Als dat maar geen aanleiding geeft tot een enorme rel........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai deeltje 406 erbij vergeten te zetten....
Tja, ik vind die titel ook maar niks. Die Eliza heeft een figuur van een jute zak met aardappelen.quote:
OMGquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai deeltje 406 erbij vergeten te zetten....
Jij had al een foto van jezelf up-ge-load? (mooi Nederlands woord)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef pyl het volgende:
Er zou toch een topic komen waarin de dames leuke, slimme en knappe heren mochten gaan raden?
ge-up-load vind ik ook erg mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij had al een foto van jezelf up-ge-load? (mooi Nederlands woord)
Als Peaceman hem maar op prijs stelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, ik vind die titel ook maar niks. Die Eliza heeft een figuur van een jute zak met aardappelen.![]()
Er zou toch een topic komen waarin de dames leuke, slimme en knappe heren mochten gaan raden?
407 dan maar.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, ik vind die titel ook maar niks. Die Eliza heeft een figuur van een jute zak met aardappelen.![]()
Wordt een lekker rustig topic danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef pyl het volgende:
Tja, ik vind die titel ook maar niks.
Misschien is het een idee om nóg een deeltje te openen en dat dan het nummer 406 te geven....quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Peaceman hem maar op prijs stelt.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om nóg een deeltje te openen en dat dan het nummer 406 te geven....![]()
Ik denk dat het wel goed zit.quote:
mischien is het een id om een plaatje te posten waar we naar kunnen radenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om nóg een deeltje te openen en dat dan het nummer 406 te geven....![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:12 schreef Flierp het volgende:
[..]
mischien is het een id om een plaatje te posten waar we naar kunnen raden
Tokay, het staat zwart op wit: ik heb het voor jou en de goede zaak opgenomen!quote:
Ja, dat zag ik al.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:17 schreef pyl het volgende:
Tokay, het staat zwart op wit: ik heb het voor jou en de goede zaak opgenomen!![]()
Het staat nu zwart op wit dat jij een slijmjurk bent bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Tokay, het staat zwart op wit: ik heb het voor jou en de goede zaak opgenomen!![]()
Sorry had dat voorstel niet gelezen. Volgende deeltje is voor jullie.quote:
Zonder enig eigenbelang van de zijde van Pyl uiteraard..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha! Dat heb ik toch helemaal niet nodig, joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het staat nu zwart op wit dat jij een slijmjurk bent bedoel je?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het staat nu zwart op wit dat jij een slijmjurk bent bedoel je?
In elk geval de boef zijn in de verhaaltjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: ik weet niet wie die enigszins truttige mevrouw van mr_anonimous is. Niet dat dat wat zegt, ik weet zelden een plaatje te radenWat doe ik hier eigenlijk nog?
Ashley Judd bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:28 schreef Tokay het volgende:
Is die slimme, leuke en knappe mevrouw van mij eigenlijk nog geraden?
Ja door Natalie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:28 schreef Tokay het volgende:
Is die slimme, leuke en knappe mevrouw van mij eigenlijk nog geraden?
Ja, die.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ashley Judd bedoel je?
Je mede-users uitmaken voor rotte vis.........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: ... Wat doe ik hier eigenlijk nog?
Deze mevrouw is 25 jaar ouder dan Binoche.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:31 schreef Tokay het volgende:
Juliette Binoche?
Mijn god, wat is dat Forum weer traag zeg..................![]()
Dit zou ik ook gezegd kunnen hebben..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: ik weet niet wie die enigszins truttige mevrouw van mr_anonimous is. Niet dat dat wat zegt, ik weet zelden een plaatje te radenWat doe ik hier eigenlijk nog?
Het begint op te vallen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Je mede-users uitmaken voor rotte vis.........![]()
Dank je wel Nuongirl!quote:
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit zou ik ook gezegd kunnen hebben..![]()
Beetje de olympische gedachte in je achterhoofd hebben: Meedoen is belangrijker dan het daadwerkelijk raden van de plaatjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Soms heb ik er een bij toeval............., maar wel leuk om te volgen. (En próberen mee te doen)
Nee ze heet Fanny Ardant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:49 schreef Tokay het volgende:
Isabella Rosselini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |