Mooi vrij vandaag dankzij de open dagquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef xuanery het volgende:
Net terug van open dag Journalistiek in Zwolle, zag er leuk uit allemaal =) Maar ik zit nog steeds te twijfelen tussen Utrecht en Zwolle.. en dan heb ik het vooral over hoe het is om er te wonen. Ik ben ook wereld's ergste twijfelkont.. ach ja.
Ja, ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:56 schreef Baraja het volgende:
Zitten hier ook 3e Jaars Journalistiek in Zwolle die acht weken lang het nieuws in een wijk moeten belichten?
Wat een walgelijk blok is dit.quote:
En dan vergeet je het 'schrijven over de wijk'quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:45 schreef Baraja het volgende:
[..]
Wat een walgelijk blok is dit.
Wie dit heeft bedacht. Hele dag op die pretentieuze school., van 9 tot 5![]()
![]()
Jullie zitten toch in de mediatheek bibliotheek in de stad?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:45 schreef Baraja het volgende:
[..]
Wat een walgelijk blok is dit.
Wie dit heeft bedacht. Hele dag op die pretentieuze school., van 9 tot 5![]()
![]()
Je wilt zeker sportverslaggever worden, huh?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
En dan vergeet je het 'schrijven over de wijk'![]()
Nee, dat waren vermoedelijk onze collega's van Audiovisuele Journalistiekquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef nevetS het volgende:
[..]
Jullie zitten toch in de mediatheek bibliotheek in de stad?
Heeft één van jullie mij laatst geïnterviewd bij het uitgaan of ik wel eens tegen een muurtje piste?![]()
uiteraardquote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef nevetS het volgende:
Zitten er trouwens ook waltertje gangers hier? (Zwolle)
Meldtquote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef nevetS het volgende:
Zitten er trouwens ook waltertje gangers hier? (Zwolle)
Nee, ik wil voorlichter worden.quote:Op zondag 20 november 2005 20:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je wilt zeker sportverslaggever worden, huh?
Sterkte, dat is het grootste kutproject dat er bestaat. In mijn tijd, tenminste.quote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef Olmo het volgende:
tvp'tje dan maar. Valt momenteel weinig te beleven op de opleidingen journalistiek zo te zien
Ik begin morgen trouwens met het project Argus trouwens in Tilburg (HBO 2e-jaars)
Ik zie 't al, onze favo Urker Leen!quote:Op maandag 28 november 2005 21:43 schreef nevetS het volgende:
[..]
Weer als kid, Willie, FreeWillie, Walter?
Je liet me lachen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:55 schreef Olmo het volgende:
Daar zit ik continu aan te denken, maar toch ben ik van mening dat je op deze opleiding af en toe essentiële dingen mee krijgt die van belang kunnen zijn voor een latere journalistieke carrière. Dus dat wordt eerst hier een diplomaatje halen en dan geschiedenis of politicologie studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |