Je spreekt ergens af... gaat op andere plek staan.. en ziet wel wie er op de afgesproken plek komt te staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef Watzahier het volgende:
stel dat ik dan zo'n kinderlokker tegenkom?
Stel dat we dat plan allebei hebben?quote:Je spreekt ergens af... gaat op andere plek staan.. en ziet wel wie er op de afgesproken plek komt te staan
Nou als ze allemaal van die plannen met je heeft en er zo open over praat... zal ze je wel vertrouwen lijkt mij...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:38 schreef Watzahier het volgende:
[..]
Stel dat we dat plan allebei hebben?
vage redenatie.....lijkt me ook nog een optie dat het een pdeo is en helemaal geen ZIJ is...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef stame het volgende:
[..]
Nou als ze allemaal van die plannen met je heeft en er zo open over praat... zal ze je wel vertrouwen lijkt mij...
Zoiets verzin je zelf natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:44 schreef Watzahier het volgende:
Herkenning op de webcam... ja da's natuurlijk een goeije...
Ja, als het een pedo is zal hij wel niet zo snel naar die plek komen. Als het echt dat meisje van die foto is en van al die verhalen en plannen zal ze toch wel gewoon naar de plaats van bestemming gaan lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:44 schreef melluk het volgende:
[..]
vage redenatie.....lijkt me ook nog een optie dat het een pdeo is en helemaal geen ZIJ is...
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Lol, hoezo triest, besides webcam is sluit al veel dingen uit, just vraag haar om te showen, doet ze niet is het 40+ vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |