Is niet interessant joh, als jij je cavia er leuk uit vind zien heeft ie een dikke voldoende toch? Shows zijn extreem stressvol voor die beestjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef sannydude het volgende:gaaf wilders kapsel cavia heb je
![]()
kan iemand mij uitleggen hoe het zit met die scores?(dom voelt
)
Ja, ik heb er van genoten! het was een ontzettende topdag! En ik ben zo ontzettend trots op m'n Jewelquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:45 schreef Troeta het volgende:
goed zeg zoeperzazke!!
Leuk zijn die keuringen he?
ben je er wel eens geweest?quote:Op woensdag 2 november 2005 07:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Is niet interessant joh, als jij je cavia er leuk uit vind zien heeft ie een dikke voldoende toch? Shows zijn extreem stressvol voor die beestjes.
Wat een schatjequote:Op woensdag 2 november 2005 12:15 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb nog contact gehad met de dierenarts. Ze achtte het zeer onwaarschijnlijk dat Obelix iets bij zich droeg, dan hadden de symptomen toch heel anders moeten zijn (luchtwegen infecties e.d.). Ze dacht eerder aan het eten van iets giftigs in het gras (bijvoorbeeld een klein paddestoeltje, omdat hierdoor ook eigenlijk geen echte ziekte verschijnselen optreden en de cavia dus van het een op andere moment kan overlijden).
Na veel wikken en wegen en dankzij allerlei fijne gesprekken met cavialiefhebbers heb ik besloten toch een nieuw vriendje voor Obelix op te halen! Zijn nieuwe vriendje heet Harley, wat waarschijnlijk Harry wordtWe gaan hem vrijdag ophalen!
Het is een driekleur coronet beertje:
[afbeelding]
Wow heb je goed gedaan dan met juwelquote:Op woensdag 2 november 2005 09:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, ik heb er van genoten! het was een ontzettende topdag! En ik ben zo ontzettend trots op m'n Jewel
Sannydude, wat de scores betreft, dit is het lijstje:
NE = niet erkend
O = onvoldoende
M = matig
V = voldoende
G = goed
ZG = zeer goed
F = fraai
U = uitmuntend
Cavia-dating op fokquote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef sannydude het volgende:
*biedt cavia vrouwtje aan voor paring![]()
Ze gaan automatisch kauwen als ik ze aai, of als ik ze roep. Maar this een soort herkauwen, niet echt knarsertanden. Tlijkt mij wel een positief teken.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat bedoel je met kauwen? Knarsetanden? Of echt eten herkauwen waarbij ze moeilijke bekjes trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |