quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef ChOas het volgende:
Ik wou een topic openen!
Mijn bier smaakt niet
Mijn ephidrine is op
Mijn neus zit vol
Tranen komen uit mijn ogen
Koppijn
Niesen
Hoesten
En ik wou GODVERDOMME alleen maar een topic openen!!!
mooi gesprokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef ChOas het volgende:
Ik wou een topic openen!
Mijn bier smaakt niet
Mijn ephidrine is op
Mijn neus zit vol
Tranen komen uit mijn ogen
Koppijn
Niesen
Hoesten
En ik wou GODVERDOMME alleen maar een topic openen!!!
Dank je, kwam ook uit mijn hartquote:
Behalve zwaar verkouden wel, jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef kepler het volgende:
[..]
aha je hebt hem nog kunnen vinden
alles goed gijs?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier schat
have fun !!
[afbeelding]
beetje een nieuwe baan zoekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Behalve zwaar verkouden wel, ja
Ben zachtjes een beetje de banenmarkt aan het verkennen (Lees aanbiedingen beoordelen)
Ben verliefd en gelukkig
Hoe is het in het Delftse ?
Daar moet je je niet door laten afschrikkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef kepler het volgende:
[..]
beetje een nieuwe baan zoeken![]()
in Delft ook prima, alleen alle leuke vrouwtjes hebben al een vriend![]()
dat weet ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Daar moet je je niet door laten afschrikken
Heb je geen damesdisputjes in Delft? In mijn tijd was een paar biertjes daarin gieten al voldoende om flink van bil te gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef kepler het volgende:
dat weet ikmaar het maakt het wel een stuk moeilijker
Godver!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier schat
have fun !!
[afbeelding]
Zo inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen damesdisputjes in Delft? In mijn tijd was een paar biertjes daarin gieten al voldoende om flink van bil te gaan.![]()
Ik trek al een hele dag uit om mn kamer te gaan opruimen... Mn kamer is 16 m 2quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste fout die je maakt is dat je het denkt "even" te doen.
Ik trek voor dat soort klussen altijd een weekend uit, met een maand voorbereidingstijd.
Goed verdunnen gijsje..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooo, even een vloertje vlakken voor de badkamer.
Spulletjes gehaald bij de Gamma, aanwijzingen op de verpakking gelezen. Kat in het bakkie
Moet je er ook aanleg voor hebben, tziet er niet uit![]()
waarom denk je dat ik bij volleybal ben gegaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen damesdisputjes in Delft? In mijn tijd was een paar biertjes daarin gieten al voldoende om flink van bil te gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |