Hoelang kennen jullie elkaar?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef mrdoctor het volgende:
Moet iemand die borderline dubbel gestraft worden door haar maar in de steek te laten? Moet ze maar alleen single blijven? Ik ga toch niet zomaar mijn relatie beindigen omdat mijn vriendin ziek is?
Jesus..
Daar begin je al: moet iemand die borderline heeft dubbel gestraft worden? Nee! Ze wordt niet gestraft, jij bent degene die wordt gestraft als je bij haar blijft.. Moeten 2 levens verwoest worden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef mrdoctor het volgende:
Moet iemand die borderline dubbel gestraft worden door haar maar in de steek te laten? Moet ze maar alleen single blijven? Ik ga toch niet zomaar mijn relatie beindigen omdat mijn vriendin ziek is?
Jesus..
Ik denk dat niemand het lang zal kunnen.. Tenminste niet inde mate waarin mijn moeder het heeft. ik kan je vertellen dat het een evrademing was toen ik bij haar weg was, ben voor het eerst echt gelukkigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:57 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Ik ken zelf niemand met borderline, maar heb wel een collega die getrouwd is met iemand die borderline heeft. Na 1,5 zit hij er zelf ook doorheen en is ziek thuis.
Het is erg moeilijk om te gaan met een borderliner, aangezien het alles of niets is. Ik zou het zelf niet kunnen, denk ik. Heb wel respect voor de mensen die er wel mee om kunnen gaan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:58 schreef addie84 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het lang zal kunnen.. Tenminste niet inde mate waarin mijn moeder het heeft. ik kan je vertellen dat het een evrademing was toen ik bij haar weg was, ben voor het eerst echt gelukkig
loop niet te zeurenquote:
sjeeh weer een _iksnapjeopmerkingniet_quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef addie84 het volgende:
[..]
loop niet te zeurenik probeer TS aan te geven dat leven met een borderliner zo goed als onmogelijk is.. bevalt mijn post je niet? lees er dan overheen
zeikerd
ok, mijn excuses danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sjeeh weer een _iksnapjeopmerkingniet_![]()
Het was serieus bedoeld hoor...![]()
Je bericht kun je op twee manieren opvatten. Komt door je laatste smileyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sjeeh weer een _iksnapjeopmerkingniet_![]()
Het was serieus bedoeld hoor...![]()
ja oke...snap het nu ..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je bericht kun je op twee manieren opvatten. Komt door je laatste smiley![]()
ZIe je welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef addie84 het volgende:
[..]
ok, mijn excuses dan![]()
door diebegreep ik je verkeerd
![]()
Ik wil TS behoeden voor die fout, vandaar dat ik wat meer vertelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
ZIe je wel![]()
Knap trouwens dat je zo openlijk durft te vertellen over je moeder. Het lijkt me een hel om met zo'n moeder te leven. Vergeet niet dat het je moeder is.![]()
Dat is natuurlijk anders dan een relatie hebben en met een vrouw willen trouwen die borderliner heeft.
brr ja herkenbaar, je hele zelfvertrouwen wordt echt wel onderuit getrapt..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:28 schreef addie84 het volgende:
[..]
Ik wil TS behoeden voor die fout, vandaar dat ik wat meer vertelMaar inderdaad, het is heel zwaar. Je hele leven draait om diegene met borderline en die eist ook alles op, energie en aandacht..
Plus dat wat je ook doet, jij doet alles fout
Preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
brr ja herkenbaar, je hele zelfvertrouwen wordt echt wel onderuit getrapt..
Geen aanrader dus!
We kennen elkaar 3 jaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoelang kennen jullie elkaar?
Relaties met borderliners houdt in dat je veel stress en spanning aan moet kunnen, misschien ligt dit aan de mate waarin ze er last van heeft, in ieder geval, is zo'n relatie soms verslavend.
De spanning kan zo deel gaan uitmaken van je leven dat het zonder haar lijkt of alles saaier en kleurlozer is.
Kun je ook vertellen wat ze bv doet inzake haar borderline diagnosticering?
Je komt er onmenselijk op mij over.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:57 schreef addie84 het volgende:
[..]
Daar begin je al: moet iemand die borderline heeft dubbel gestraft worden? Nee! Ze wordt niet gestraft, jij bent degene die wordt gestraft als je bij haar blijft.. Moeten 2 levens verwoest worden?
Ok maar ik probeer toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef addie84 het volgende:
[..]
loop niet te zeurenik probeer TS aan te geven dat leven met een borderliner zo goed als onmogelijk is.. bevalt mijn post je niet? lees er dan overheen
zeikerd
Dit is wel heel herkenbaar, maar daar valt wel mee te leven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:28 schreef addie84 het volgende:
[..]
Ik wil TS behoeden voor die fout, vandaar dat ik wat meer vertelMaar inderdaad, het is heel zwaar. Je hele leven draait om diegene met borderline en die eist ook alles op, energie en aandacht..
Plus dat wat je ook doet, jij doet alles fout
Er bestaat ook zoiets als liefde en genegenheid en geven om iemand.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:32 schreef addie84 het volgende:
[..]
PreciesJe verknalt je hele eigen leven, dat van haar is al verknald door haarzelf, waaom zou je het toestaan dat ze hetzelfde met jouw leven doet?
jawel, maar om 'r nou elke keer eerst dronken te voeren..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Copycat het volgende:
Borderline is volgens mij met medicatie en inzicht best goed onder controle te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |