abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:50:00 #1
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_31366499
BOEDAPEST/DEN HAAG - Premier Balkenende vindt het zorgwekkend dat de spanningen in de samenleving steeds meer langs de scheidslijn van religie lopen. ,,Moslims worden argwanend bekeken en tegenstellingen worden vergroot.''

Volgens de minister-president komt dat vooral door mensen met extremistische opvattingen die aanzetten tot geweld of zelf geweld plegen. ,,De islam is niet het probleem. Islam en democratie zijn niet onverenigbaar'', aldus Balkenende in een lezing die hij vanmorgen aan de 'Károli Gáspár Reformed University' te Boedapest houdt.

Lees hier de rest van deze leugenshttp://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=70287

Wat heeft die man een lef, hij staat symbool voor een partij die via de "normen en waarden" aansluting zocht bij Pim Fortuyn. DAt betekende heel simpel: Buitenlanders hebben niet onze normen en moeten zich dus aanpassen. Daarmee won hij de verkiezingen. En nu probeert hij die zienswijze in verband te brengen met Kuyper en andere gereformeerde ideeen.

Maar kennelijk zijn veel nederlanders zo dom dat ze daar intrappen. Hhet gedachtengoed van Kuyper is inmiddels verworden tot slappe koffie. Gereformeerden maken zich meer druk om hun vakantiebestemming en de nieuwe inrichting van hun woning. En daar past Balkenende natuurlijk goed bij.

De tegenstellingen in de samenleving worden vooral door Balkenende zelf verscherpt.
pi_31366991
de echte islam en democratie gaan niet samen maar bijna elke moslim past zich aan , en die dat niet doen zijn extremistisch

simpel.
yala sikim? guntene basiyim!
pi_31367294
#
# Mattheüs 25 [1 v.] En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan.
#
# Lukas 16 [1 v.] Die getrouw is in het minste, die is ook in het grote getrouw; en die in het minste onrechtvaardig is, die is ook in het grote onrechtvaardig.

Dan heeft hij boven wat uit te leggen.

C hristus
D eed
A nders
pi_31367466

balkenende afzeiken

wat nieuw en vernieuwend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')