ik stierf door van je te houden."
Daar komt het eigenlijk wel op neer.
Dit is het antwoord al heurquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Kebab het volgende:
"Men moet mijn grafsteen anoniem laten. De reden van mijn dood mag nimmer geschreven worden. Ik stierf door van je te houden."
Daar komt het eigenlijk wel op neer.
Heujjj, weer een mysterie opgelost. Als die manhoer nou ook even komt bevestigen dat het een SMS van zijn pimp is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Ancient het volgende:
Met mijn vertaal computertje ( :p ) kwam ik inderdaad achter de woorden grafsteen, jouw, stierf en dood. Dus die bovenstaande zin klopt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |