abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31357865
Ik heb geen idee of jullie dit kennen (google vond niets iig), en of ik goed zit bij dit subforum, maar anders vertrouw ik op de modjes dat ze het topic wel verplaatsen.

World Servants is een christelijke organisatie die huizen, scholen en klinieken bouwt met hulp van teams van jongeren en volwassenen uit Nederland. (www.worldservants.nl)

Elk jaar organiseren zij voor ruim 700 mensen (voornamelijk jongeren) projecten in zuid en midden amerika, afrika, azie en oost-europa, om daar woningen, scholen, ziekenhuizen oid te bouwen.

Hun motto is: bouwen aan jezelf door te bouwen voor een ander.

Je gaat met een groep van ongeveer 30 personen naar een project toe, waar je doordeweeks bouwt aan het project, en in de weekenden ga je op cultuurbezoek. de materialen worden door een contactpersoon uit het land zelf geregeld, en ook krijg je daar hulp van lokale bouwvakkers.

ikzelf ga komende zomer met een project mee naar Ecuador, samen met een vriendin van mij die afgelopen zomer naar Bolivia is geweest, en twee jaar geleden naar Ghana. Zij vertelde heel enthousiast over de ervaringen en belevenissen van haar, waardoor ik heb besloten het ook een keer te gaan meemaken.

maar goed, mijn idee van dit topic, eens kijken of meerdere fokkers world servants kennen, of misschien wel meegaan
pi_31358673
Ej, alle christenen zijn slecht op fok!! Dus dit is onzin, wat je hier boven zit te vertellen . Je kan beter gaan zuipen in Salou, want ze gaan maar werken voor hun geld.

Ff serieus: ik ben wel eens met livingstone www.lst.nl naar Roemenie geweest. En zo'n vakantie is echt wel leuker dan 2 weken zuipen in salou.
Iemand Fien soms gezien?
pi_31358989
dat is bij mij niet reden om mee te gaan, het christelijke

ik ga mee om een keer mee te maken hoe het aan de andere, arme kant van de wereld is en ze daar een handje te helpen, en niet zozeer omdat ik me geroepen voel door god om mijn naasten te dienen.

het is voor mij dus meer een soort van werkvakantie
pi_31364475
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:01 schreef Gurb het volgende:
dat is bij mij niet reden om mee te gaan, het christelijke

ik ga mee om een keer mee te maken hoe het aan de andere, arme kant van de wereld is en ze daar een handje te helpen, en niet zozeer omdat ik me geroepen voel door god om mijn naasten te dienen.

het is voor mij dus meer een soort van werkvakantie
Lijkt me niet dat ze even het evangelie door je strot proberen te duwen. Al moet je je misschien wel aan bepaalde regels houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door mhr-zip op 11-10-2005 19:35:14 ]
Iemand Fien soms gezien?
pi_31365675
Misschien vind je wat meer van je gading, tips en ideetjes in de bestaande topics over vrijwillgerswerk in het buitenland?

Die staan volgens mij tegenwoordig in WGR.
pi_31365791
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef k_man het volgende:
Misschien vind je wat meer van je gading, tips en ideetjes in de bestaande topics over vrijwillgerswerk in het buitenland?

Die staan volgens mij tegenwoordig in WGR.
Vrijwilligerswerk in het buitenland, en een werkvakantie is volgens mij toch wat anders.

Denk dat tie wel goed staat in travel.
Iemand Fien soms gezien?
pi_31366609
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:27 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ze even het evangelie door je strot proberen te duwen. Al moet je je misschien wel aan bepaalde regels houden.
niet roken (deed ik al niet) en niet drinken, en gescheiden slapen

dat houd ik wel drie weken vol
pi_31367835
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef Gurb het volgende:
gescheiden slapen
Dat deed je toch al

Maar die regels bedoelde ik ja.

En als je met een groepje bekenden gaat is er niks aan de hand toch?
Iemand Fien soms gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')