Denk dat je gelijkt hebt, moest er ook aan denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:53 schreef jna het volgende:
Was het niet eens shirtje van de Suriprofs? die hebben namelijk ook ABN-AMRO als sponsor.
Tot nu toe was dat bij de meeste wedstrijden al wel het geval, vandaar dat ik het ff check.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:41 schreef JaWi het volgende:
Morgen begint de verkoop voor gewone uitkaarthouders. Ik geloof niet dat het al uitverkocht is door enkel de voorranguitkaarthouders. Gewoon morgen op tijd er zijn dus.
quote:'Interesse Ajax in Wilhelmsson concreet'
Het ziet ernaar uit dat de interesse van Ajax in Christian Wilhelmsson concretere vormen begint aan te nemen. Volgens Belgische media sprak een delegatie van Ajax na de WK-kwalificatiewedstrijd Zweden - IJsland (3-1) met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de international. Wilhelmsson zou graag willen vertrekken bij Anderlecht.
De Brusselse club zou bereid zijn de speler tussentijds te verkopen, maar verlangt wel een forse transfersom voor Wilhelmsson. Eerder werd Ajax al in verband gebracht met Wilhelmssons ploeggenoot Anthony Vanden Borre, maar die interesse zou minder concreet zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
aardig, maar niet zoveel beter dan rosales
Klopt, links en rechts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef Nashje het volgende:
Links en rechts toch?
Vorig jaar of 2 jaar geleden hoorde ik eigenlijk alleen maar positieve dingen over Wilhelmsson.
Ja helaas wel. Hopelijk is Maduro zelf verstandig om nog een aantal jaren bij Ajax te blijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:11 schreef Jajong het volgende:
En de intresse van Juve in Maduro is ook concreet.
Tsja, en hij heeft nog een contract tot medio 2008.. dus dat wordt OF heel veel geld, of hij blijft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Hopelijk is Maduro zelf verstandig om nog een aantal jaren bij Ajax te blijven.
Als we alle geruchten mogen geloven zijn we daar eigenlijk prima in geslaagd. Pienaar, Trabelsi, de Jong, Sneijder, etcetera zijn al aan vele clubs gelinkt, maar zitten nog steeds in Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Het zou zo leuk zijn als je eens wat mensen kan behouden.
Pienaar, Trabelsi, De Jong voor nop weg en Sneijder voor 5 miljoen. Het is maar wat je fijn vindt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:30 schreef gras het volgende:
[..]
Als we alle geruchten mogen geloven zijn we daar eigenlijk prima in geslaagd. Pienaar, Trabelsi, de Jong, Sneijder, etcetera zijn al aan vele clubs gelinkt, maar zitten nog steeds in Amsterdam.
Kan me niet vroeg genoeg zijn. Vonk is een prutserrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:38 schreef jna het volgende:
VI meld dat Stekelenburg zaterdag meteen weer speelt tegen heracles. Goed nieuws lijkt me, nu maar hopen dat het niet te vroeg is.
Ik ben erg blij dat ik deze spelers wederom een jaar mag bewonderen. Dat ze voor nop weg gaan zal me werkelijk een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:36 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Pienaar, Trabelsi, De Jong voor nop weg en Sneijder voor 5 miljoen. Het is maar wat je fijn vindt natuurlijk
Geld voor aankopen kan bijzonder goed gemist worden. Noem eens wat fatsoenlijke aankopen van de laatste drie jaar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:44 schreef fernando_redondo het volgende:
Misschien wel als je volgend jaar daardoor naar allerlei 2e en 3e rangs jeugdspelers, Grieken en Belgen kan kijken omdat er geen geld is voor fatsoenlijke aankopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |