En terwijl ik mijn computer afsloot belde de onderdirecteur.quote:
Oh wat schrikken, als je haar ineens door je raam buiten hoort. Storm stond laatst een keer ochtends in zijn pyama buiten om de grijze tonnen aan de straat te zetten. Had ik hem ook niet gehoordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef jessie het volgende:
Ik doe het rolluik omhoog zie ik Bo daar staan. In dr winterjas met daaronder...alleen dr onderbroekie en dr pantoffels![]()
![]()
Ik moest echt zo me lach inhouden. Wat had ze gedaan. Ze was dus in dat inderbroekie met winterjas en toffies dr voordeur uitgestapt. Omgelopen dr fietsje gepakt en een paar blokjes wezen fietsen
![]()
![]()
Ze wilde zo graag de maan buiten zien
![]()
Ik spreek niet echt in tweewoordzinnetjes, maar ik merk wel dat ik de zinnetjes langer en moeilijker maak nu ze ouder worden. Eerst dus wel heel eenvoudig en basiswoorden, nu komt er meer begrijpende zinnetjes bij. Met als ---.> dan erbij. En ik kan me inderdaad wel voorstellen dat als Janneke de woorden nog niet zelf kan uitspreken dat ze het uit langere zinnen ook niet meer kan halen, dan komt er zoveel tegelijk binnen dat je de basis er niet meer uithaalt. Lune herhaalde ook steeds de basiswoorden zoals poes, boom, blaadje. En dan komt er steeds wat bij: poes aaien, poes Ayla aaien lief en zo verder. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef poemojn het volgende:
. Spreken jullie allemaal dan in tweewoordzinnetjes tegen jullie kleintjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |