quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef E.T. het volgende:
Zo'n dag he.. dat je kind super gezellig is de hele dag, dat ze lekker met je wil spelen, dat hartstikke lief is, geen dingen doet die niet mogen, dus ook geen driftbuien heeft, in conflicten met andere kinderen de wijste lijkt te zijn, grote nicht laat zien dat rozijntjes WEL lekker zijn, je steeds meer 2-woord combi's hoort, je gewoon supertrots en verliefd bent op je kind...
Zo'n dag was vandaag
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef E.T. het volgende:
Zo'n dag he.. dat je kind super gezellig is de hele dag, dat ze lekker met je wil spelen, dat hartstikke lief is, geen dingen doet die niet mogen, dus ook geen driftbuien heeft, in conflicten met andere kinderen de wijste lijkt te zijn, grote nicht laat zien dat rozijntjes WEL lekker zijn, je steeds meer 2-woord combi's hoort, je gewoon supertrots en verliefd bent op je kind...
Zo'n dag was vandaag
Terug gegevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:24 schreef livelink het volgende:
MeNicole, je hebt je neefje toch maar weer teruggegeven?Fijn dat het zo leuk voor je is geweest.
Ja het slapen gaat heel goed!! Maar daar heeft ie nooit moeite mee. En heb hem net lekke in bad gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef livelink het volgende:
Ah, dus er is nog zo'n heerlijke dag op komst. Gaat het slapen wel goed? Ik heb zelf een bijna-kleuter in huis die nergens anders dan thuis wil slapen.
Er is er hier net 1 terug gebrachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef livelink het volgende:
Ah, dus er is nog zo'n heerlijke dag op komst. Gaat het slapen wel goed? Ik heb zelf een bijna-kleuter in huis die nergens anders dan thuis wil slapen.
Zeker weten, wat hebben wij een mazzel gehad... Typisch gevalletje van het was- je- tijd- nog niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef jessie het volgende:
Leah wat heerlijk voor je dat je moeder in de categorie wonder valt![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef moussy het volgende:
Ach gos, dus Saskia kan over een paar jaar naar de psych omdat ze een dwangneurose heeft, "ik moet van mezelfpapa en mama alles tellen meneer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |