Ingrid is een biatch!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef Thelonious het volgende:
Menno is een sukkel
Nee, de eerste gelegenheidsposter die langskomtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef mazaru het volgende:
Ik was al heel fanatiek een topic aan het maken, ik dacht dat de laatste poster dat moest doen?
Mag, het moet niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef mazaru het volgende:
Ik was al heel fanatiek een topic aan het maken, ik dacht dat de laatste poster dat moest doen?
Mensen zoals de streamkijkers dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, mensen die direct en eerlijk zijn.. Mensen die tegen tanja zeggen dat ze niet moet lopen te zeiken over haar magnetron-voer als de rest op pindakaas leeft. Mensen die rob uitleggen dat hij een over het paard getilde idioot is die echt niet zo bijzonder is als hij denkt, mensen die zeggen dat dido niet moet lopen zeiken als het "hard-to-get"spelletje niet werkt zoals ze bedacht had, mensen die tegen chantal zeggen dat ze haar bek moet houden omdat dat GNAGNA niet te harden is....
Dat soort mensen dus
Inderdaad, Rob moet blijven!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef Bocaj het volgende:
Rob vond het echt niet kunnen dat Linda dronken was gister....
Weg met die vent!
Ik vind die Ingrid een partij irritant zeg... echt niet te vertrouwen met die geniepige oogjes... Menno is echt een watje dat die nog zo lief doet tegen haar... als ze dit bij mij had gedaan had ze nu aan de andere kant van de schutting gelegen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Kan iemand mij de humor van Ingrid verklaren? Ik kan het echt niet leuk vinden.
Ik probeer het te begrijpen, maar het lukt niet....![]()
![]()
Langzamer ging niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef demins het volgende:
FOK lijkt sneller?
quote:
Met een schaar in z'n hand en dat ie dan gillend op Ingrid afstormtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop dat menno er straks kaal uitkomt!
Neeeeee.....als dat kind er is wordt het pas echt leuk. Niet meer roken in huis, 's nachts wakker worden van het gehuil, een feestje moet om tien uur stoppen i.v.m. de baby en ongetwijfeld duikt Tanja wel in een postnatale depressie met alle gevolgen van dien...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Yep, die zwangere moet opzouten!
Ik ken denk ik weinig mensen die zo'n actie als een geintje zullen zien...volgens mij gaat iedereen over de rooie als je zoiets doet. Gaat welo héél erg ver. Ik vind het best lollig om naar te kijken, ,aar als ik Menno was geweest...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Kan iemand mij de humor van Ingrid verklaren? Ik kan het echt niet leuk vinden.
Ik probeer het te begrijpen, maar het lukt niet....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |