Joost had wel eerder met Roel in discussie mogen gaan. Maar Roel vindt jurken idd niet zo leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef MissX het volgende:
Roel heeft niets meer met Joost
Ik ook al een week niet meer met Roel en dit dikt het nog ff goed aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef MissX het volgende:
Roel heeft niets meer met Joost
Kom, Joost had buttredenen gehad, elke keer dat ie gestemd heeft. Dat ie in de 2e ronde Ralphie eruit had gestemd bijvoorbeeld, "omdat [hij] in het huis gekomen is zonder dat Nathalie daar voor kon kiezen, en dat doet Nathalie pijn"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef MissX het volgende:
pfff wat laat Roel zich kennen zeg, wat triest
zich genaaid voelen omdat Joost op hem gestemd heeft.
Jezus je moet toch op iemand stemmen
Hij heeft een Heineken in de handquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef MissX het volgende:
pfff wat laat Roel zich kennen zeg, wat triest
zich genaaid voelen omdat Joost op hem gestemd heeft.
Jezus je moet toch op iemand stemmen
Dan heb jij Joost z'n laatste stemreden niet gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, Joost had buttredenen gehad, elke keer dat ie gestemd heeft. Dat ie in de 2e ronde Ralphie eruit had gestemd bijvoorbeeld, "omdat [hij] in het huis gekomen is zonder dat Nathalie daar voor kon kiezen, en dat doet Nathalie pijn"
![]()
![]()
![]()
Als Roel Joost er niet uit vindt zien in een jurk of een komkommerpastamasker, dan kan dat tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan heb jij Joost z'n laatste stemreden niet gehoord denk ik.
echt hoe triest hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef D.Rose het volgende:
Joost heeft al zijn krediet verspeeld zegt Roel, Roel heeft zelfs de aan Roel uitgeleende broek teruggepakt
echt heel erg triest van roelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef D.Rose het volgende:
Joost heeft al zijn krediet verspeeld zegt Roel, Roel heeft zelfs de aan Joost uitgeleende broek teruggepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |