Die man doet al 5 weken de was van iedereen , hij heeft slechts *haar kleertjes* uit de wasmachine getrokken en opgevouwen OP de wasmachine gedeponeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Dat wasgoed daar had Tanja gewoon gelijk in, lekker de zooi van een ander opzij gooien zodat hij zn wasje kan doen..
Idd, er is voor 800 euro besteld, voornamelijk drank en snacks/chips omdat Natalie en Chantal de bestellijsten hebben gedaan.quote:En met dat eten dan, ze zitten toch niet in een 2e wereldland waar ze moeten vechten om eten?
Er is meer dan genoeg, voor honderden euro's is er besteld..
Oftewel: "Ik zie dat anders."quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jamaar... Zij VINDT van niet. En dan moet je daar verder niet over gaan discussieren, want als zij dat VINDT dan IS het ook zo.
Net als dat Tanja er bij bleef dat magnetron voedsel kankerverwekkend is en diepvriesvlees bedorven isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jamaar... Zij VINDT van niet. En dan moet je daar verder niet over gaan discussieren, want als zij dat VINDT dan IS het ook zo.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef Cracka-ass het volgende:
"Krijg nou tieten" Hadden ze wel eens tegen Dido mogen zeggen.![]()
Dit was al lang op dit prachtige forum vermeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Het moet ook niet gekker worden zeg.
was het nog beetje interessant interview? Nog heerlijke belachelijke uitspraken van 'onze' Tanja?
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je vergeet de PUNTquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In zoverre, de was stikt sneller als ie nat buiten de machine ligt dan erin. Maar dat gebeurd ook niet binnen een uur, dus beetje overdreven was 't wel ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja met dat wasverhaal sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Het maakt geen zak uit of het nou op of in de wasmachine ligt te stinken.
Hahaha, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja met dat wasverhaal sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Het maakt geen zak uit of het nou op of in de wasmachine ligt te stinken.
Tanja inschattende zou ze best wel eens zeker kunnen weten dat dat wasgoed nu heel erg schadelijk is voor de baby.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Lees de overige topics over het algemeen wel door, maar het Tanja topic sla ik gewoon over. Hoe minder ik van Tanja zie, hoor en lees, des te minder kans om me eraan te irriteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit was al lang op dit prachtige forum vermeld.
Alleen: de meute die niet verder kijkt dan zijn/haar neus lang is en alleen maar in deze topicreeks blijft kleffen, krijgt dat niet mee natuurlijk.
Linkjes naar het interview: Tanja - deel 4.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel keer wilde ze ook alweer naar huis?
Ik vraag me soms af of Tanja vaker naar huis wil dan dat Dido klaar is met Roel
Ik begin echt steeds minder te geloven in vrijheid van kinderen baren.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tanja inschattende zou ze best wel eens zeker kunnen weten dat dat wasgoed nu heel erg schadelijk is voor de baby.
Net als niet roken, magnetronmaaltijden en gezellig doen.
juist, net als dat tanja VINDT dat een magnetron kankerverwekkend is, en ook VINDT dat roken rtijdens de zwangerschap geen kwaad kan. dan IS het zo, want dat zegt Tanjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:
Talpa BB aan de ene kant, vrijheid aan de andere...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik begin echt steeds minder te geloven in vrijheid van kinderen baren.....![]()
Ik vraag me af hoeveel van de overige bewoners normaal gesproken zelf hun was doen. Volgens mij zijn dat er niet veel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hahaha, ja inderdaad.
Maar ik had dit ook tegen haar verteld als ze bij mij kwam klagen over Rob. Dit heb ik echter geen andere bewoner zien doen daar. Stelletje prutsers.![]()
volgens mij zijn dat soort acties een soort van milieuvervuiling ofzo, dat kán niet goed zijnquote:
"Krijg nou tieten" is volgens mij toch echt een hele bekende uitdrukking hoor....onder welke steen heb jij gelegen? (ook een bekende uitdrukking trouwens)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Die uitdrukkiong kende ik nog niet. Vorige week geintroduceerd? Toen was het de week van dse borstkanker![]()
LOL. Nee, Tanja is een feest om naar te kijken zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat soort acties een soort van milieuvervuiling ofzo, dat kán niet goed zijn
op rob![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |