Lieske moet alleen maar mooi zijn en verder haar mond houdenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me afvraag: is Lieske wel *echt* gelukkig in dat huis?
Niemand luistert naar haar, niemand interesseert zich voor haar, ze komt er nooit tussen, en ze staat alleen 5 minuten midden in de belangstelling als ze piepiepiepiepiewapperdewapper doet
staat ie ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef teamlead het volgende:rob heeft het gevoel dat hij ver boven de rest staat...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach ja, who cares. Van het bankstel vraagt ook niemand zich af of het echt gelukkig is, en dat heeft ongeveer net zoveel inbreng als Lieske.
ik word een beetje misselijk van zijn geleuter nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
staat ie ook
Hij is echt de nummer 1.........kandidaat om het huis te verlaten
Ik ga er nog steeds van uit dat Linda er uit gaat...laat Rob nog maar even blijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
staat ie ook
Hij is echt de nummer 1.........kandidaat om het huis te verlaten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van zijn geleuter nu![]()
Tja, Scanman zit de boel een beetje op te fok!ken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Jojogirl het volgende:Hi allemaal
Wat een misleidende topictitel, ik ging meteen zoeken wie wat waar.
Wat had je dan gewild? Een groepje boedhisten die de hele dag vredig zitten te mediteren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef teamlead het volgende:
Maar nee.. Hummie heeft allemaal mensen uitgezocht die lekker achterbaks tegen iemand anders gaan lopen vertellen wat ze ergens van vinden...
Robs vertrek zou beter zijn voor het programmaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Linda er uit gaat...laat Rob nog maar even blijven
Waarom dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Robs vertrek zou beter zijn voor het programma
nee, mensen die direct en eerlijk zijn.. Mensen die tegen tanja zeggen dat ze niet moet lopen te zeiken over haar magnetron-voer als de rest op pindakaas leeft. Mensen die rob uitleggen dat hij een over het paard getilde idioot is die echt niet zo bijzonder is als hij denkt, mensen die zeggen dat dido niet moet lopen zeiken als het "hard-to-get"spelletje niet werkt zoals ze bedacht had, mensen die tegen chantal zeggen dat ze haar bek moet houden omdat dat GNAGNA niet te harden is....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Een groepje boedhisten die de hele dag vredig zitten te mediteren?
Nou Rob zorgt wel voor een hoop ergernis en achterklap.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Robs vertrek zou beter zijn voor het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |