Ik heb geen idee of jullie dit kennen (google vond niets iig), en of ik goed zit bij dit subforum, maar anders vertrouw ik op de modjes dat ze het topic wel verplaatsen.
World Servants is een christelijke organisatie die huizen, scholen en klinieken bouwt met hulp van teams van jongeren en volwassenen uit Nederland. (www.worldservants.nl)
Elk jaar organiseren zij voor ruim 700 mensen (voornamelijk jongeren) projecten in zuid en midden amerika, afrika, azie en oost-europa, om daar woningen, scholen, ziekenhuizen oid te bouwen.
Hun motto is: bouwen aan jezelf door te bouwen voor een ander.
Je gaat met een groep van ongeveer 30 personen naar een project toe, waar je doordeweeks bouwt aan het project, en in de weekenden ga je op cultuurbezoek. de materialen worden door een contactpersoon uit het land zelf geregeld, en ook krijg je daar hulp van lokale bouwvakkers.
ikzelf ga komende zomer met een project mee naar Ecuador, samen met een vriendin van mij die afgelopen zomer naar Bolivia is geweest, en twee jaar geleden naar Ghana. Zij vertelde heel enthousiast over de ervaringen en belevenissen van haar, waardoor ik heb besloten het ook een keer te gaan meemaken.
maar goed, mijn idee van dit topic, eens kijken of meerdere fokkers world servants kennen, of misschien wel meegaan