dan kan je blijven faken en netjes zeggen dat je het zal opsturenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben ze toch wel wat kritischer gewend. Ze willen vaak al een kopie van mijn stuk (liefst in het product van school) ontvangen, dus als ik een medium verzin en ze willen dat ontvangen dan sta ik denk ik toch wel met m'n mond vol tanden.
Bij wat voor dingen is het jou gelukt Remzz?

Wie is die docente?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik ook van mijn lerares journalistiek. Is al een keer of drie gelukt

Kirsten ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik ook van mijn lerares journalistiek. Is al een keer of drie gelukt

Marijke Knolquote:Op zondag 5 maart 2006 12:35 schreef Remzz het volgende:
Die is toch van Economie? Nee ik van Marijke

quote:Op zondag 5 maart 2006 12:39 schreef Overlast het volgende:
Erg typisch dat de meeste aankomende journalisten de d's en t's niet juist weten te plaatsen.

Knollebol? Wat een vreselijk mens vond ik dat!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:35 schreef Remzz het volgende:
Die is toch van Economie? Nee ik van Marijke

Jammer ook, dat kost ontzettend veel tijd bij het schrijven van een artikel.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:39 schreef Overlast het volgende:
Erg typisch dat de meeste aankomende journalisten de d's en t's niet juist weten te plaatsen.

Absoluut, echt verschrikkelijk. Om van te walgen. En dan die kinderachtige methode van les geven. Het namenspel en meer van die absurde dingen. Ze kan beter aan de Pabo gaan docerenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:02 schreef PetraV het volgende:
[..]
Knollebol? Wat een vreselijk mens vond ik dat!

Die ontvang je alleen als je fulltime werkzaam bent, danwel freelancer bent en deze vanuit je werkgever ontvangt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
voor al die sport evenementen moet je een NSP kaart hebben. Hebben jullie een NSP kaart ?

lotingklasse c heeft met je gemmiddelde eindcijfer te maken. Dat begint bij a, ze nemen een aantal mensen uit alle klassen,maar meer uit de hogere.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef jmac het volgende:
Ugh.. Ik knijp hem een beetje. Heb me aangemeld voor Utrecht en ook voor de decentrale selectietoets maar kan er op Mijn IB-groep.nl helemaal niets meer over terugvinden. Wel staat er opeens dat ik ingedeeld ben in lotingsklasse C (goed of slecht? who knows!)...
Iemand die wil controleren of er bij zijn/haar gegevens wel iets staat over deze toets?

Gedateerd? Ze hebben de laatste 2 jaar de hele school gerenoveerd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef PowerPoes het volgende:
Gister naar de opendag van Tilburg geweest. En ik voel me er tot aangetrokken. Opleiding kwam goed over. In Utrecht ben ik niet geweest, dus ik heb nog niet veel vergelijkingsmateriaal maar ik ga even het topic doorlezen en dan wordt ik vast wel wijzer!
Ik vond Tilburg wel een beetje gedateerd qua inrichting.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |